Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Het was Sainz... Olav Mol dacht ook dat het Verstappen was.
De start van Verstappen was matig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk



Gevonden....inderdaad mooie actie van Sainz.
▶ 0:58

1 dag geleden - Geüpload door TheRacingFan
F1 Abu Dhabi Start Crash. ... F1 big start Crash Alonso Abu Dhabi 2015. TheRacingFan ...


Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 30 november 2015 - 20:36:21
Het was Sainz... Olav Mol dacht ook dat het Verstappen was.
De start van Verstappen was matig.

Sainz zat er toch voor?

Wings

Ja. Goed te zien op het filmpje. Sainz schiet buiten langs en redt het wel, Verstappen prikt zijn Toro Rosso er tussenin maar mist power bij het accelereren. De actie die ik bedoel was van Verstappen.

Matthijs

Tje, die van Sainz was mooier.

gloudiesaurus

Vind ik ook. Verstappen kwam nog even buiten de baan.

Maar als Verstappen die lock up niet had gehad, was hij gewoon voor Sainz geëindigd hoor.
Jammer dat het seizoen zo moet eindigen. Maar goed los daarvan heeft hij een fantastisch seizoen gehad en veel meer indruk gemaakt dan Sainz.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Wings op 30 november 2015 - 21:22:21
Ja. Goed te zien op het filmpje. Sainz schiet buiten langs en redt het wel, Verstappen prikt zijn Toro Rosso er tussenin maar mist power bij het accelereren. De actie die ik bedoel was van Verstappen.

Welke actie van Verstappen bedoel je dan?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Matthijs op 30 november 2015 - 21:30:00
Tje, die van Sainz was mooier.

Sainz was (veel) beter dit weekend. Maar dat staat los van wat ik van de start van Verstappen vond.

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 30 november 2015 - 21:46:19
Citaat van: Matthijs op 30 november 2015 - 21:30:00
Tje, die van Sainz was mooier.

Sainz was (veel) beter dit weekend. Maar dat staat los van wat ik van de start van Verstappen vond.

Veel beter?

In de kwali was het close.

En in de race was Verstappen sneller tot die lock up. Was die lock up er niet, dan was Verstappen voor Sainz geëindigd.
Maar oke, Verstappen maakte fouten en Sainz niet. In die zin is Sainz dit weekend dan wel beter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Veel staat tussen haakjes. Maar het gaat weer over punten en komma's. We zien volgend seizoen wel hoe beiden zich verder ontwikkelen en waar ze eindigen.

gloudiesaurus

Klopt, maar zijn 1e debuutseizoen is zeer goed te noemen.
Als hij deze lijn doortrekt komt hij er wel.

Je ziet ook dat hij in de 2e seizoenshelft sterker was, gegroeid in de kwalificatie.
Dat moet hij meenemen naar volgend jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Je ziet inderdaad progressie. Ik hoop echter wel dat dat rebelse echter op termijn ook minder wordt. Natuurlijk hartstikke leuk, maar niet goed passend in de F1-cultuur en dan kun je zomaar je kansen verspelen. Maar natuurlijk verwacht ik dat niet meteen op de manier zoals Frijns dat deed.

Robbert65

nee, die gooide zijn eigen glazen in in twee dagen testen als ik me goed herinner :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

ChiefNLSF

Zelden iemand gezien/gehoord die zijn kansen op een dergelijke domme manier de nek om weet te draaien..Dergelijke kritieken kun je op een team alleen hebben als je meervoudig GP winnaar of zelfs kampioen bent. Niet als je net komt ruiken aan je eerste kans op een F1 toekomst bij het op dat moment meeste succesvolle team uit de koningsklasse. Wat een heikneuter.


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel