Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Technisch wel. That's all. Ik ben benieuwd hoe zij zich verhouden tot elkaar over een seizoen gemeten. Zeker wanneer dingen dadelijk hun kant uitkomen. Verder, even los van Max, heb ik onwijs veel respect over de manier waarop Red Bull zich terug vecht. Datzelfde geldt ook voor McLaren al gaat het nog niet van een leien dakje. Als ik Ferrari dan zie stuntelen vraag ik mij af waarom het maar niet wil lukken.

Jozef

Citaat van: Wings op 09 september 2016 - 16:44:45Verder, even los van Max, heb ik onwijs veel respect over de manier waarop Red Bull zich terug vecht.

Is dat die manier waarop ze twee jaar lang als een klein kind hebben gezeurd over de stomme motorenregels en de slechte Renault, vervolgens een Mercedes eisten om dan toch weer tot Renault veroordeeld te worden en een rare constructie met TAG uit de hoed hebben moeten toveren om de schaamte te beperken? Ja, tonnen respect heb ik daarvoor... not.

Het stuntelende Ferrari staat overigens 11 punten achter Red Bull in het klassement. ;)

Wings

Afgelopen seizoen scoorde Red Bull nog niet eens de helft van de punten die Ferrari had, nu staan zij voor datzelfde Ferrari (en Williams) na achter te hebben gestaan. Red Bull racet vooruit en boekt progress. Daar heb ik wel bewondering voor. Dat zij afgelopen seizoen uit frustratie dingen geroepen hebben die niet tof zijn ben ik volledig eens maar staat los van de resultaten.

Jozef

Dat kun je ook omdraaien. Als je van ver komt, kun je ook vooruitgang maken. Ferrari is nu bijna twee jaar consistent ten opzichte van Mercedes, het zijn dus vooral Red Bull en Renault die gestunteld hebben en nu weer op niveau komen.

Wings

Sja, ik zeg ook nergens dat Red Bull geen mindere periode heeft gekend. Dat staat echter los van de opwaartse lijn van nu. Daarvoor lofzang.

Wings

De voorspellingen zijn veelbelovend voor dit weekend. Dus billen knijpen hier want telkens als ik denk dat er iets tofs kan gebeuren eindigt het in tranen.

Van Wijk

Voor iemand die al bijna twintig ( jaar ik wordt oud ) redelijk F1 volgt blijft het indrukwekkend hoe Max F1 op de kaart geeft gezet. Afgelopen vrijdag radio interview met Olav, constant op de voorpagina bij Nu nl, overal artikels. Ik kan mij nog herinneren dat er zo een vijftien jaar geleden een radiopresentator  ( 3FM ) was die teveel over F1 vertelde in zijn uitzendingen en de mond werd gesnoerd... ( weet iemand wie dat was?)
Tijden zijn een beetje veranderd. :D

Mickey

Corné Klein volgens mij.

Enneh...ik word.

Van Wijk

Citaat van: Mickey op 18 september 2016 - 20:42:23
Corné Klein volgens mij.

Enneh...ik word.
:D ja dat was hem!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Kan hem geen ongelijk geven

Wings

Daar lig ik liever mee in bed dan met de griep.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik ben te oud om hier iets over te zeggen. Daar. Doe ik het toch. ;D

Jehoentelaar

Hij blijft in elk geval topfit op deze manier.