Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 03 augustus 2016 - 19:01:10
Citaat van: Mickey op 03 augustus 2016 - 18:40:54
Het enige wat imo anders zou moeten, is het uitgebreider bedanken van fans en zijn team. Voor de rest vind ik het wel prima eigenlijk,.
dat mogen ze van mij juist weglaten, dat is altijd dezelfde standaard onzin. Zoals afgelopen zondag, toen er heel veel Nederlanders was het misschien wel attent geweest, maar altijd dat standaard riedeltje waar Hamilton en Rosberg mee aan komen zetten, dat kent iedereen inmiddels wel.

Kweenie of dat zo obligaat is. Je wint bij de gratie van de technici en je verdient zo'n bak geld als die twee die je noemde bij de gratie van de fans.... Die dankbaarheid kan zo maar eens oprecht zijn hoor, niet zo cynisch ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 03 augustus 2016 - 19:05:30
Citaat van: Tuesday op 03 augustus 2016 - 19:01:10
Citaat van: Mickey op 03 augustus 2016 - 18:40:54
Het enige wat imo anders zou moeten, is het uitgebreider bedanken van fans en zijn team. Voor de rest vind ik het wel prima eigenlijk,.
dat mogen ze van mij juist weglaten, dat is altijd dezelfde standaard onzin. Zoals afgelopen zondag, toen er heel veel Nederlanders was het misschien wel attent geweest, maar altijd dat standaard riedeltje waar Hamilton en Rosberg mee aan komen zetten, dat kent iedereen inmiddels wel.

Kweenie of dat zo obligaat is. Je wint bij de gratie van de technici en je verdient zo'n bak geld als die twee die je noemde bij de gratie van de fans.... Die dankbaarheid kan zo maar eens oprecht zijn hoor, niet zo cynisch ;)
dat kun je ook op tal van andere manieren laten blijken. Alleen maar iets roepen en ook nog eens met name als je wint, dat kan iedereen.

Robbert65

nenee, dat kunnen er maar drie, tot nu toe dit jaar  :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Tuesday op 03 augustus 2016 - 19:54:39
Citaat van: Robbert65 op 03 augustus 2016 - 19:05:30
Citaat van: Tuesday op 03 augustus 2016 - 19:01:10
Citaat van: Mickey op 03 augustus 2016 - 18:40:54
Het enige wat imo anders zou moeten, is het uitgebreider bedanken van fans en zijn team. Voor de rest vind ik het wel prima eigenlijk,.
dat mogen ze van mij juist weglaten, dat is altijd dezelfde standaard onzin. Zoals afgelopen zondag, toen er heel veel Nederlanders was het misschien wel attent geweest, maar altijd dat standaard riedeltje waar Hamilton en Rosberg mee aan komen zetten, dat kent iedereen inmiddels wel.



Kweenie of dat zo obligaat is. Je wint bij de gratie van de technici en je verdient zo'n bak geld als die twee die je noemde bij de gratie van de fans.... Die dankbaarheid kan zo maar eens oprecht zijn hoor, niet zo cynisch ;)
dat kun je ook op tal van andere manieren laten blijken. Alleen maar iets roepen en ook nog eens met name als je wint, dat kan iedereen.

En toch is dat wat men verwacht. Ros en Ham zijn door en door getraind daarin, soit, misschien wat overdreven, maar als het geen nut zou hebben, zouden ze het niet doen.

Fietser

Ach, iedereen heeft in deze misschien wel gelijk. Maar na de scene in het 'afkoelkamertje' - waarin de coureurs vaak wel heel puur zijn - gaat bij mij het beeld op zwart. 

Maikel0230

Bwah, dat komt allemaal wel op zijn tijd. Je mag er zeker van zijn dat die regelmatig bij Red Bull een PR-briefing krijgt over wat ze graag hebben dat hij zegt en wat niet. Het is natuurlijk aan hem om zich daar aan te houden of niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 04 augustus 2016 - 12:00:40
Het is natuurlijk aan hem om zich daar aan te houden of niet.

Ik denk dat zijn contract, en de advocaten van Red Bull, het daar hoegenaamd niet mee eens zullen zijn. ;)

Wings

Citaat van: Mickey op 03 augustus 2016 - 18:40:54
Het enige wat imo anders zou moeten, is het uitgebreider bedanken van fans en zijn team. Voor de rest vind ik het wel prima eigenlijk,.

Dat terugkerend toneelstuk is vooral aan Rosberg en Hamilton besteedt. Volgens mij ooit begonnen omdat ze werden uitgejoeld en nu dagelijks aan de orde: uitgebreid het publiek bedanken. Iedereen is het meest fantastische publiek...

Sabai

Ik vond Hamilton laatst juist wel tactisch in GB door vlak voordat Rosberg het woord kreeg erop te wijzen dat het britse publiek veel sportiever was dan die in Oostenrijk. En idd er werddaarna nauwelijks boeh geroepen.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2016 - 13:41:17
http://www.gppits.net/magazine/voor_u_gelezen_max_door_andre_hoogeboom/

recensie over een biografie.

Nice Robbert! Ik heb het boek hier liggen, helaas nog geen tijd om te lezen.
Niet echt verrassend dat er geen nieuwe zaken in staan, ik zie het meer als een overzicht van de carrière van Max tot nu toe.
Maar aangezien we hier op de pits op het forum alles hebben gevolgd vanaf de karting weet ik dat allemaal al  :P :P

Interviews met Frits van Amersfoort etc. ben ik wel benieuwd naar.
Leuk voor op vakantie voor aan het zwembad  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Geplukt van NOS.nl:

CitaatOok de voormalige Formule 1-coureurs Niki Lauda en Jacques Villeneuve hadden afgelopen week forse kritiek op de jonge Nederlander. Villeneuve waarschuwde dat Verstappen nog eens iemand dood gaat rijden als hij niet rustiger wordt. Verstappen reageerde daarop met een ferme uitspraak over de Canadees.

"Hij moet een beetje opletten met zijn uitspraken dat er iemand doodgaat, want hij heeft zelf iemand doodgereden", verwees Verstappen naar de crash van de Canadees in 2001 in Melbourne, waarbij een marshall achter de hekken omkwam nadat hij door brokstukken van Villeneuve's bolide was geraakt.

Waar haal je het in je bolle snotapenhoofd vandaan om zo'n idiote uitspraak te doen over een crash die je zelf niet bewust hebt meegemaakt? Los ervan dat Verstappen nu écht moet leren dat het geen middelbare school is met elke twee weken speelkwartier, is wat hij zegt feitelijk onjuist (Villeneuve heeft de marshal niet zelf doodgereden, het was een gevolg van zijn crash). Ik begin steeds meer genoeg te krijgen van het gedrag van die druiloor. Koning Max Verstappen kan niet in het wilde weg brallen en rare dingen uithalen tot het écht een keer goed fout gaat.

Misschien heb ik er twee jaar lang dan toch niet zo heel erg naast gezeten dat Verstappen te snel de Formule 1 heeft bereikt. Qua racetalent voldoet hij prima, maar zijn puberale gedrag op en naast de baan behoren nog steeds tot de Formule 3.

Mickey

Denk aan je hart. ;D

Villeneuve is wel de laatste die iets van zijn rijstijl zou moeten vinden imo. Wat een brokkenpiloot was dat, snap dus wel dat Verstappen op die manier pareert. De manier waarop is niet heel netjes, maar zo kennen we 'm inmiddels wel. En voorlopig zijn er simpelweg nog geen ernstige dingen gebeurd, dus heeft Max het gelijk nog aan zijn kant. 



Jehoentelaar

"Zolang er niks fout is gegaan is het goed". Met die redenering zijn er wel degelijk mensen verongelukt. En hoe iemand in het verleden heeft gereden is niet relevant, iemand 'pareren' doe je niet op een manier door feitelijk onjuiste dingen te brullen. Vooral verder gaan met het vuur verder opstoken Max, dat gaat je op de baan nog een hoop plezier opleveren.