Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Max zal zo onderhand ook wel het schijt krijgen van Villeneuve zijn constante gemekker :)

Al is zijn opmerking over die marshall zeker niet zo netjes. Ik denk dat ie weleens een goeie media training mag volgen. Wat ie na Spa zei tegen Sjaak Plooy was ook niet netjes eigenlijk over de Ferrari's. Ik snap dat ie over de zeik was, maar om dat dan zo te laten merken.

C.G. de Beaufort

Volgens Max moet de halo weggelaten worden : "Met een halo is het moeilijk in- en uitstappen. Bovendien kon ik heel weinig zien in de spiegels. Ik denk dat men nog aardig wat tijd nodig heeft om het systeem verder te ontwikkelen. Wat de beste verandering zou zijn? Weglaten, dat ding..."

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/26538660/___Halo__Weglaten__dat_ding...___.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

Citaat van: Jozef op 04 september 2016 - 23:00:02
Citaat van: Jehoentelaar op 04 september 2016 - 21:11:23
Overigens typisch dat een kritische noot op Verstappen meteen leidt tot drie pagina's chaos en zelfs moderatoren in actie. Vraag me af of dat ook zo is als ik iets met stevige bewoordingen zeg over een andere coureur.

Het valt nog mee deze keer, er heeft nog niemand gezegd dat hij moe wordt van afwijkende meningen. ;D
het valt hier eigenlijk altijd wel mee. Als er hier als iets storend is, is het de contra Max beweging (of het nou tegen Max is, of tegen de hype of wat dan ook).

Sabai

Ik zag gisteren voor de start allemaal rode rookbommen en vuurwerk langs het circuit afgestoken worden. Zeker ook allemaal Ferrari hooligans?  Vind de reactie van sommigen die hier de Nederlanders van betichten een beetje overdreven. Ik heb namelijk nergens een negatief woord gehoord in de internationale pers over de Verstappen fans in Spa . Louter positieve response en dat dit in jaren niet meer gezien was.

Jozef

Vóór de start ja. In Spa hing de rook over de baan in het midden van de sessie (VT3 met name)...

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 05 september 2016 - 13:54:37
Ik zag gisteren voor de start allemaal rode rookbommen en vuurwerk langs het circuit afgestoken worden. Zeker ook allemaal Ferrari hooligans?  Vind de reactie van sommigen die hier de Nederlanders van betichten een beetje overdreven. Ik heb namelijk nergens een negatief woord gehoord in de internationale pers over de Verstappen fans in Spa . Louter positieve response en dat dit in jaren niet meer gezien was.

De pers zit niet op Bronze tussen de fans maar in afgesloten hokjes bij schermen. Op TV-beelden zag het er geweldig uit, dat ben ik het roerend met de pers eens.

Robbert65

#5586
Citaat
het valt hier eigenlijk altijd wel mee. Als er hier als iets storend is, is het de contra Max beweging (of het nou tegen Max is, of tegen de hype of wat dan ook).

Hier heeft ieder recht op welke mening dan ook.

Wat hier niet kan is vastgelegd in de forumregelshttp://www.gppits.net/forum/index.php/topic,10939.0.html

Verder heeft eenieder hier natuurlijk het volste recht zich overal en nergens aan te storen! ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Grappig, ik ben juist (tijdelijk) wat minder enthousiast over Verstappen.

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 07 september 2016 - 09:22:01
Grappig, ik ben juist (tijdelijk) wat minder enthousiast over Verstappen.

Mijn enthousiasme wordt steeds groter. Ik ben niet het type om een fan vaniemand te zijn, maar de invloed die ik bespeur van dat gassie op het geheel is zo groot...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Robbert65 op 07 september 2016 - 09:05:01
http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_krijgt_steeds_meer_steun/

Was ook een storm in een glas water. Heb voornamelijk vanaf de zijlijn gekeken, gelezen en mij vermaakt. Bij thuiskomst heb ik een column in gedachte, Wellicht leuk voor hier. :P

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Wings op 07 september 2016 - 09:38:30
Citaat van: Robbert65 op 07 september 2016 - 09:05:01
http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_krijgt_steeds_meer_steun/

Was ook een storm in een glas water. Heb voornamelijk vanaf de zijlijn gekeken, gelezen en mij vermaakt. Bij thuiskomst heb ik een column in gedachte, Wellicht leuk voor hier. :P

Laat maar komen, graag zelfs!!  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

C.G. de Beaufort

Volgens Marko kan Verstappen volgend jaar, in 2017, een WK worden. Alleen moet de motor verbeterd worden. Hij schreef o.a. :  'Nothing is justified. Max is a different calibre. He has the traits of a future world champion and he is just doing what is necessary to get there. It obviously surprises some that this also involves overtaking and defending."(..)

http://www.formula1.com/en/latest/interviews/2016/9/verstappen_s-_a-different-calibre---exclusive-q-a-with-red-bulls.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Jehoentelaar

Technisch gezien kan Daniel Ricciardo dan ook kampioen worden. Maar het punt is Marko is verder wel helder in dat knappe staaltje standaard PR-praat.