Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Peertjes zijn wel lekkerder. :)

Matthijs

De reden dat de puntentelling is aangepast is omdat het steeds moeilijker werd om punten te halen. Vroeger viel de helft van het veld uit dus hoefde je bij wijze van spreken 'alleen' maar de race uit te rijden (gechargeerd). Alles omrekenen naar een oude puntentelling is dus ook appels met peren vergelijken.

Hamilton#44

De vergelijking gaat sowieso mank, 5x 8e worden is wat anders dan 6x 10e worden lijkt mij.  :)
Los van het feit hoe goed de auto was en hoe makkelijk het was om punten te halen.

gloudiesaurus

Los van de statistiek is het sowiezo moeilijk vergelijken.
Het chassis, de motor, het zijn allemaal variabele die anders zijn tussen toen Vettel er reed en Max nu.

Zoals Jehoentelaar zegt is het appels met peren vergelijken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

We kunnen vaststellen, dat Max Verstappen zes keer achtereen punten heeft gescoord en dat dat mooi is.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 18 november 2015 - 18:53:02
We kunnen vaststellen, dat Max Verstappen zes keer achtereen punten heeft gescoord en dat dat mooi is.

Het klinkt als een lied van Wolter Kroes ("We zijn er weer bij en dat is pri-hi-ma")

Hamilton#44

We kunnen ook vaststellen dat het beter is dan 6x GEEN punten te scoren.  ;) :-X

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Leuk! En terecht ook vind ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Hij moet ze beide winnen vind ik, maar dat zal wel niet gebeuren.  :)

gloudiesaurus

Hij verdiend het wel. Hij heeft het fantastisch gedaan dit jaar en is gewoon zichzelf gebleven en heeft zijn eigen ding gedaan.

Niks aangetrokken van de kritiek en de druk aan het begin van het seizoen, niet van het commentaar na de Grand-Prix van Monaco, en hij heeft zich ook sterk gehouden in Singapore toen hij Sainz voorbij moest laten.

En dat op je 17e in je debuutjaar. Wel een prijsje waard vind ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

wanneer is eigenlijk de uitreiking? of is dat al gezegd?  ???

BMW.WilliamsF1

http://www.fia.com/fia-prize-giving-2015

4 december dus :)

Vroeger werd dat op Eurosport uitgezonden, maar volgens mij doen ze dat niet meer helaas :(

Perton

10-9 dus voor de mensen die daar de afgelopen weken zoveel waarde aan hechtten.

Kootje

Geen waarde, slechts leuk voor de statistieken. Maar uiteindelijk draait het om de punten, niet om het kwalificatieduel. Ik denk dan ook dat Max het graag andersom had gezien, maar er geen nacht minder om zal slapen. Andersom zal Carlos er ook niet warm of koud van worden, wetende dat hij daar waar het er echt om doet verslagen is.