Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wings op 30 oktober 2016 - 22:21:18
Ik vond het wel stoer. Die Seb ging zo erg door het lint dat hij zichzelf bijna elimineerde. Dan doe je het toch gewoon in je broek? Kom op man, dit was een kat in het bakkie. Geweldig dat een viervoudig wereldkampioen zo gefrustreerd raakt van zo'n snotjoch. Ik heb op en top genoten maar gun critici nu hun moment. ;D ;D
http://www.gppits.net/nieuws/gp_mexico_vettel_de_hypocriet/

Sabai

Vettel moet eens stoppen met janken en beginnen te racen. Wel grappig dat de grootste promoter van de Verstappen regel hem heteerste overtreed  ;D

Sabai

Ik vind overigens geen van de straffen terecht .Laat ze gwn lekker racen.

Jozef

Ik vond Max tot nog toe wel oké maar nu ben ik eigenlijk wel klaar met hem. Dat interview na de race waarbij het manoeuvre van Vettel tegen Ricciardo beschrijft: "dan beweegt hij ook nog eens tijdens het remmen, ik doe het tenminste goed, hij doet het op een domme manier". De arrogantie, ongelooflijk, mijn maag keerde om. Wie denkt Verstappen eigenlijk dat hij is? Ja, ik ben er klaar mee.

Wings

Volgens mij ben je dat al een tijd. Maar nu echt. Goed om te weten.
Ik vond Vettel trouwens wel stoer. "Max needs to calm down. Haha". ;D
Sure Vettel. Gelukkig dat jij kalm bent gebleven, Seb! Dikke pluim.

Verder boeit me weinig wat rijders zeggen. Op de baan moet het gebeuren. Al ben ik wel eens met Max dat Vettel de stuurbeweging inzet terwijl Ricciardo ernaast rijdt. Max klapt meestal mee (één keer van de lijn). Iets heel anders en zeker niet goed. Overigens vond ik het jammer dat Max over de tirade van Vettel begon. Ik denk dan, wees nu de slimste en vraag stoïcijns of Vettel boos was en zo ja, waarom? Mij had je kunnen wegdragen denk ik.

Mickey

Grappig hoe zo'n joch van negentien toch bij iedereen zoveel emoties weet los te maken.

Wings

Citaat van: Sabai op 31 oktober 2016 - 11:23:14
Ik vind overigens geen van de straffen terecht .Laat ze gwn lekker racen.

Dat laatste is zeker waar. Maar afsnijden hoort daar niet bij. Dat Max daar bestraft wordt vind ik zeer terecht. Maar verder prima om de plaats niet af te geven. Hij ziet Hamilton het zelfde doen en krijgt geen opdracht van de wedstrijdleiding om de positie af te geven. Laat de wedstrijdleiding maar beslissen over het lot. En zoals je ziet buigt Max dit om naar resultaat en levert het punten op. Dit vind ik nu racen pur sang, het uiterste eruit persen.

Wings

Citaat van: Mickey op 31 oktober 2016 - 12:55:54
Grappig hoe zo'n joch van negentien toch bij iedereen zoveel emoties weet los te maken.

Bijzonder. Waarom verschiet men niet van kleur als Lewis in de openingsronde het zelfde doet? En nadien met één of ander dom excuus komt aanzetten? Verschil is niet wie het doet maar hoe de omgeving daar op reageert. Dat Vettel uit z'n panty schiet is waardoor gebeurt wat gebeurt. Was hij gewoon aangesloten en had hij een ronde later Max gepakt had je er niets meer over gehoord of gelezen. Je begrijpt natuurlijk dat hij daar ook in de toekomst dankbaar gebruik van zal maken. Wetende dat Seb om het minste geringste uit z'n slof schiet. Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende race!

Tuesday

Citaat van: Jozef op 31 oktober 2016 - 12:16:09
Ik vond Max tot nog toe wel oké maar nu ben ik eigenlijk wel klaar met hem. Dat interview na de race waarbij het manoeuvre van Vettel tegen Ricciardo beschrijft: "dan beweegt hij ook nog eens tijdens het remmen, ik doe het tenminste goed, hij doet het op een domme manier". De arrogantie, ongelooflijk, mijn maag keerde om. Wie denkt Verstappen eigenlijk dat hij is? Ja, ik ben er klaar mee.
ik ben er momenteel ook ff klaar mee. En helemaal met hoe debiel NL hier weer op reageerd. Goh, wat hebben ze een pret om die Vettel, ook vooral om de aandacht af te leiden van het geblunder van Max zelf, die P3 weggooid. Vettel reed tenminste nog een geweldige race, laat m maar lekker schelden en vloeken, dat doe ik ook altijd in de auto, dat houdt me verder juist rustig.

Jozef

Citaat van: Wings op 31 oktober 2016 - 12:53:43
Volgens mij ben je dat al een tijd.

Dat had je dan fout. ;)

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 31 oktober 2016 - 13:02:09
Citaat van: Jozef op 31 oktober 2016 - 12:16:09
Ik vond Max tot nog toe wel oké maar nu ben ik eigenlijk wel klaar met hem. Dat interview na de race waarbij het manoeuvre van Vettel tegen Ricciardo beschrijft: "dan beweegt hij ook nog eens tijdens het remmen, ik doe het tenminste goed, hij doet het op een domme manier". De arrogantie, ongelooflijk, mijn maag keerde om. Wie denkt Verstappen eigenlijk dat hij is? Ja, ik ben er klaar mee.
ik ben er momenteel ook ff klaar mee. En helemaal met hoe debiel NL hier weer op reageerd. Goh, wat hebben ze een pret om die Vettel, ook vooral om de aandacht af te leiden van het geblunder van Max zelf, die P3 weggooid. Vettel reed tenminste nog een geweldige race, laat m maar lekker schelden en vloeken, dat doe ik ook altijd in de auto, dat houdt me verder juist rustig.

Bien, maar dan toch niet over de radio?  :D

Sebastian Vettel is een groot kampioen, daar zou best wat meer respect voor mogen zijn in de media. Maar van rijders moet je geen respect verwachten, ze zijn concurrenten en alles wat de directe concurrent uit het evenwicht brengt zullen ze inzetten. Dat hoort erbij.

Ikzelf vind niet dat Verstappen (hier) geïdialiseerd wordt maar het gaat wel heel vaak over hem, dat wel. De rest sneeuwt soms een tikkeltje onder. Komt door zijn nationaliteit maar ook wel omdat het niet zo maar een nieuwkomer is, Verstappen is geen Wehrlein of Ocon. Hij trekt natuurlijk door hoe hij dingen doet en wat hij zegt en doet een hoop aandacht.

Wat betreft zijn opmerkingen over Vettel: ik heb er hartelijk om gelachen gisteren, toen hij op Sky werd geinterviewd. Maar ik was het eigenlijk alweer vergeten. Hij vindt Vettel een gefrustreerde ouwe zeur. Tsja. Om Verstappen daarom nu ineens een naar mannetje te vinden.... ach. Het was niet netjes, maar geen doodzonde toch?

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

ik mis gewoon de Max van vorig jaar, de bravoure van toen heeft plaatsgemaakt voor (lichte) misplaatste arrogantie. Ik zie liever wat meer resultaat en wat minder van die `'stoere actie's'. Het meest treffende beeld vond ik nog wel de foto waarop hij triomfantelijk de beker voor de 3e plaats uitreikt aan Ricciardo, de Max van vorig jaar zou er doodziek van zijn geweest als hij na een eigen fout een plaats aan zn teamgenoot cadeau had gegeven. Maar goed, Vettel en Ferrari een oor aannaaien heeft blijkbaar meer prioriteit. Zelfde lijkt voor de fans te gelden; leedvermaak om een ander lijkt voor sommigen belangrijker dan resultaat.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Mijn gevoel goed verwoord Tuesday!

Verstappen is een fenomenale coureur maar waar hij vorig jaar vooral de aandacht trok met prachtige acties, zijn het nu bijna uitsluitend de controverses die hem achtervolgen. Bovendien heeft hij de laatste twee races fout op fout gestapeld. Niet erg voor een onervaren coureur maar daar past zo'n arrogante houding niet bij.

Van Wijk

Helaas ben ik helemaal eens met Teusday,robert en Matthijs.
Wat Max op de baan doet vind ik indrukwekkend, maar hou die commentaren lekker voor jezelf.
Het zou hem sieren....
Langs de andere kant, als je er objectief naar kijkt, het blijft een negentienjarige puber die de gevestigde orde ( zowel FIA als rijders ) aan het koken krijgt, dat heeft ook wel iets denk ik ?