Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Als je crasht door een andere coureur dan heb je alsnog wel een goede of niet goede race gereden, dus dat lijkt me niet zo aan de orde. Vroeg in de race uitvallen ben ik met je eens

Kootje


Wings

Buiten het feit dat het indicatief is. Het geeft een gevoel weer bij een prestatie. Niet meer dan dat.

Hamilton#44

Misschien is het dan beter om een gemiddelde te nemen van alleen de tien beste resultaten.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 09 november 2015 - 11:14:57
Misschien is het dan beter om een gemiddelde te nemen van alleen de tien beste resultaten.
vind ik persoonlijk onzin. Iemand die 10 keer wint, maar 9 keer een Maldonado doet, hoort niet in de top 3 of top 5 thuis, lijkt me. Dat is uiteraard een extreem voorbeeld, maar ik zou het raar vinden als je de slechte races niet mee zou rekenen.

Hamilton#44

Jij hebt het over 19 races, ik zeg ook tien races. Verder is je voorbeeld totaal niet realistisch maar daar was jezelf ook al achter.  ;)

Ik zeg niet dat mijn manier perfect is maar denk dat je zo wel een betere afspiegeling krijgt. Op een seizoen van 20 races komt iedereen wel 10 races aan de finish.
Dus nivelleer je in ieder geval uitvalbeurten.

Perton

Euh ja een rating systeem van sky is me geen ellenlange discussie waard. Later.

Hamilton#44

Prima, waarom reageer je dan uberhaupt op mijn post?  :)

Robbert65

Verstappen heeft er weer zin in: http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/4183322/2015/11/10/Verstappen-Interlagos-een-van-mijn-favoriete-banen.dhtml

Leuke baan, als ik het goed heb, de enige nog die tegendraads tegen de klok in gereden wordt. Leuk. Hopen op plens op zondag :S
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

volgens weeronline.nl momenteel t/m zaterdag kans op regen, zondag uiteraard weer droog.  ::)

Jehoentelaar

De weergoden hebben ook een vrije dag blijkbaar. :)

Robbert65

er dient ogenblikkelijk door de gehele goegemeente overgegaan te worden tot dagelijks regendansen, van kwart voor zes tot half zeven. (en dan douchen graag)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 11 november 2015 - 13:26:22Leuke baan, als ik het goed heb, de enige nog die tegendraads tegen de klok in gereden wordt.
Vroeger waren alleen Brazilië en Imola tegendraads. Tegenwoordig zijn sowieso Austin, Abu Dhabi en Singapore ook anti-clockwise.

Robbert65

er kriebelde al iets in mijn nek toen ik dat schreef ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Misschien wel leuk om alle GP's om te draaien.  ;D