Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Mickey

Citaat van: Jehoentelaar op 02 september 2016 - 21:01:57
Citaat van: Mickey op 02 september 2016 - 20:33:33
We zijn het in grote lijnen niet oneens hoor, maar het ding is dat men het hem ook gewoon vergeeft, júist omdat hij nog zo'n snotneus is en hij gewoon nog niet kan overzien wat zijn uitspraken teweeg brengen. Zou hij drie jaar aan dit circus deelnemen en pakweg 22 zijn, dan zou hij hier met wat voor prestaties dan ook niet mee wegkomen.

Dus is hij op dat vlak nog niet ver genoeg ontwikkeld om op een normale manier aan het hele circus mee te doen. Overigens is het ook niet juist om te stellen dat 'men' het hem vergeeft - meer dan een hoop Verstappenfans heb ik het hem nog niet openlijk zien vergeven.

Dat is hij wel degelijk, als je zijn prestaties op de baan als graadmeter neemt. De rest is bijzaak. Natuurlijk gaat RBR niet openlijk roepen  dat ze het hem vergeven, maar ze straffen hem er ook niet voor. Horner probeert juist op een diplomatieke manier om dingen in perspectief te plaatsen.

Citaat van: Jozef op 02 september 2016 - 21:41:39
Citaat van: Mickey op 02 september 2016 - 20:33:33Nee, ik heb niet geturfd en mijn conclusie is volledig gebaseerd op mijn eigen waarnemingen. Maar wil je nou zeggen dat hij van enige relevantie was in de media, de laatste jaren? Geloof dat we dan op andere sites rondstruinen.

Ja, Villeneuve heeft altijd overal een mening over. Dat is al zo sinds hij uit de F1 is... Anders kon ik eerder ook niet die opmerking maken dat ik meestal niet zo'n fan ben van Villeneuves uitspraken. Ik denk overigens ook niet dat hij een krant opbelt om zijn mening te geven. Hij geeft zijn mening omdat die gevraagd wordt (omdat een journalist weet dat het waarschijnlijk weer een goeie knuppel in het hoenderhok wordt, als hij wat vraagt aan oom Jacques).

Fair enough, maar sinds Verstappen aan de bak is lijkt de exposure van Villeneuve groter dan ooit.

Jehoentelaar

Citaat van: Mickey op 02 september 2016 - 22:02:35
Citaat
Dus is hij op dat vlak nog niet ver genoeg ontwikkeld om op een normale manier aan het hele circus mee te doen. Overigens is het ook niet juist om te stellen dat 'men' het hem vergeeft - meer dan een hoop Verstappenfans heb ik het hem nog niet openlijk zien vergeven.

Dat is hij wel degelijk, als je zijn prestaties op de baan als graadmeter neemt. De rest is bijzaak. Natuurlijk gaat RBR niet openlijk roepen  dat ze het hem vergeven, maar ze straffen hem er ook niet voor. Horner probeert juist op een diplomatieke manier om dingen in perspectief te plaatsen.
Vent, ik zeg expliciet dat Verstappen buiten het circuit, met dit soort uitspraken, nog niet ver genoeg ontwikkeld is. Vervolgens pareer jij dat met de circuitprestaties, waarover ik juist meermaals zeg dat dat wél in orde is. Zo valt er niet te discussiëren.

CitaatFair enough, maar sinds Verstappen aan de bak is lijkt de exposure van Villeneuve groter dan ooit.

Wat weer komt doordat er over Verstappen genoeg te zeggen en te schrijven is. Zo ingewikkeld is dat journalistieke wereldje niet.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Jehoentelaar
(..)Supporter Fernando Alonso sinds 2003(..)

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_en_ecclestone_staan_achter_verstappen/

Ik neem aan nu niet meer...

Groet,

C.G. de Beaufort



Robbert65

Citaat van: Miguel op 02 september 2016 - 20:23:41
Wat een onbeschofte opmerking van Verstappen, hij doet zijn achternaam eer aan. Iedereen die dit goed probeert te praten is geen supporter van de sport, want een opmerking als dit over Villeneuve, een wereldkampioen (hoeveel titels heeft die snotaap al achter zijn naam staan?), gaat over alle fatsoensnormen heen en is schadelijk voor de sport. Maar aan de andere kant, fatsoen is niet iets dat de Verstappen hooligans hebben, dat is in het verleden al gebleken.

[MODMODE]

Om misverstanden te voorkomen zou ik je willen verzoeken de term "Verstappen Hooligans" in dit verband te definiëren; wie en wat bedoel je met die term in de context van deze discussie?

[/MODMODE]
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: C.G. de Beaufort op 02 september 2016 - 23:16:22
Citaat van: Jehoentelaar
(..)Supporter Fernando Alonso sinds 2003(..)

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_en_ecclestone_staan_achter_verstappen/

Ik neem aan nu niet meer...

Groet,

C.G. de Beaufort

Het zou je sieren om voor één keertje eens niet op de man te gaan spelen en lekker inhoudelijk mee te doen aan discussies. Werkt verfrissend, zowel voor het forum als voor jezelf.

Gewoon proberen, als het niet bevalt kun je altijd lekker je gal elders op deze planeet spuwen. Of daarbuiten, want daarover kun je blijkbaar wél inhoudelijke dingen zeggen.

Robbert65

1. Waar het op neer komt in mijn ogen is, dat we het er allemaal over ens zijn, dat Verstappen sommige dingen PR-technisch prutserig aanpakt, dat we het zelf allemaal anders hebben gedaan.

De discussie gaat slechts over de verwijtbaarheid, hoe erg is het, dat iemand dit soort fouten maakt.

2. Ik heb al eerder gezegd, dat ik zelf anders zou handelen, maar toch:
-Max Verstappen zou een coach bij de hand moeten hebben om zijn PR-strategie te bepalen bij dergelijke incidenten en dat een brave boy worden,
-óf hij moet ervoor kiezen om ongepolijst de rotzak uit te hangen en de boel flink blijven "opschudden".

Ik heb tegen beide varianten geen enkel bezwaar maar een voorkeur voor de laatste...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Als het die laatste wordt moeten we er ook niet gek van staan te kijken dat hij z'n kruid een keer verspild heeft in de paddock. Dat is niet volgende week al, maar kan uiteindelijk wel gebeuren. Het belang van een goede PR wordt op dit forum grandioos onderschat. Verstappen heeft ontzettend veel mazzel met Red Bull want elk ander topteam tolereert zulk soort gedrag (náást de baan, voordat er weer iemand de zaak verkeerd leest) niet.

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 03 september 2016 - 00:16:00
Als het die laatste wordt moeten we er ook niet gek van staan te kijken dat hij z'n kruid een keer verspild heeft in de paddock. Dat is niet volgende week al, maar kan uiteindelijk wel gebeuren. Het belang van een goede PR wordt op dit forum grandioos onderschat. Verstappen heeft ontzettend veel mazzel met Red Bull want elk ander topteam tolereert zulk soort gedrag (náást de baan, voordat er weer iemand de zaak verkeerd leest) niet.
Helemaal eens. Red Bull gaat hem ook leren waar de grens ligt.

Maar bij Red Bull hebben ze een heel ruime opvatting over grenzen,  PR en communicatie, omdat ze daar snappen, dat ongepolijst spul het jonge volk, dat die zoete meuk graag koopt, veel meer aanspreekt dan de Massa's en de Rosbergs van deze wereld.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

#5543
Alonso is trouwens ook best hypocriet. Als hij in de plaats van Räikkönen was geweest, had hij wel anders gepiept. Of ik daar wel zeker van ben? Ja. "All the time you have to leave a space!"

Hier werd Rosberg trouwens wel voor naar de stewards geroepen, maar niet bestraft. Zijn beweging is wel veel minder bruusk van die van Verstappen, dus waarschijnlijk vandaar dat Verstappen nu toch gewaarschuwd is (en dat maakt Alonso's uitspraken nog belachelijker).


Tuesday

Citaat van: Jozef op 03 september 2016 - 00:22:04
Alonso is trouwens ook best hypocriet. Als hij in de plaats van Räikkönen was geweest, had hij wel anders gepiept. Of ik daar wel zeker van ben? Ja. "All the time you have to leave a space!"

Hier werd Rosberg trouwens wel voor naar de stewards geroepen, maar niet bestraft. Zijn beweging is wel veel minder bruusk van die van Verstappen, dus waarschijnlijk vandaar dat Verstappen nu toch gewaarschuwd is (en dat maakt Alonso's uitspraken nog belachelijker).


zo valt ook van iedereen hier wel een voorbeeld te vinden waarschijnlijk. Om dat nou hypocriet te noemen? misschien niet geheel objectief. Alonso heeft gewoon gelijk dat wat Max bij Kimi deed niet tegen de regels was. Bij Rosberg had ie wellicht ook een punt als zn voorvleugel al naast Rosberg zat, maar dat is op de video moeilijk te zien.

Miguel

Citaat van: Jozef op 02 september 2016 - 21:41:39
Ja, Villeneuve heeft altijd overal een mening over. Dat is al zo sinds hij uit de F1 is... Anders kon ik eerder ook niet die opmerking maken dat ik meestal niet zo'n fan ben van Villeneuves uitspraken. Ik denk overigens ook niet dat hij een krant opbelt om zijn mening te geven. Hij geeft zijn mening omdat die gevraagd wordt (omdat een journalist weet dat het waarschijnlijk weer een goeie knuppel in het hoenderhok wordt, als hij wat vraagt aan oom Jacques).

Als het Verstappen was geweest die zo zijn mening geeft, was het allemaal prachtig geweest want "hij trekt zich niets aan van wat anderen over hem denken".
Peace out yo.

Van Wijk

Citaat van: Robbert65 op 03 september 2016 - 00:18:58
Citaat van: Jehoentelaar op 03 september 2016 - 00:16:00
Als het die laatste wordt moeten we er ook niet gek van staan te kijken dat hij z'n kruid een keer verspild heeft in de paddock. Dat is niet volgende week al, maar kan uiteindelijk wel gebeuren. Het belang van een goede PR wordt op dit forum grandioos onderschat. Verstappen heeft ontzettend veel mazzel met Red Bull want elk ander topteam tolereert zulk soort gedrag (náást de baan, voordat er weer iemand de zaak verkeerd leest) niet.
Helemaal eens. Red Bull gaat hem ook leren waar de grens ligt.

Maar bij Red Bull hebben ze een heel ruime opvatting over grenzen,  PR en communicatie, omdat ze daar snappen, dat ongepolijst spul het jonge volk, dat die zoete meuk graag koopt, veel meer aanspreekt dan de Massa's en de Rosbergs van deze wereld.

Precies, bij Red Bull zijn ze echt niet gek. Dit is weer op en top marketing !
Zodra Max over de streep gaat en dit omzet kost, wordt hij terug gevloten.
Nu wil heel de jeugd zich spiegelen aan Max en drinkt dus....juist.

Sabai

#5547
Tsjonge jonge is er eindelijk weer eens een coureur die geen standaard pr praat uitkraamt is het weer niet goed. Je moet niet vergeten dat je zijn uitspraken misschien verkeerd interperteerd. De media heeft er nog al een handje van dingen aan te dikken en te verdraaien.Net als die uitspraak in Spa .Als je dat interview met Jack bekijkt zie je een 18 jarig ventje die even pissed off is. Hetzelfde met Villeneuve zal hij gedacht hebben  pff heb je hem ook weer spui 11.Ik zou precies hetzelfde zeggen. Hollandse nuchterheid word het ook wel genoemd.

Jozef

Citaat van: Miguel op 03 september 2016 - 04:28:25
Citaat van: Jozef op 02 september 2016 - 21:41:39
Ja, Villeneuve heeft altijd overal een mening over. Dat is al zo sinds hij uit de F1 is... Anders kon ik eerder ook niet die opmerking maken dat ik meestal niet zo'n fan ben van Villeneuves uitspraken. Ik denk overigens ook niet dat hij een krant opbelt om zijn mening te geven. Hij geeft zijn mening omdat die gevraagd wordt (omdat een journalist weet dat het waarschijnlijk weer een goeie knuppel in het hoenderhok wordt, als hij wat vraagt aan oom Jacques).

Als het Verstappen was geweest die zo zijn mening geeft, was het allemaal prachtig geweest want "hij trekt zich niets aan van wat anderen over hem denken".

Euh, ik denk dat je wel had kunnen lezen in dit topic dat ik geen Verstappen-fanboy ben. :-\ Neemt niet weg dat ik ook mag wat vinden over de onzin die Villeneuve vaak uitkraamt.

C.G. de Beaufort

Voor Verstappen :

Toto Wolff
Gerhard Berger
Alonso
Hulkenberger
Ecclestone
Jan Lammers
Robert Doornbos
Martini
...

Tegen Verstappen :

Raikonen
Vettel
Villeneuve
Lauda
...

Lauda heeft dus inmiddels aangegeven bij Red Bull dat dit allemaal niet zo bedoeld was en dat die opmerking voortkwam uit de adrenaline die vlak na de race nog door de aderen giert.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/216489/lauda-biedt-bij-red-bull-excuses-aan-voor-uitlatingen-over-verstappen

Wie weet er nog meer? Aanvullen s.v.p. Dan kunnen we het afsluiten.. 8)

Groet,

C.G. de Beaufort