Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jozef


Tuesday

Eddie Jordan zat ook weer lekker te zuigen op Channel 4; in een interview met Max na de kwalificatie vroeg hij Max hoe 'lucky' hij was dat hij in Spa geen straf of zelfs een schorsing (!) heeft gekregen. Moet zeggen dat Max er wel heel luchtig mee omging nu en zich met een knipoog (en steun van Coulthard) afvroeg wat er met Jordan en zn benadering van racen was gebeurd. Het valt ook niet altijd mee om met al die zuurpruimen om te gaan, maar goed, die doen ook alleen maar waar ze voor betaald worden.

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 03 september 2016 - 16:00:38
Eddie Jordan zat ook weer lekker te zuigen op Channel 4; in een interview met Max na de kwalificatie vroeg hij Max hoe 'lucky' hij was dat hij in Spa geen straf of zelfs een schorsing (!) heeft gekregen. Moet zeggen dat Max er wel heel luchtig mee omging nu en zich met een knipoog (en steun van Coulthard) afvroeg wat er met Jordan en zn benadering van racen was gebeurd. Het valt ook niet altijd mee om met al die zuurpruimen om te gaan, maar goed, die doen ook alleen maar waar ze voor betaald worden.

Klopt... niet op reageren Max. Na Monza is de wind wel weer over gewaaid...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Citaat van: C.G. de Beaufort op 03 september 2016 - 11:47:28
Voor Verstappen :

Toto Wolff
Gerhard Berger
Alonso
Hulkenberger
Ecclestone
Jan Lammers
Robert Doornbos
Martini
...

Tegen Verstappen :

Raikonen
Vettel
Villeneuve
Lauda
...

Lauda heeft dus inmiddels aangegeven bij Red Bull dat dit allemaal niet zo bedoeld was en dat die opmerking voortkwam uit de adrenaline die vlak na de race nog door de aderen giert.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/216489/lauda-biedt-bij-red-bull-excuses-aan-voor-uitlatingen-over-verstappen

Wie weet er nog meer? Aanvullen s.v.p. Dan kunnen we het afsluiten.. 8)

Groet,

C.G. de Beaufort

Vooruit, ik doe mijn duit in het zakje flauwiteiten.

https://www.autobahn.eu/1736/hulde-lewis-hamilton-neemt-het-op-voor-max-verstappen/

Lewie begrijpt het.

Jozef

Hebben we intussen al begrepen dat het er niet toe doet wie er wat van vindt, behalve de FIA? En dat die Verstappen een niet mis te verstane waarschuwing hebben gegeven?

Mooi, kunnen we verder.

Mickey

Een niet mis te verstane waarschuwing? Een milde waarschuwing, lees ik overal, van Charlie Whiting, die daar een week over na moest denken. Poeh, nou nou.

Jozef

Mild? Wie zegt dat? Dreigen met een zwart-witte vlag, dat noem ik geen milde waarschuwing.

Het was op een vriendelijke manier, dat wist Christian Horner nog wel te vertellen, maar dat was dan ook het enige positieve aan het verhaal.

Mickey


Jozef

Allemaal elkaars verkeerde vertaling van de woorden van Horner gekopieerd dus. Google anders nog even in het Engels zodat je weet wat Horner eigenlijk gezegd heeft. ;)

Bovendien, leuk dat Horners interpretatie is dat de waarschuwing op een aardige manier werd gegeven. De inhoud van de waarschuwing blijft dezelfde: als Verstappen nog eens zo rijdt, krijgt hij de laatste waarschuwing voor diskwalificatie. Dat zijn de feiten. Jij mag dat van mij best in de wind slaan, ik weet zeker dat Max er zelf anders over denkt.

Miguel

Citaat van: Jozef op 03 september 2016 - 11:00:36
Euh, ik denk dat je wel had kunnen lezen in dit topic dat ik geen Verstappen-fanboy ben. :-\ Neemt niet weg dat ik ook mag wat vinden over de onzin die Villeneuve vaak uitkraamt.
Dat had ik al begrepen. Was om de hypocrisie van de fanboys te duiden.

Citaat van: Sabai op 03 september 2016 - 08:51:36Ik zou precies hetzelfde zeggen. Hollandse nuchterheid word het ook wel genoemd.
Hollandse onbeschoftheid. De dood van een man, vriend, vader, collega, etc. op zo'n manier misbruiken (zijn dood is destijds door onderzoek als ongeluk bevestigd), is wel degelijk onbeschoft.

*Wordt.
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 03 september 2016 - 08:51:36
Tsjonge jonge is er eindelijk weer eens een coureur die geen standaard pr praat uitkraamt is het weer niet goed. Je moet niet vergeten dat je zijn uitspraken misschien verkeerd interperteerd. De media heeft er nog al een handje van dingen aan te dikken en te verdraaien.Net als die uitspraak in Spa .Als je dat interview met Jack bekijkt zie je een 18 jarig ventje die even pissed off is. Hetzelfde met Villeneuve zal hij gedacht hebben  pff heb je hem ook weer spui 11.Ik zou precies hetzelfde zeggen. Hollandse nuchterheid word het ook wel genoemd.


Even kort...Het is mij wel opgevallen dat Villeneuve nu alweer TWEE JAAR lang op Max zit te bashen...Dat getuigt IMHO van respectloosheid, dus ik kon alleen maar schamper glimlachen toen Jacques zo gebeten reageerde op het repliek van Max.


Iets met bal en kaatsen...

Van Wijk

Als de vijf lampjes uit zijn , mag je toch vertrekken ? :D

Tuesday

Citaat van: Jozef op 03 september 2016 - 20:52:49
Mild? Wie zegt dat? Dreigen met een zwart-witte vlag, dat noem ik geen milde waarschuwing.

Het was op een vriendelijke manier, dat wist Christian Horner nog wel te vertellen, maar dat was dan ook het enige positieve aan het verhaal.
`
dus hij heeft een waarschuwing gekregen dat ie de volgende keer wellicht een waarschuwing gaat krijgen? heftig zeg. Dat Charlie nu met een vlag aan komt zetten die eigenlijk niemand kent geeft zegt wel genoeg. Het is puur om de gemoederen een beetje te bedaren en een wassen neus.

gloudiesaurus

Max moet echt aan zijn starts werken hoor. Die hij heeft zeker nog van vader Jos geërfd. Al leuk het er bij de start op dat weer in een verkeerde modus zat ofzo?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Ik hoop voor hem dat de auto in een verkeerde modus stond ( daar leek het id op ).
Anders was hij net een zeldzame pokemon aan het vangen of heeft hij een enorm traaaaaaaage reactie snelheid.