Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Mss rijdt max in Q1 en Q2 wat voorzichtiger dan Sainz om zijn banden niet te slopen en wel door te gaan. Er zit tussen de 2 ook steeds maar een paar tienden en soms minder. Max kan in de kwali nog wel wat verbeteren, maar zijn teamgenoot nog veel meer tijdens de race.

Matthijs

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 19 april 2016 - 23:32:17
Max kan in de kwali nog wel wat verbeteren, maar zijn teamgenoot nog veel meer tijdens de race.
Dat ontkent toch ook niemand? Of mag ik nooit iets 'negatiefs' zeggen over Verstappen zonder ook iets negatiefs over Sainz toe te voegen?

Mickey

Waarom toch iedere keer die allergie als iemand Verstappen verdedigt? Zo kan je het ook bekijken.

Matthijs

#5373
Citaat van: Mickey op 20 april 2016 - 07:50:06
Waarom toch iedere keer die allergie als iemand Verstappen verdedigt? Zo kan je het ook bekijken.
Omdat het niet relevant is voor de discussie. Sterker nog, daardoor gaat de hele essentie van de boodschap verloren.

Het is als een vader die constateert dat zijn zoon een 5 heeft gehaald op school. 'Ja maar mijn vriend had een 4'. Waarna een discussie ontstaat over wie slimmer is, de zoon of zijn vriend. Dat is dan toch niet relevant? Verstappen haalt continu negens en ik ben de eerste om dat toe te geven. Dan mag je toch ook stilstaan bij elementen die iets minder goed gaan?

Robbert65

Precies mijn punt. óók (misschien: juist) als je steeds een negen haalt moet je snoeihard werken om te verbeteren. want een 9 is geen 10. Alleen wie een vier scoort mag een keer blij zijn als het een 7 wordt. Maar wie toptalent heeft zal niet rusten tot de top bereikt wordt.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 20 april 2016 - 11:21:31
Dan mag je toch ook stilstaan bij elementen die iets minder goed gaan?
dat misschien niet iedereen exact begrijpt waar je naartoe wil, betekend niet dat dat niet mag. Ik heb niemand dat horen zeggen, of ook maar iets gezien wat daar op wijst, maar toch heb je die vraag al 3x gesteld. Wat Mickey hierboven zegt mag dan ook wel (weer) eens een keer gezegd worden.

Tuesday

nu er toch een speciaal Max gedeelte is, is het misschien ook wel leuk om een topic over zn ontwikkeling te hebben waarin oa verbeterpunten kunnen worden besproken en dingen die bv sinds begin vorig jaar al zijn verbeterd.

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 20 april 2016 - 17:12:50
nu er toch een speciaal Max gedeelte is, is het misschien ook wel leuk om een topic over zn ontwikkeling te hebben waarin oa verbeterpunten kunnen worden besproken en dingen die bv sinds begin vorig jaar al zijn verbeterd.

Voel je vrij om een topic te openen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/renault_verwacht_veel_van_updates_canada/

Dit is wel waar ik bang voor ben, updates die andere teams krijgen en Toro Rosso niet. Dat gaat Toro Rosso alleen met de ontwikkelingen van haar chassis niet compenseren. Nu heeft Renault nog een vrije grote achterstand. Maar Red Bull met een betere motor... dan zijn ze voor Verstappen en Toro Rosso onder normale omstandigheden niet meer te achterhalen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

(..)Red Bull-motorsportadviseur Helmut Marko liet al weten dat de Rus deze week op het matje geroepen zal worden. Mocht de uitleg van Kvyat hem niet bevallen, dan kan de Oostenrijker wel eens beslissen dat het genoeg is geweest. Duidelijk is in elk geval dat Kvyat zich geen misstappen meer kan veroorloven. James Allen voegt op zijn blog toe dat Red Bull al besloten heeft om Verstappen na dit seizoen door te schuiven naar Red Bull Racing. Kvyat weet dat ook en probeerde in zijn thuisrace een statement te maken, met alle gevolgen van dien.(..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/211178/kvyat-moet-al-dit-jaar-wijken-voor-verstappen

Hé, het gaat nu wel erg snèl met Kvyat. Ik zou zeggen, Max moet maar eerst het bij TR afmaken, anders moet hij zich de formaliteiten bij RB zich eigen gaan maken. En helaas, dat kost wat tijd.   

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

http://www.skysports.com/live-blog/30104/10034948/f1-gossip-column

Sky publiceert vanmiddag dit:

Daniil Kvyat's Red Bull future has been cast in doubt after his Russian GP clash with Sebastian Vettel and the Russian will have talks with team bosses this week.

The 2013 GP3 champion replaced the Ferrari-bound Sebastian Vettel at the senior team after just a solitary season with Toro Rosso and out-scored team-mate Daniel Ricciardo last year.

However, it is thought Red Bull bosses are keen to promote teenage sensation Max Verstappen to the senior team as soon as possible as the Dutchman continues to enhance his reputation as one of the hottest properties in F1.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Die koppen ook. Briljant.

SDG

Die eerste post in dit topic, je blijft er je toch over verbazen he. Die eerste test met een Formule Renault 2.0. Is dit echt pas tweeënhalf jaar geleden? Wisten we toen veel...

Van Wijk

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2013 - 14:59:50
Jep de meeste kiezen eerste voor een andere klasse dan Formule Renault, Max sprint er gelijk in.
Wel dapper en volgens mij pakken ze het goed aan door nu alvast veel kilometers te maken.

Ben benieuwd wat hij kan maar hij is nog jong en moet in het eerste jaar echt geen kampioen worden.
De meeste coureurs uit de karting moet toch meestal een jaartje wennen aan de autosport.

Jep , zo snel kan het gaan.......