Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Mickey

Dat Max volgens mij in punten nu al vóór Ricciardo had kunnen liggen, als 'ie dat weekend niet verkloot had. ;)


Robbert65

in het WK bedoel je? ja, dat komt als het zo doorgaat vanzelf wel... maar inderdaad, je moet geen grand prixs verkloten natuurlijk... ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Komt vanzelf goed. Die staat er eind deze maand wel voor verwacht ik :)
In Engeland moet ie wel goed gaan en Hongarije sowieso :D En in Duitsland zal ie er ook wel voor eindigen.

Sabai

Ik denk zelfs dat Max 3e in de wk eindstand word dit seizoen.

Mickey

Citaat van: Spanje_2016 op 04 juli 2016 - 16:39:41
Ik denk zelfs dat Max 3e in de wk eindstand word dit seizoen.

Ik zat mijzelf hetzelfde te bedenken vanmorgen, maar durfde het niet te posten. ;D

Jehoentelaar

De stand wordt nu behoorlijk vertekend door de pech die Vettel heeft gehad. Die crashes in Sochi en Spielberg hakken erin. Natuurlijk is dat de situatie zoals 'ie is en moeten we niet te veel aan 'wat als' gaan doen, maar ik schat Vettel/Ferrari op de middellange termijn (dit seizoen) nog steeds een stuk hoger in dan Verstappen/RBR. Die derde plek wordt wat mij betreft dus een helse opgave.

Alles daarachter staat verder nog wel open.

Robbert65

#5436
Eens, we kunnen er niet vanuit gaan, dat Ferrari er een bende van blijft maken. Ferrari gaat echt niet over drie weken zeggen: Laat 2016 maar zitten, we richten ons maar op volgend jaar.

Hoop ik.

(iedere duidelijke voorspellende mening die ik tot nu toe hier uitte werd binnen de kortste keren vermorzeld door de werkelijkheid :D)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 04 juli 2016 - 17:38:10
De stand wordt nu behoorlijk vertekend door de pech die Vettel heeft gehad. Die crashes in Sochi en Spielberg hakken erin. Natuurlijk is dat de situatie zoals 'ie is en moeten we niet te veel aan 'wat als' gaan doen, maar ik schat Vettel/Ferrari op de middellange termijn (dit seizoen) nog steeds een stuk hoger in dan Verstappen/RBR. Die derde plek wordt wat mij betreft dus een helse opgave.

Alles daarachter staat verder nog wel open.

Zou kunnen, maar als Vettel zo doorgaat met uitvallen  ;)

Het zou al knap zijn van Max als hij voor Ricciardo kan komen! Wordt toch gezien als een van de sterren in de Formule 1, hij versloeg Vettel bij Red Bull. Als je dan met wat races bij Toro Rosso alsnog Ricciardo kan verslaan... dat zou heel knap zijn.

Hoop wel dat Verstappen nog wat in de kwalificatie kan winnen. Dat hij daar ook voor Ricciardo kan komen. Zal ook met vertrouwen/ ervaring te maken hebben. Ik bedoel die laatste tiende uit het chassis halen, Ricciardo heeft daarin al veel meer gereden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Het staat nu 5-0 voor Ricciardo, qua quali. Vind ik best. Het staat 52-59 qua punten. De nadruk ligt op de zondag :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 21:36:46
Het staat nu 5-0 voor Ricciardo, qua quali. Vind ik best. Het staat 52-59 qua punten. De nadruk ligt op de zondag :D

Klopt! Zoals Olav Mol zei, de punten worden verdeeld op zondag. Leuk dat je sneller bent in alle vrije trainingen, maar dan heb je dan niets aan  ;)
Maar het zou leuker zijn als Max in de kwalificatie ook Ricciardo nog kan pakken... dat komt nog wel denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Dat denk ik ook zomaar ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 20:20:10
Eens, we kunnen er niet vanuit gaan, dat Ferrari er een bende van blijft maken. Ferrari gaat echt niet over drie weken zeggen: Laat 2016 maar zitten, we richten ons maar op volgend jaar.

Hoop ik.

(iedere duidelijke voorspellende mening die ik tot nu toe hier uitte werd binnen de kortste keren vermorzeld door de werkelijkheid :D)

Precies, met al die gekkigheid van crashes kun je het puntentechnisch aardig bijbenen maar als Vettel eens een echt een sterke reeks kan neerzetten is dat gat weer een stuk groter.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

#5443
http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_in_gevarenzone_vijf_ecus_gebruikt/

Ik wist het ook niet tot ik er even goed in dook, dat Hamilton tegen een gridstraf aan zit had ik wel door, maar Max is straks al aan zijn zesde ECU toe. Nou lijkt mij, dat die dingen normaal heel lang mee gaan, ik vind het zelfs raar, maar ik kan er verder niets over vinden aan toelichting. eens kijken of Olav Mol een beetje kan helpen in de uitzendingen rondom Hongarije...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Volgens mij heeft Kvyat vooral veel motoren gebruikt, misschien vanwege zijn crashes? Aangezien Max nu in zijn auto zit, heeft hij daar dus last van.