Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

JS JTD

Tot nu ziet het er erg goed uit voor Toro Rosso, mooie tijden (vandaag 1.23.3 op ultrasofts) en Mercedes-achtige betrouwbaarheid. Met de 2016 Ferrari motor zijn nog wat probleempjes links en rechts.

gloudiesaurus

Citaat van: JS JTD op 03 maart 2016 - 17:51:56
Tot nu ziet het er erg goed uit voor Toro Rosso, mooie tijden (vandaag 1.23.3 op ultrasofts) en Mercedes-achtige betrouwbaarheid. Met de 2016 Ferrari motor zijn nog wat probleempjes links en rechts.

Auto lijkt zeker heel betrouwbaar. Dat is al een hele verbetering ten op zichtte van 1 jaar geleden.
Snelheid is nog moeilijk in te schatten. Maar het ziet er zeker niet slecht uit!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: JS JTD op 03 maart 2016 - 17:51:56
Tot nu ziet het er erg goed uit voor Toro Rosso, mooie tijden (vandaag 1.23.3 op ultrasofts) en Mercedes-achtige betrouwbaarheid. Met de 2016 Ferrari motor zijn nog wat probleempjes links en rechts.
Ik vond de 24,9 op mediums veel indrukwekkender. Die ultrasofts gaan natuurlijk voor geen meter op Catalunya, ik snap wel dat sommige teams deze band niet of nauwelijks hebben getest.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 04 maart 2016 - 08:15:14
Citaat van: JS JTD op 03 maart 2016 - 17:51:56
Tot nu ziet het er erg goed uit voor Toro Rosso, mooie tijden (vandaag 1.23.3 op ultrasofts) en Mercedes-achtige betrouwbaarheid. Met de 2016 Ferrari motor zijn nog wat probleempjes links en rechts.
Ik vond de 24,9 op mediums veel indrukwekkender. Die ultrasofts gaan natuurlijk voor geen meter op Catalunya, ik snap wel dat sommige teams deze band niet of nauwelijks hebben getest.

Ik ook. Al is de band even proberen voor de data voor de kwalificatie oké.
En wellicht dat sommige team toch even een snelle tijd op de klokken willen hebben om mogelijke sponsoren te interesseren. Dat gebeurde vroeger veel meer dan nu.

Maar het ziet er goed uit. Betrouwbaarheid is top. En de auto is ook weer goed lijkt het.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Vorig jaar was STR ook behoorlijk low profile in de wintertests dus het is best aannemelijk dat ze niet voor snelle tijden gingen.

JS JTD

Sainz heeft de tijden nog even wat strakker gezet: een 1.24.701 op mediums en een 1.23.134 op ultrasofts! En dat gecombineerd met 133 ronden.

Jozef

STR heeft de vierde tijd gezet van alle teams, als je puur naar de snelste ronde kijkt.

Als je alleen naar de tijden op softs kijkt, of alleen die op mediums, staat STR ook telkens op P4. Best veelbelovend dus inderdaad.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 04 maart 2016 - 16:31:56
Vorig jaar was STR ook behoorlijk low profile in de wintertests dus het is best aannemelijk dat ze niet voor snelle tijden gingen.

Klopt dat zeggen ze ook zelf. Toch vind ik de tijden indrukwekkend.
Ze hebben bijna niet op supersofts gereden... Tijden op mediums zagen er ook goed uit.
Bovendien is de auto betrouwbaar.

Ziet er stukken beter uit dan vorig jaar rond deze tijd, al blijft het nog even wachten tot Melbourne.
Dan zijn er altijd verrassingen/ tegenvallers. Bovendien komen er nog teams met updates.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

"Toro Rosso heeft een enorme stap vooruit gemaakt", zegt de viervoudig wereldkampioen in Australië. "Het team had vorig jaar al een erg goede auto maar met de Ferrari-motor zijn ze daar dit jaar nóg competitiever. Zoals velen al gezegd hebben: ze zullen het tempo in de race goed kunnen volgen."

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/25412695/___Grote_stap_vooruit_Toro_Rosso___.html

Dat vind Vettel. Ik hoop dat ik met'm eens ben en Max op het podium eindigt!

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

(..)Helmut Marko, de baas van RB & STR : 'Toro Rosso heeft het geluk dat ze over een aandrijflijn beschikken die nu nog duidelijk sterker is dan die van Red Bull Racing. Alleen wordt die krachtbron niet doorontwikkeld. Daarom is het belangrijk dat ze nu hun slag slaan. Daardoor was de teleurstelling na Australië zo groot, aangezien ze met een auto die goed is voor P4 of P5 slechts als negende en tiende finishten. Dat moeten het team en de rijders zich aantrekken."(..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/209903/toro-rosso-is-grote-broer-red-bull-racing-te-snel-af

Kijk, dat spreekt mij aan. Het lag niet aan Sainz.  Voor'm was gewoon een 10e plaats, c.q. een 9e plaats belangrijk. Maar gezien de 6 seconden die Max verloor tijdens de pitstop, had er gewoon een P5 ingezeten.

Groet,

C.G. de Beaufort



Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_toro_rosso_heeft_geleerd_van_fouten_melbourne/

Het is wel knap hoe Max op jonge leeftijd zijn PR op orde heeft. Hij weet ook nu weer de indruk te wekken dat hij er niks aan doen kom dat het mis ging in Melbourne. Winnaar, die Max, zeggen ze dan ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

Citaat van: Robbert65 op 31 maart 2016 - 21:15:23
http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_toro_rosso_heeft_geleerd_van_fouten_melbourne/

Het is wel knap hoe Max op jonge leeftijd zijn PR op orde heeft.Hij weet ook nu weer de indruk te wekken dat hij er niks aan doen kom dat het mis ging in Melbourne. Winnaar, die Max, zeggen ze dan ;)

Hoe dan?
Ik haal dat op geen enkele manier uit jouw artikel. Niet uit de quotes, noch uit jouw tekst. Zoals ik inmiddels van je gewend ben is het an sich verder 'n prima artikel, maar je conclusie haal ik er iig niet uit. Dus euh ... licht eens toe. ???

Robbert65

Citaat van: Kootje op 31 maart 2016 - 22:15:12
Citaat van: Robbert65 op 31 maart 2016 - 21:15:23
http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_toro_rosso_heeft_geleerd_van_fouten_melbourne/

Het is wel knap hoe Max op jonge leeftijd zijn PR op orde heeft.Hij weet ook nu weer de indruk te wekken dat hij er niks aan doen kom dat het mis ging in Melbourne. Winnaar, die Max, zeggen ze dan ;)

Hoe dan?
Ik haal dat op geen enkele manier uit jouw artikel. Niet uit de quotes, noch uit jouw tekst. Zoals ik inmiddels van je gewend ben is het an sich verder 'n prima artikel, maar je conclusie haal ik er iig niet uit. Dus euh ... licht eens toe. ???

Juist uit de strekking van het verhaal mag hoop ik blijken, dat hij zo professioneel omgaat met zijn public relations. Voor iedereen wás het beeld: Max verloor zijn zelfbeheersing en ging tekeer tegen zijn team over de radio. Door al twee dagen dit verhaal te vertellen (er zijn fouten gemaakt, we hebben het er over gehad, iedereen weet weer wat ie moet doen, we gaan over tot de orde van de dag) verandert dat beeld naar: "ze" hebben fouten gemaakt, dat zien "ze" nu ook allemaal, "ze" zijn weer vriendjes en gaan lekker racen in Bahrein.

Dat is PR ten voeten uit. Goed gewerkt. Dat is wat ik bedoel. Conclusies trok ik niet hoor, hooguit dacht ik hier inhoudelijk iets verder in te gaan op zijn professionaliteit en de kwaliteit van de strategische begeleiding.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

Citaat van: Robbert65Door al twee dagen dit verhaal te vertellen (er zijn fouten gemaakt, we hebben het er over gehad, iedereen weet weer wat ie moet doen, we gaan over tot de orde van de dag) verandert dat beeld naar: "ze" hebben fouten gemaakt, dat zien "ze" nu ook allemaal, "ze" zijn weer vriendjes en gaan lekker racen in Bahrein.

Dat haal ik er dus echt niet uit. Maar goed ... dat is blijkbaar 'n kwestie van perceptie.  ;)

Robbert65

Altoos bereid tot duiding  :P
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel