Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 13 juli 2016 - 12:56:58
Volgens mij heeft Kvyat vooral veel motoren gebruikt, misschien vanwege zijn crashes? Aangezien Max nu in zijn auto zit, heeft hij daar dus last van.
Als je het lijstje ion het artikel bekijkt zie je, dat Max Verstappen minder componenten gebruikte dan gemiddeld, alleen de CE staat op 5. Dus dat kan met een crash niet van doen hebben lijkt me?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Ik weet niet hoe er gerekend word met die dingen, echt per rijder of per team:

- Kvyat is zonder te rijden uitgevallen in Australië (kan een ECU probleem zijn)
- Zijn auto kreeg een optater in Rusland na zijn aanvaringen met Vettel (uit voorzorgd Ecu gewisseld)
Daarna de wissel in Spanje
- In Monaco hing Max de auto in de muur (uit voorzorg wisselen)

Toen Max nog bij STR zat viel hij in Rusland uit met een motorplof (componenten gewisseld?)

Dan kom ik op vier wissels, verdeeld over twee teams
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

#5447
Ja, maar die STR wissels tellen natuurlijk niet mee, het gaat om de auto. Max heeft de geschiedenis van Daniil overgenomen en andersom. Maar waarom zou je juist de chip wissen als al het andere na een incident kennelijk nog goed is? Want de rest is alleen gewisseld i.v.m. de upgrade die Renault heeft gedaan.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Goed punt, mijn verhaal van de crash gaat niet op. Maar wel dat Verstappen de auto en dus ook de gebruikte componenten van Kvyat overgenomen heeft.

Robbert65

Eens, geen idee of Kvyat al die ECU's verbrast heeft of dat Max erin grossiert :)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

max1102


Robbert65

Scherp max1102 ;-) dank.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_krijgt_eigen_boek/

Binnenkort een recensie van dit epistel op deze site, u hoort nog...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Zag 't vanmiddag liggen. Heel recent, zelfs Oostenrijk staat erin. Toch maar laten liggen, zou er spijt van krijgen. Heb dat boekie van Mol meegenomen. Na de eerste stukjes over Schumacher ook alweer spijt van.  ;D Zal het doorlezen vanwege zijn enthousiasme.   ;)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 25 juli 2016 - 19:25:30
Zag 't vanmiddag liggen. Heel recent, zelfs Oostenrijk staat erin. Toch maar laten liggen, zou er spijt van krijgen. Heb dat boekie van Mol meegenomen. Na de eerste stukjes over Schumacher ook alweer spijt van.  ;D Zal het doorlezen vanwege zijn enthousiasme.   ;)

Ik ben ook nooit fan van biografieën van sporters die nog actief zijn. Zeker over Max, die is net begonnen aan zijn carrière. Maar goed alles met Max erop zal nu wel goed verkopen...
Heb eigenlijk meer interesse in een biografie van Jos Verstappen. Maar nu zijn zoon rijdt zal hij wel geen boekje open willen doen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 27 juli 2016 - 13:11:43
http://www.gppits.net/nieuws/frans_verstappen_ontkent_dat_er_klappen_vielen/
tja, wat moet je hier nou weer mee? er is een aangifte, hij is zelf de bron van het hele verhaal bij de Telegraaf en nu ontkent hij het weer? zou wel een enorme afgang voor Jos zijn als het waar is. En hopelijk betekend dit dan ook gelijk dat we die Jaap de Groot nooit meer op de startgrid zien staan voor de race zoals afgelopen zondag. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik zag.