Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: ChiefNLSF op 01 december 2015 - 11:48:50
Zelden iemand gezien/gehoord die zijn kansen op een dergelijke domme manier de nek om weet te draaien..Dergelijke kritieken kun je op een team alleen hebben als je meervoudig GP winnaar of zelfs kampioen bent. Niet als je net komt ruiken aan je eerste kans op een F1 toekomst bij het op dat moment meeste succesvolle team uit de koningsklasse. Wat een heikneuter.
Laten we vooral conclusies trekken op basis van halve informatie en aannamen...

ChiefNLSF



Citaat"Bij Red Bull behandelen ze je als een hond".  Negen woorden die het leven van Robin Frijns deze week op zijn kop zette. Frijns had een telefonisch interview gedaan met het ANP, waarna het Algemeen Nederland Persbureau het aanbood aan zijn afnemers. Werkelijk overal dook de uitspraak op.  Het duurde bovendien niet lang voor internationale media het verhaal hadden opgepikt.

Terwijl Frijns de Sauber bestuurde kregen de Formule 1-teams van Sauber en Red Bull  er ook lucht van. Herner Weinz, de manager van Frijns probeerde uit alle macht een rel in de kiem te smoren. (Meer daarover in editie 17 van Formule 1 die vanaf vandaag in de winkel ligt). Gevreesd werd dat Frijns' test met Red Bull op het spel stond.

De 21-jarige coureur had geen besef van alle commotie die door zijn uitspraken ontstaan was en werd pas ingelicht door manager en familie toen zijn test met Sauber erop zat. Die klap kwam hard aan. Frijns was tevreden na zijn test. Iets wat hij zichzelf niet vaak toestaat.

Die vreugde sloeg meteen om toen hij hoorde wat het ANP-artikel teweeg had gebracht. "Die woorden zijn uit zijn verband gerukt. Althans de context is weg gelaten en dat heeft me erg teleurgesteld. Dat mensen zo zijn, dat opzettelijk doen –dat vind ik erg. Natuurlijk was het niet slim om kritiek te uiten op Red Bull en dat neem ik mezelf kwalijk. Daar moet ik van leren. Opletten wat en tegen wie ik iets zeg."

Bron: Formule1.nl


Weinig halve informatie en aannames aan hoor. Frijns trok zijn grote bek open, en begint naderhand te piepen over de ontbrekende context. Amme fucking hoela.. Context of niet...blaaskaak.

Matthijs

Die woorden zal hij wel gezegd hebben, maar het is nog maar de vraag of hij zonder die kritiek bij STR had gereden, dat bedoel ik.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

De 10 teambazen van de F1 zetten Max op plaats 4 van de beste coureurs :

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/24812677/__Teambazen_F1__Verstappen_op_4__.html

Groet,

C.G. de Beaufort


ChiefNLSF

Citaat van: Matthijs op 01 december 2015 - 13:00:08
Die woorden zal hij wel gezegd hebben, maar het is nog maar de vraag of hij zonder die kritiek bij STR had gereden, dat bedoel ik.

Ja zo lust ik er nog wel een paar..Ik loop straks naar het kantoor hiernaast en geef mijn baas een kopstoot...Als ik dan met ontslag thuis zit kan ik altijd zeggen dat ik anders ook geen zekerheid had gehad op salarisverhoging de komende 5 jaar..

Perton

Het is al vaak weerlegd waarom in zee gaan met red Bull,  en daarmee per definitie arden in de renault 3.5, ook funest voor zijn carrière geweest had kunnen zijn. Ga ik niet nog een keer doen gezien de hakken die in het zand worden geplaatst.

Matthijs

Citaat van: ChiefNLSF op 01 december 2015 - 15:53:55
Citaat van: Matthijs op 01 december 2015 - 13:00:08
Die woorden zal hij wel gezegd hebben, maar het is nog maar de vraag of hij zonder die kritiek bij STR had gereden, dat bedoel ik.

Ja zo lust ik er nog wel een paar..Ik loop straks naar het kantoor hiernaast en geef mijn baas een kopstoot...Als ik dan met ontslag thuis zit kan ik altijd zeggen dat ik anders ook geen zekerheid had gehad op salarisverhoging de komende 5 jaar..
Waar heb jij het over? Hij was nooit onderdeel van Red Bull dus kan hij nooit ontslagen zijn. Verder sluit ik me (weer eens) bij Perton aan. Maar misschien moeten we dit onderwerp laten rusten. Het gaat hier over Verstappen.

Perton


Matthijs

Nee jij de mijne toch?

Het valt me wel op dat wij het vaak met elkaar eens zijn. Al ben ik in discussies vaak wat nuchterder en jij wat emotioneler :)

Perton

We vullen elkaar goed aan.

Robbert65

Jongens, duik ff gezellig met mekaar de kroeg in zeg... ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Raikkonen staat anders ook in de top 10 dus je kan je afvragen hoeveel de teambazen ervan weten.

Nee zonder gekheid, vierde is inderdaad netjes. Ik zou hem denk ik nog wel voor rosberg hebben geplaatst en als ik heel erg de hype zou volgen, zou die ook dicht op vettel hebben gezeten in mijn lijstje.

gloudiesaurus

Ik zou Sainz ook hoger zetten.
En Raikkonen zeker niet in de top 10.

Maar Verstappen zou bij mij ook erg hoog staan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is