Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Jamaar ja, zo werk autosport. Verstappen had vandaag ook veel meer kunnen pakken maar door een ander...

gloudiesaurus

Zo wat een geluk voor Verstappen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Naja, 1 punt... ik sta hier niet te juichen hoor. Maar goed, mooi meegenomen dan maar. Ik had alleen gehoopt op meer vandaag.

Arthur

#4743
Hoe dan ook, 1 punt voor Max en niets voor Voltarri. Helaas is het niet anders, zo werkt idd de autosport. We kunnen er een boom over opzetten maar incidenten gebeuren nu eenmaal. Je kunt je wel afvragen of de actie van Kimi niet oliedom [grenzend aan opzet...] was en daardoor de race van Bottas volledig verneukt heeft.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Klopt, maar da's een speler verkeerd raken met een tackle ook bij voetbal. Dit heb je soms bij sport, lullig voor Bottas en Raikkonen is bestraft. Volgende keer beter.

gloudiesaurus

Beter dan niks Jeroen. Ik had ook gehoopt op meer. Maar ook dat is autosport...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

He verdorie, weg punt. Maar ja, track limits zijn track limits.

Perton

Ach, zo'n ramp is het ook niet. Hij heeft al een paar keer uitstekende inhaalraces laten zien, mede dankzij primaa SC-situaties, nu valt het kwartje een keer de andere kant op. Dat is voor hem erg jammer en als fan hoop je natuurlijk op meer, maar uiteindelijk houdt ie ondanks alle schade zijn hoofd koel en pakt ie zelfs toch nog een puntje. Ook dat is het leerproces van het debuutjaar. Er zijn er genoeg die vandaag fouten hebben gemaakt, dat kan van Verstappen (volgens mij, of ik moet iets hebben gemist) niet worden gezegd.

Arthur

Dat is een duidelijk gevalletje eigen schuld dikke bult. Geen medelijden mee!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Jep tegenslag en blijven vechten, dat hoort er ook bij.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: Perton op 11 oktober 2015 - 16:42:53
Ach, zo'n ramp is het ook niet. Hij heeft al een paar keer uitstekende inhaalraces laten zien, mede dankzij primaa SC-situaties, nu valt het kwartje een keer de andere kant op. Dat is voor hem erg jammer en als fan hoop je natuurlijk op meer, maar uiteindelijk houdt ie ondanks alle schade zijn hoofd koel en pakt ie zelfs toch nog een puntje. Ook dat is het leerproces van het debuutjaar. Er zijn er genoeg die vandaag fouten hebben gemaakt, dat kan van Verstappen (volgens mij, of ik moet iets hebben gemist) niet worden gezegd.

Op de BBC lagen ze te mekkeren dat zijn feedback na het incident in de eerste ronde niet goed was en dat je kon merken dat gezien zijn leeftijd hij nog niet volwassen genoeg was. Welbekende zout op die dingen die slakken heten....????
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Niks geks aan toch? Weet niet wat er precies is gezegd maar in je debuutjaar nog niet feilloos crash feedback geven is geen wereldramp verder.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2015 - 16:48:12
Niks geks aan toch? Weet niet wat er precies is gezegd maar in je debuutjaar nog niet feilloos crash feedback geven is geen wereldramp verder.

Vind ik ook. BBC vond het nodig er een opmerking over te maken. Ach, tis ook geen Hamilton natuurlijk ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Lol, ik vond daar weinig op aan te merken. Hij meldde de lekke band en dat hij geen schade had voor zover hij zelf kon zien. Het is ook niet dat hij enige mogelijkheid had om schade aan de auto aan te voelen, want hij reed op drie banden... Spijkers op laag water hoor van de BBC.

Arthur

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:50:28
Lol, ik vond daar weinig op aan te merken. Hij meldde de lekke band en dat hij geen schade had voor zover hij zelf kon zien. Het is ook niet dat hij enige mogelijkheid had om schade aan de auto aan te voelen, want hij reed op drie banden... Spijkers op laag water hoor van de BBC.

Maar goed, zij hebben het dan weer niet over een Unsafe Release ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel