Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Helaas, Max heeft z'n bak aan gort gereden. Kan gebeuren :

https://twitter.com/F1/status/660186155615391744


Perton

Wat gebeurde er? Wagen uitgebroken?

C.G. de Beaufort

Citaat van: Perton op 30 oktober 2015 - 21:24:19
Wat gebeurde er? Wagen uitgebroken?

Toen hij het rechte stuk op kwam, verloor hij zijn bolide. Maar  het was zijn schuld. "Sorry" zei hij op de radio.

Groet,

C.G. de Beaufort

Perton

Ah shit happens. Alleen jammer dat het op een circuit gebeurt dat voor iedereen nieuw is, kan een nadeel zijn, die verloren tijd. Then again, op circuits die de rest wel kent, doet ie het doorgaans ook wel goed.

Wings

Jammer. Overdosis aan enthousiasme in het verlengde van de eerste vrije training? Ben net pas thuis dus niks gezien van de tweede vrije training.

C.G. de Beaufort

#4895
Het gebeurd overal. De baan schijnt nogal glad te zijn.  ::) Hamilton, Bottas, Vettel, etc. Hieronder Bottas :

https://twitter.com/F1/status/660190412339040256

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Ziet er spectaculair uit.

Franky R.


FolkertE

Meh, tis niet omdat ze Max of de F1 afzeiken, maar die Rene vind ik altijd maar zo'n galdjanus. En dat er zoveel mensen om hem lachen, zegt meer over het niveau van hun sport dan over F1 ;). Nu laat ik me toch ook pakken en verlaag me tot zijn niveau :P

Pancake Shield

Ik heb sowieso het idee dat ze soms bij dat programma Van der Gijp of Derksen een bladje onder de neus schuiven van: "Ga dit maar eens afzeiken." Ze hebben er allebei de ballen verstand niet van en daarom moeten ze er eigenlijk ook niet over praten. Hetzelfde verhaal met als je Mart Smeets ineens over voetbal hoort praten, dat werkt gewoon niet.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Maar wat heeft RVDG nou zelf gepresteerd? Luie lamzak....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Boehoe, gewoon wat amusement. Niks mis mee.

Hamilton#44

Volgens mij is Van der Gijp altijd heel positief over Max toch? Alleen niet over Jos. Alhoewel, volg VI al een tijdje niet meer dus kan er naast zitten.  :)


Fietser

De SC-periode was m.i. in het nadeel van Verstappen. Het leek me dat hij van plan was om op dat oude setje banden de finish te halen. Op die nieuwe set zachte banden was hij niet erg in zijn element; hij leek zelfs langzamer dan Perez die op zeer oud rubber reed. Denk dat er zonder die SC meer had ingezeten voor de Nederlandse tiener.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 02 november 2015 - 11:13:38
De SC-periode was m.i. in het nadeel van Verstappen. Het leek me dat hij van plan was om op dat oude setje banden de finish te halen. Op die nieuwe set zachte banden was hij niet erg in zijn element; hij leek zelfs langzamer dan Perez die op zeer oud rubber reed. Denk dat er zonder die SC meer had ingezeten voor de Nederlandse tiener.
Het klopt dat het na de SC niet meer zo best ging. Maar ik denk niet dat er meer in had gezeten als de SC er niet was geweest. Immers, hij reed al 9e achter Perez toen de SC er kwam en Perez ging niet naar binnen. Het is dus niet realistisch om te denken dat hij voor de Mexicaan was gefinisht.

Wel denk ik dat Verstappen hoger had kunnen finishen als hij het niet de hele race rustig aan had moeten doen met oververhitting. Anyway, toch 2 puntjes in de pocket op een circuit dat vooraf niet als gunstig voor STR werd bestempeld. En weer 2 puntjes meer dan Sainz, Verstappen mag best tevreden zijn.