Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Thnx Robbert! Had het stukje nog niet gezien, leuk stuk  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 19 januari 2016 - 11:03:59
eenVandaag zond op kerstavond deze mooie samenvatting van alles wat er door NPO in de afgelopen 10 jaar over Max is gemaakt ;-) Ik had het gemist en  ik zal wel niet de enige zijn geweest, vandaar:


Superleuk! Dank voor de link.  :)

Robbert65

BRRRRREEKEND!
http://www.gppits.net/nieuws/30.00000_euro_boete_voor_max_verstappen/

tsja. soms moeten dingen niet al te serieus worden beschreven ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Knap, ze kunnen hier in de toekomst kijken  :D

CitaatMax Verstappen heeft 14 februari met een Red Bull formule 1 auto over de beroemde Hahnenkamm piste gereden voor een demonstratie

:)

Robbert65

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 januari 2016 - 12:16:25
Knap, ze kunnen hier in de toekomst kijken  :D

CitaatMax Verstappen heeft 14 februari met een Red Bull formule 1 auto over de beroemde Hahnenkamm piste gereden voor een demonstratie

:)
lol. dat moet natuurlijk januari zijn...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Leuk stukje met Max in Peptalk bij Ziggo.

En Jos Verstappen wil de bolide van Max van vorig seizoen in bezit krijgen.
Volgens Jos moet dat goed komen.

Zou leuk voor later, een Max museum. Net zoals Alonso  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Een blauwe Toro Rosso? Ben benieuwd naar Verstappen volgende week.
Het gaat eindelijk weer een beetje beginnen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 18 februari 2016 - 22:51:43
Een blauwe Toro Rosso? Ben benieuwd naar Verstappen volgende week.
Het gaat eindelijk weer een beetje beginnen  :)
Blauw is altijd goed. Liefst in combinatie met wit!  :P

Matthijs

Ik neem aan dat het het donkerblauw van Toro Rosso is, maar dan zonder de rode en gouden stickers.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 19 februari 2016 - 11:05:57
Ik neem aan dat het het donkerblauw van Toro Rosso is, maar dan zonder de rode en gouden stickers.

Ik ben benieuwd. Ze hebben alleen gemeld blauw...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens schreef Frits van Eldik dit op zijn Facebook-pagina:

CitaatMaandag beginnen de eerste Formule 1 tests in Barcelona en in Nederland heerst al een soort van euforie. Het is mooi om te zien dat bijna iedereen inmiddels Max Verstappen fan is en dat is terecht. Maar mijn mening op dit moment over het seizoen 2016 staat tot nu toe haaks op wat de meeste liefhebbers denken. Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Max races gaat winnen en om de titel strijd in 2016, maar ik ben bang dat het een moeilijker jaar gaat worden dan zijn debuutseizoen.

Natuurlijk is het zo dat hij een betere motor heeft dan in 2015 en deze heeft zijn betrouwbaarheid bewezen, maar de rest staat ook niet stil. Iedereen met een Mercedes motor heeft voordeel, iedereen met een nieuwe Ferrari motor ook. Verder kun je er van uitgaan dat Renault ook niet stilgezeten heeft en Honda neem ik een stuk serieuzer. Met een beetje pech heeft hij dus de slechtste motor van het veld. Daarbij komt dat als de motor betrouwbaar is en beide heren dus probleemloos rondrijden het gevecht met Sainz ook interessant wordt. De kwalificatiestrijd zal gelijkwaardig zijn en ik schat Max in als een betere racer maar zelf vermoed ik dat ze een strijd gaan voeren net buiten de punten in plaats van binnen de punten in 2015 en dat is minder leuk dan wel vechten om een punt.

Uiteraard is er nu nog niets van te zeggen en na de eerste test is er misschien ietsje meer duidelijkheid, maar ik ga voorlopig nog niet meedoen met de virtuele zegetocht die sommige liefhebbers al hebben ingezet. Zou mooi zijn als ik er compleet naast zit!

Hoop toch niet dat hij gelijk krijgt! Zelf ben ik wat optimistischer. Ik denk dat Renault de Ferrari 2015-motor niet voorbij zal steken.
En dan maar hopen dat Toro Rosso teams zoals Manor en Sauber met betere motoren met een beter chassis voor kan blijven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Zegetocht? Die leest niet de juiste pagina's.

Robbert65

Nee, ik lees ook nergens hooggespannen verwachtingen. De meeste mensen zijn toch ook voorzichtig.  Hopen is iets anders.  Hopen op een podium als alles klopt ergens im dr eerste drie-vier maanden, ja.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 20 februari 2016 - 22:51:09
Nee, ik lees ook nergens hooggespannen verwachtingen. De meeste mensen zijn toch ook voorzichtig.  Hopen is iets anders.  Hopen op een podium als alles klopt ergens im dr eerste drie-vier maanden, ja.

Ik ben ook voorzichtig. Podium onder normale omstandigheden gaat echt niet lukken.
Ik ben al blij met punten  :) En Sainz voor blijven natuurlijk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is