Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Zelf vond ik altijd dat Michael Schumacher te veel aanwezig was.

Arthur

Ik zag hem anders graag op het hoogste treetje na de race... :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Citaat van: Perton op 07 oktober 2015 - 17:32:41
en nog eerder was het Erja Hakkinen.

Inderdaad ja, bloedirritant destijds.

0634

Waarom dan? Wat valt er te ergeren? Toen Hamilton met die PussyCat Doll ging ergerden ook zoveel mensen aan haar als ze stond te springen en te klappen, maar waarom dan? Net als het vingertje van Vettel... vanwaar al die ergernissen altijd? We zijn Jan Mulder toch niet? Laat die mensen allemaal lekker.

Robbert65

#4669
Ik denk dat het destijds niet zozeer om mevrouw Häkkinnen ging als wel om al die regisseurs die dat lelleke hoofd om de haverklap in beeld brachten... [edit] *tijdens de race*
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

http://www.ebay.com/itm/Scuderia-Toro-Rosso-Racing-Suit-Worn-and-Signed-by-Max-Verstappen-2015-/181894258749?roken=cUgayN&soutkn=uM57iK

Gekkenwerk: Max net boven de twintigduizend USD, Hamilton op de helft, Sainz blijft steken op 1250,00, 20 mille, voor een raceoverall (Voor Justin Wilson). wow.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2015 - 21:17:02
Waarom dan? Wat valt er te ergeren? Toen Hamilton met die PussyCat Doll ging ergerden ook zoveel mensen aan haar als ze stond te springen en te klappen, maar waarom dan? Net als het vingertje van Vettel... vanwaar al die ergernissen altijd? We zijn Jan Mulder toch niet? Laat die mensen allemaal lekker.

Nou, ik kan me ergeren als ik naar een nephoofd zit te kijken terwijl ik F1 auto's wil zien rijden. Daar zet ik de TV voor aan. Niet voor reclames of wandelende stucadoorscreaties.

Maar verder vind ik het wel prima hoor :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Het zou irritant zijn als je daar actie door mist. Maar het is mij nooit opgevallen dat er midden in een inhaalpoging ineens geschakeld wordt naar de vader van Felipe Massa of zoiets. Er zijn zat momenten in een race waarin je eens een partner of een filmster kunt laten zien. Het is niet zo dat we twee uur lang nonstop zitten te zinderen.

Robbert65

well put Arthur, hear hear.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Robbert65 op 07 oktober 2015 - 21:53:13
Ik denk dat het destijds niet zozeer om mevrouw Häkkinnen ging als wel om al die regisseurs die dat lelleke hoofd om de haverklap in beeld brachten... [edit] *tijdens de race*

Ze was nooit tien keer in beeld, hooguit twee keer per race, dat is niet om de haverklap.

Robbert65

Kan zijn Jeroen, ik herinner me dat heel anders. Ik herinner me dat het op storende momenten gebeurde en ik herinner me om de haverklap.  Maar het menselijk geheugen is bedrieglijk verraderlijk. (ik herinner me even niet waar ik daarover las en wat.)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2015 - 22:53:24
Het zou irritant zijn als je daar actie door mist. Maar het is mij nooit opgevallen dat er midden in een inhaalpoging ineens geschakeld wordt naar de vader van Felipe Massa of zoiets. Er zijn zat momenten in een race waarin je eens een partner of een filmster kunt laten zien. Het is niet zo dat we twee uur lang nonstop zitten te zinderen.

Tja, voor zover je dat kunt beoordelen als je het niet ziet of de regie de herhaling niet laat zien. Maar dan nog, ik zie liever beelden op de baan dan die hoofden die er voor mij sporttechnisch niet toe doen of wellicht beter, geen toegevoegde waarde hebben. Maar natuurlijk ieder zijn meug.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik zie dat ook liever. Maar waarom zou ik me ergeren...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2015 - 23:35:10
Ik zie dat ook liever. Maar waarom zou ik me ergeren...

Jij misschien niet [prima] maar ik wel als er geswitcht wordt naar een nietszeggend hoofd. Leuk, Mr Bean in de pitbox, maar als ik die wil zien kan ik zo een drie uur durende DVD branden en me de pleuris lachen. Maar als ik F1 kijk boeit hij me helemaal niets. Dan wil auto's zien en actie op de baan, geen schlemiel of geplamuurde schoonheid  ;)

Maar terug naar dit topic; waar maken we ons druk over  ;D [Let it go]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2015 - 21:17:02
Waarom dan? Wat valt er te ergeren? Toen Hamilton met die PussyCat Doll ging ergerden ook zoveel mensen aan haar als ze stond te springen en te klappen, maar waarom dan? Net als het vingertje van Vettel... vanwaar al die ergernissen altijd? We zijn Jan Mulder toch niet? Laat die mensen allemaal lekker.

Je lijkt wat geërgerd.  ;D

Verder dat wat Arthur en Robbert hiervoor zeggen. :)