Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Komt ook wel een beetje, omdat in Singapore en Japan Verstappen veel in beeld is geweest. Misschien wel meer dan Hamilton & co. En omdat het toch al zo'n opmerkelijk debuut is (jong en snel) lig je toch al snel onder een vergrootglas. Kijk maar naar die crash in Monaco. Daar werd bijna milimeter voor milimeter alles geanalyseerd. En zo ook iedere actie.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Vond dat eigenlijk waardeloze kritiek want de Xevi vroeg of de vloer of bodywork beschadigd was bij die band. Zover ik weet kan je die als coureur niet zien in je spiegel, daarvoor zit de radiator in de weg. Vond het ook opmerkelijk dat Xevi daarnaar vroeg, meestal kijken teams daarvoor gewoon op hun monitoren.

Het valt me wel op dat DC nog steeds (al zij het verdoken) moeilijk heeft met Verstappen. Hij prijst hem voor zijn inhaalacties maar over het algemeen zal ie het niet laten om hem voor het kleinste detail op de korrel te nemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat niet moet gebeuren als hij zwaar in de fout gaat. Maar om nu over elk klein dingetje een heel relaas te vertellen over hoe hij nog niet 'mature' genoeg is gaat met toch wat te ver.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:50:28
Lol, ik vond daar weinig op aan te merken. Hij meldde de lekke band en dat hij geen schade had voor zover hij zelf kon zien. Het is ook niet dat hij enige mogelijkheid had om schade aan de auto aan te voelen, want hij reed op drie banden... Spijkers op laag water hoor van de BBC.

Best wel. Maar hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...

Arthur

#4758
Citaat van: Maikel0230 op 11 oktober 2015 - 20:15:04
Vond dat eigenlijk waardeloze kritiek want de Xevi vroeg of de vloer of bodywork beschadigd was bij die band. Zover ik weet kan je die als coureur niet zien in je spiegel, daarvoor zit de radiator in de weg. Vond het ook opmerkelijk dat Xevi daarnaar vroeg, meestal kijken teams daarvoor gewoon op hun monitoren.

Het valt me wel op dat DC nog steeds (al zij het verdoken) moeilijk heeft met Verstappen. Hij prijst hem voor zijn inhaalacties maar over het algemeen zal ie het niet laten om hem voor het kleinste detail op de korrel te nemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat niet moet gebeuren als hij zwaar in de fout gaat. Maar om nu over elk klein dingetje een heel relaas te vertellen over hoe hij nog niet 'mature' genoeg is gaat met toch wat te ver.

Dat vond ik ook, meer dan in zijn spiegels kon hij niet zien. Zijn reactie was dan ook logisch. Zeiken van DC daarover en te meer zijn reactie dat Bottas veel volwassender reageerde m.b.t. de vraag over de staat van zijn banden dan de feedback van Max. A. Crash en dus onbekende situatie. B. Banden voelen coureurs aan en kunnen ze veel beter beoordelen.

Appels en peren dus van onze vriend DC!!

Mijn god, een coureur kan toch niet even kijken of de bodemplaat beschadigd is.....  :o

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:50:28
Lol, ik vond daar weinig op aan te merken. Hij meldde de lekke band en dat hij geen schade had voor zover hij zelf kon zien. Het is ook niet dat hij enige mogelijkheid had om schade aan de auto aan te voelen, want hij reed op drie banden... Spijkers op laag water hoor van de BBC.
nuja mijn vriendinnetje die leek is vond het wel opvallen dat ie op een heel zielig toontje een paar keer moest herhalen "it wasn't my fault", alsof ie dat belangrijkere info vond dan de rest. Dat zou je met veel fantasie negatief kunnen vinden, ik weet niet of dat is waar de bbc op doelde. Ik vond er zelf overigens niks mis mee.

Wings

Was dat geen fout van de regie? Ik heb 2 of 3 keer dezelfde boordradio gehoord.

0634


Arthur

Tja, dat was wellicht niet nodig om dat te herhalen maar om daar nu over zeiken als zijnde onvolwassenheid? Nogal flauw...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wat Wings zei: hij herhaalde niks. De regie wel.

Arthur

Ook niets om je druk over te maken. Hij heeft al laten zien dat hij er meer dan thuishoort dus het zal allemaal wel. Go Max :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 11 oktober 2015 - 20:15:04
Vond dat eigenlijk waardeloze kritiek want de Xevi vroeg of de vloer of bodywork beschadigd was bij die band. Zover ik weet kan je die als coureur niet zien in je spiegel, daarvoor zit de radiator in de weg. Vond het ook opmerkelijk dat Xevi daarnaar vroeg, meestal kijken teams daarvoor gewoon op hun monitoren.
Waarschijnlijk vroeg Xevi of Max VOELDE of iets beschadigd was. Vrij normale vraag lijkt me. Alleen kon Max niks voelen want hij had een lekke band.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Klinkt leuk. Mercedes galmt toch ook al wat langer door de paddock...

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Die derde auto zie ik niet komen dus praten is geweldig maar zonder auto kom je niet heel ver. Meer dan netwerken levert dit niet op volgens mij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel