Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Dat wordt dringen in de Rascasse dan. :P

C.G. de Beaufort

Lotus-medewerkers mogen garage in Brazilië niet in. Nu maar hopen dat zij dit gaan herhalen wat Hongarije is gebeurd. Toen werd Grosjean 7e en Max een 4e plaats. Een 6e plaats voor de constructeurs zit erin wanneer het meezit.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/332737/lotus-medewerkers-mogen-garage-in-brazilie-niet-in/

Groet,

C.G. de Beaufort



Matthijs

Lotus wordt al races lang geweerd. Zal dus nu ook wel goed komen.

Hamilton#44

Als personeel wordt je hier toch ook niet vrolijk van.  :-X

Robbert65

De eerste keer dat dat gebeurt zet je er met zijn allen extra de schouders onder, de vierde keer lijkt me, kost het ongetwijfeld motivatie, bij iedereen en dan gaat het ten koste van prestatie...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Leuk stukje vandaag met Max op Ziggo TV.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 12 november 2015 - 16:44:01
De eerste keer dat dat gebeurt zet je er met zijn allen extra de schouders onder, de vierde keer lijkt me, kost het ongetwijfeld motivatie, bij iedereen en dan gaat het ten koste van prestatie...
Nou niet als je weet dat de redding nabij is en een overname slechts een kwestie van tijd. Dan is het 'nog even volhouden' en dat lijkt me voldoende motivatie.

Toch ben ik niet 100% zeker van een overname door Renault.

Hamilton#44

Nee duurt mij ook te lang allemaal.

gloudiesaurus

9-9 nu in het kwalificatieduel met Sainz.
Verstappen in elke sessie dit weekend sneller dan Sainz. Goed hoor, hij haalt echt het maximale uit de Toro Rosso.
En in de kwalificatie is hij in de 2e seizoenshelft gegroeid.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Kijken of hij er nog 10-9 van kan maken. Of is het 9-10?  ;)

Wings

Ik ben benieuwd wat komend seizoen gaat gebeuren. Verwachtingen kunnen wel eens (te) hoog komen te liggen. Mensen verwachten dat Toro Rosso (lees: Max) het seizoen zullen overtreffen maar vergeten dat er teams achter hun rijden die je er komend jaar voor mag verwachten. Ik wil het dus wel zien of ze dit seizoen kunnen overtreffen.

Arthur

De Ferrarimotor zou ze een stap verder moeten [?] brengen, dus daar zou winst te behalen moeten zijn.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Als de rest stilstaat wel. ;) Renault ontwikkelt natuurlijk ook. Stel zij maken een sprong en winnen een halve tel: wat is dan de meerwinst? Verder verwacht ik dat McLaren aanhaakt.

Arthur

Een halve tel  :o Gelukkig schrijf je stel  ;) Maar goed, ik verwacht dat die Ferrarimotor [als het doorgaat] ze een stuk verder brengt dan de huidige Renaultmotor.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ik ben benieuwd.
De Ferrari krachtbron zal uit 2015 zijn.
Haas F1 en Sauber krijgen sowiezo een 2016-versie.

Daarnaast zal veel afhangen van wat de andere fabrikanten brengen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is