Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Citaat van: Perton op 05 december 2015 - 11:46:44
Een f1-rookie wint meteen drie fia-wards, maar er is nauwelijks aandacht voor op buitenlandse sites. Dat verbaast me een beetje.

Het komt er wel. Het is namelijk zo'n 14 uur geleden dat ze hebben gepost op de GpUpdate, Telegraaf, etc... Je moet dus iets meer geduld hebben.

Groet,

C.G. de Beaufort

Perton

Want Gpupdate heeft als enige site ter wereld toegang tot de openbare persberichten van de fia?

gloudiesaurus

 ;D ;D

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_in_de_prijzen_op_fia-gala/

De inhaalactie blijft een beauty  ;)

Alleen hoor je nu niemand over het feit dat Nasr een paar honderd met later de pits in ging...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Inderdaad, het was de meest spectaculaire inhaalactie. Maar persoonlijk vond ik die op Perez in Brazilië nog mooier.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Perton op 05 december 2015 - 12:26:48
Want Gpupdate heeft als enige site ter wereld toegang tot de openbare persberichten van de fia?

Kijk er nu maar eens naar, bv. met Google met de volgende zin : F1 FIA awards 2015

Groet,

C.G. de Beaufort

Jehoentelaar

Ja nu. Maar dan blijft het punt staan dat media buiten Nederland het -blijkbaar- lang niet zo interessant vonden als de Nederlandse media.

Ik moet ook zeggen dat ik tot dit jaar überhaupt niet van al die awards had gehoord, dus wellicht is het eerder de Nederlandse media dat nu uit z'n slof schiet dan dat buitenlandse media ongewoon weinig aandacht eraan besteden.

gloudiesaurus

Op alle grote F1-websites staat het bericht wel.
Dus hij komt volop in de aandacht.

3 Awards is ook uniek, is nog niet eerder gebeurd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

#5107
Citaat van: gloudiesaurus op 05 december 2015 - 21:32:53
Op alle grote F1-websites staat het bericht wel.
Dus hij komt volop in de aandacht.

3 Awards is ook uniek, is nog niet eerder gebeurd.
mijn punt was juist dat het er zaterdagochtend nog niet op stond, terwijl die awards op vrijdagavond al plaatsvonden. Dus leuk dat er door jou en Beaufort nu wordt gezegd "het staat er wel", maar op het moment dat ik mijn post plaatste was dat niet zo. Jullie reacties zijn wat dat betreft een beetje flauw, als ik zo eerlijk mag zijn.

Ik vond dat persoonlijk heel gek van de buitenlandse media. Ik vind het namelijk nogal wat om als rookie drie fia -awards te winnen, daar mag best wat meer aandacht naar uitgaan. En niet, zoals motorsport.con deed, het nog even benoemen in een artikel over de bokaal van hamilton.

Maar wat Jehoentelaar zegt kan natuurlijk ook, dat die aandacht voor awards er nooit is geweest. Maar ook dan blijft mijn punt staan dat verstappen als rookie drie van die dingen pakt. Dat daar pas in de loop van zaterdag wat aandacht voor komt omdat je toch wat news fillers nodig hebt in het weekend, vind ik erg jammer.

Wings

Citaat van: Perton op 05 december 2015 - 12:26:48
Want Gpupdate heeft als enige site ter wereld toegang tot de openbare persberichten van de fia?

Nee maar de Nederlandse media zit er veel breder bovenop en zal het veel breder aan de man willen brengen. Daardoor loopt nieuws wat Max betreft sneller uit in Nederland.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 05 december 2015 - 21:32:53
Op alle grote F1-websites staat het bericht wel.
Dus hij komt volop in de aandacht.

3 Awards is ook uniek, is nog niet eerder gebeurd.

Sowieso is er meer dan voldoende aandacht in buitenlandse kranten en op buitenlandse sport-/F1-gerelateerde sites voor de prestaties van Max. Positieve aandacht welteverstaan. De awards die hij wint geeft dat prima weer. Goed dat hij verder erkenning heeft gekregen voor zijn debuutseizoen. Een kroon op hard werken en fantastisch resultaat! Ik denk dat er een goede basis ligt om op verder te gaan.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 05 december 2015 - 14:27:32
Inderdaad, het was de meest spectaculaire inhaalactie. Maar persoonlijk vond ik die op Perez in Brazilië nog mooier.

Klopt. Ik vond persoonlijk de actie op Ericcson in Maleisië ook erg gaaf.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 06 december 2015 - 02:50:43
Citaat van: gloudiesaurus op 05 december 2015 - 21:32:53
Op alle grote F1-websites staat het bericht wel.
Dus hij komt volop in de aandacht.

3 Awards is ook uniek, is nog niet eerder gebeurd.
mijn punt was juist dat het er zaterdagochtend nog niet op stond, terwijl die awards op vrijdagavond al plaatsvonden. Dus leuk dat er door jou en Beaufort nu wordt gezegd "het staat er wel", maar op het moment dat ik mijn post plaatste was dat niet zo. Jullie reacties zijn wat dat betreft een beetje flauw, als ik zo eerlijk mag zijn.

Ik vond dat persoonlijk heel gek van de buitenlandse media. Ik vind het namelijk nogal wat om als rookie drie fia -awards te winnen, daar mag best wat meer aandacht naar uitgaan. En niet, zoals motorsport.con deed, het nog even benoemen in een artikel over de bokaal van hamilton.

Maar wat Jehoentelaar zegt kan natuurlijk ook, dat die aandacht voor awards er nooit is geweest. Maar ook dan blijft mijn punt staan dat verstappen als rookie drie van die dingen pakt. Dat daar pas in de loop van zaterdag wat aandacht voor komt omdat je toch wat news fillers nodig hebt in het weekend, vind ik erg jammer.

Zo was hij niet bedoeld. Ik postte ook pas in de avond... Anyway no hard feelings  ;)

En ik ben het wel met Jehoentelaar eens dat die awards nooit veel aandacht krijgen. Ik wist eerlijk gezegd tot vrijdag niet eens dat ze vrijdagavond uitgereikt zouden worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

O geen hard feelings hoor, misschien kwam het via een scherm ook wat lulliger over dan ik zelf bedoelde. Ik wist ook wel dat jij het niet lullig bedoelde ;)


Maar ik moet bekennen dat ik ook niet wist dat het FIA-gala afgelopen vrijdag was. In eerdere jaren wist ik wel altijd wanneer het zou zijn. Als ik dan op Joe Saward zijn blog lees dat het een evenement is waarbij vooral heel veel bobo's zijn uitgenodigd, dan lijkt het ook inderdaad meer een ons kent ons-gebeuren te zijn dan echt een leuk gala.

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 03 december 2015 - 17:11:46
Nederlanders zitten bovengemiddeld vaak en veel op Twitter lees ik wel eens, dus die fanbase heeft een significante invloed. Maar ik ben het verder niet oneens met jullie dat het ook van buitenaf heeft moeten komen.

Dat Nederlanders veel op Twitter zitten geloof ik maar het aantal actieve Nederlanders op twitter zal altijd veel minder zijn dan het aantal actieve Fransen, Engelsen, Duitsers, Noord/Zuid-Amerikanen ect. Simpelweg omdat er nu eenmaal veel minder Nederlanders zijn op deze aardbol.
Dat Nederlanders een internationale stemming dus zodanig kunnen beïnvloeden dat de uitslag significant anders zal zijn lijkt mij uitgesloten. :)
Daarnaast staat Verstappen inmiddels te boek als mega F1 talent met fantastische inhaalacties en een aantal foutloze races dus waarom alleen Nederlanders dat op zou vallen ontgaat mij even.  :)

Matthijs

En toch heb ik het gevoel dat diverse polls worden beïnvloed door Nederlandse stemmers. Neem bij voorbeeld Driver of the weekend of Overtake of the year op F1Fanatics. Daar zijn opvallend veel mensen met een Nederlandse profielnaam actief en die stemmen bijna zonder uitzondering allemaal op Verstappen.