Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wings op 15 november 2015 - 12:25:23
Als de rest stilstaat wel. ;) Renault ontwikkelt natuurlijk ook. Stel zij maken een sprong en winnen een halve tel: wat is dan de meerwinst? Verder verwacht ik dat McLaren aanhaakt.


Renault ontwikkelt zich wel ja..achteruit welteverstaan...Volgens Daniel was de nieuwe motor slechter dan die ze eerder hadden... :-X

Wings

Lekkere race weer van Max. Helaas zat er niet veel meer in.

Matthijs

Verstappen eerste STR-coureur ooit die zes races achter elkaar punten pakt. Toch een leuk feitje.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Matthijs op 15 november 2015 - 20:58:04
Verstappen eerste STR-coureur ooit die zes races achter elkaar punten pakt. Toch een leuk feitje.

Punten? Het is er maar 1. ;)

Jehoentelaar

Zes keer in de punten gereden dan. ;)

gloudiesaurus

Na de diskwalificatie van Massa wel 2-punten. Maar nu heeft ook Grosjean even veel punten als Max.
Wordt nog spannend in Abu Dhabi. Hulkenberg pakken voor de 10e plek zal wel heel moeilijk worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ja en voor STR wordt t nu nog wat moeilijker om 6e te worden. Dus hopelijk wint Williams het protest wat ze hebben aangespannen. Zou voor STR eigenlijk wel beter zijn.

Matthijs

Voor STR is de diskwalificatie van Massa wel balen. Lotus pakt hierdoor 3 punten extra, STR (Max) slechts 1.

Fietser

Ik vind het weinig zeggend of Verstappen nou voor of achter Grosjean eindigt in het WK. En al helemaal onbelangrijk vind ik de vraag of Torro Rosso voor of achter Lotus het seizoen afsluit. Het is slechts voer voor statistici. Oke, oke, ik weet dat met die eindstand enkele miljoenen gemoeid zijn, maar die lijken me peanuts in dit wereldje. En gezien Verstappens prestaties & potentieel en daaruit voortkomende toekomst, zijn we in no time vergeten dat hij ooit - in 2015 - met Grosjean vocht om plek 10 in het WK. Het relativeert.

BMW.WilliamsF1

ja dat is ook zo natuurlijk. Voor STR zouden die extra miljoenen wel welkom zijn anders.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 16 november 2015 - 10:02:18Oke, oke, ik weet dat met die eindstand enkele miljoenen gemoeid zijn, maar die lijken me peanuts in dit wereldje.
Het is anders makkelijk verdiend hoor die 'enkele' miljoenen. Toch balen als je die misloopt. Het zal inderdaad niet leiden tot financiële problemen bij STR, dat ben ik met je eens.

C.G. de Beaufort

In Abu Dhabi moet Lotus nu verslagen worden wat betreft de 6e plaats van de constructeurs :

Tost : (..)We hebben nog één race voor de boeg, in Abu Dhabi. Dat is een compleet ander circuit, hopelijk kunnen we daar het gevecht aangaan en toch nog als zesde eindigen in het constructeurskampioenschap."(..)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/332986/teambaas-tost-inhaalacties-max-weer-buitengewoon/

Groet,

C. G. de Beaufort


Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 16 november 2015 - 10:14:21
ja dat is ook zo natuurlijk. Voor STR zouden die extra miljoenen wel welkom zijn anders.

Denk je? Lijkt mij dat zij met Red Bull als hoofdsponsor genoeg binnenhalen.

Kootje

Dat maakt die extra miljoenen niets minder welkom. Minder hard nodig . . dat wel, maar minder welkom ... echt niet.