Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 08 oktober 2015 - 13:05:35
Wat ik destijds uit de mond van Verstappen senior begreep is dat hij een contract heeft van drie jaar om in F1 te racen voor Red Bull cq Toro Rosso. Dat was ook het doorslaggevende punt om voor Red Bull kiezen want ze konden ook naar Mercedes.


Volgens mij zat het zo inderdaad.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2015 - 17:50:49
Citaat van: Hamilton#44 op 08 oktober 2015 - 12:01:00
Wat de discussie over Jos betreft, ik vind het ook niet heel vervelend ofzo dat hij er bij is. Ik zeg alleen dat het vanaf nu misschien verstandig is het wat af te bouwen VOORDAT het wel echt irritant word.  :)

Want Verstappen moet rekening houden met supporters die zijn vader irritant vinden?

Wat moet er dan irritant worden?
Ben zelf ook supporter van Jos Verstappen geweest. Heb de supporters nooit irritant gevonden...

Sowieso nog nooit problemen gezien bij Formule 1-supporters.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2015 - 18:13:11
(..)Ben zelf ook supporter van Jos Verstappen geweest. Heb de supporters nooit irritant gevonden... Sowieso nog nooit problemen gezien bij Formule 1-supporters.

Nou, die bestaan nog steeds hoor. B.v. bij het oude Veronica-forum. Je had Quino, Zoef, etc. Bij deze gasten kon Jos niet racen, ondanks dat hij na het 1e jaar in rammelkasten reed. Altijd was het de grindbak, etc. Trouwens, bij de Telegraaf lopen er nog steeds rond die Jos en Max totaal niks vinden...

Groet,

C.G. de Beaufort



0634

Tja, dat mag toch? Ieder zijn mening.

Arthur

Citaat van: C.G. de Beaufort op 08 oktober 2015 - 19:29:25
Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2015 - 18:13:11
(..)Ben zelf ook supporter van Jos Verstappen geweest. Heb de supporters nooit irritant gevonden... Sowieso nog nooit problemen gezien bij Formule 1-supporters.

Nou, die bestaan nog steeds hoor. B.v. bij het oude Veronica-forum. Je had Quino, Zoef, etc. Bij deze gasten kon Jos niet racen, ondanks dat hij na het 1e jaar in rammelkasten reed. Altijd was het de grindbak, etc. Trouwens, bij de Telegraaf lopen er nog steeds rond die Jos en Max totaal niks vinden...

Groet,

C.G. de Beaufort

Op dat forum ben ik destijds ook actief geweest, Quino, Zoef, Red, ken die namen nog wel.

Maar nu gelukkig hier  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

We zijn zo'n beetje het enige f1-forum wat nog bestaat in Nederland  ;)

Als het over Max gaat:
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/ttvnieuws/24593711/__Zangeres_wijst_Max_Verstappen_af__.html
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Citaat van: C.G. de Beaufort op 08 oktober 2015 - 19:29:25
Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2015 - 18:13:11
(..)Ben zelf ook supporter van Jos Verstappen geweest. Heb de supporters nooit irritant gevonden... Sowieso nog nooit problemen gezien bij Formule 1-supporters.

Nou, die bestaan nog steeds hoor. B.v. bij het oude Veronica-forum. Je had Quino, Zoef, etc. Bij deze gasten kon Jos niet racen, ondanks dat hij na het 1e jaar in rammelkasten reed. Altijd was het de grindbak, etc. Trouwens, bij de Telegraaf lopen er nog steeds rond die Jos en Max totaal niks vinden...

Groet,

C.G. de Beaufort

Met de Telegraaf heb ik niets. En ik vond Jos Verstappen beslist een echte 'racer'. Maar overall vond ik hem een matig F1-coureur. Inderdaad was er eeuwig dat vervelende gezeur over die grindbakken (omdat hij daar vaak in belandde!), maar het gezeur dat hij slecht materiaal en te weinig kansen had lijkt ook van alle tijden...

Robbert65

uit De Telegraaf van vandaag integraal copy paste de column van Jos verstappen:

Sport: 9 oktober 2015

Geen zorgen over toekomst Max

Iedereen vraagt aan mij en Max wat er komend seizoen gaat gebeuren. Maar wij weten het zelf ook nog niet. Natuurlijk denken we voortdurend over de toekomst na en zijn we met zaken bezig, maar het wachten is en blijft uiteindelijk op de beslissing van Red Bull.

Eigenaar Dietrich Mateschitz van Red Bull heeft aangegeven dat hij pas eind oktober de knoop doorhakt over wel of niet doorgaan in de Formule 1. En zo ja, met welke motorleverancier.

Maar voor Toro Rosso, het team van Max, is die deadline wel erg laat. Toro Rosso is een kleiner team dan Red Bull Racing. Met minder mankracht en financiële armslag. 'Wij' zullen echt eerder moeten weten welke motor het eventueel wordt om alsnog een goede auto te kunnen bouwen. Daar maak ik me wel serieus zorgen over.

Misschien komt het een beetje vreemd over, maar ik maak me aanzienlijk minder ongerust over de sportieve toekomst van Max in de Formule 1. Ondanks alle onduidelijkheid van dit moment. Als ik bekijk hoe Max zich de afgelopen maanden heeft gemanifesteerd en waar hij op dit moment staat, lijkt zijn carrière in de Formule 1 verzekerd.

Tegelijkertijd wordt het natuurlijk een moeilijker verhaal indien de teams van Red Bull en Toro Rosso wegvallen. Er gaan echter geruchten dat topteams mogelijk een derde auto gaan inzetten. Zelfs Bernie Ecclestone zinspeelde daar al op. Dan komen ook voor Max de kaarten natuurlijk weer anders te liggen.

Laat ik benadrukken dat het mooiste scenario voor Max zou zijn als hij de komende twee jaar gewoon onder de hoede van Red Bull blijft rijden. Want één ding heeft men bij Red Bull wel bewezen in het verleden: ze kunnen een gigantisch goede auto bouwen. Als Red Bull doorgaat in de Formule 1, gaat Max daar een prachtige, langdurige toekomst tegemoet.

De uiteindelijke beslissing wordt echter genomen door Mateschitz. En door niemand anders. Ik denk dat het beide kanten op kan. Red Bull heeft enorm veel betekend voor de Formule 1. Ik heb het gevoel dat hij hoopt dat de Formule 1 nu ook goed voor hem zal zorgen. Ik hoop het met hem, maar ik hou met alles rekening.

Raymond Vermeulen en ik praten hier ook met Max veel over. Maar ik geloof niet dat de onzekerheid voor extra druk bij hem zorgt. Max weet dat hij goed bezig is en dat hij gewoon zo door moet gaan. De laatste races heeft hij aan iedereen weer laten zien hoe getalenteerd hij is.

Ik vrees alleen dat het hier in Sotsji een lastig weekeinde wordt. Het is een snel circuit, maar weinig uitdagend met veel negentiggradenbochten. Het zou mooi zijn als hij één of twee WK-punten mee naar huis neemt. Meer zit er waarschijnlijk niet in."
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Max vierde in FP2. mooi gereden. Wilde nog naar buiten net voor het einde, zegt de pit wall: Neuh, doe maar niet, we hebben die banden zondag nodig. Hij stond of Wets... STR gaat uit van een regenrace...? spannend...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

#4705
Citaat van: gloudiesaurus op 08 oktober 2015 - 23:05:32
We zijn zo'n beetje het enige f1-forum wat nog bestaat in Nederland  ;)

En ik gisteravond nog zoeken jonguh! en niks vinden hè :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Leuke achternaam heeft dat meisje.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 08 oktober 2015 - 12:01:00
Wat de discussie over Jos betreft, ik vind het ook niet heel vervelend ofzo dat hij er bij is. Ik zeg alleen dat het vanaf nu misschien verstandig is het wat af te bouwen VOORDAT het wel echt irritant word.  :)

Hoezo zou het irritant worden? Die man is net als papa Button en papa Hamilton aanwezig in de pitbox. Doet verder geen vlieg kwaad.

0634

Vergeet papa Massa niet. Verantwoordelijk voor 1 minuut legendarische tv  ;).