Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

precies (wat Jeroen zegt) we kunnen hier niet dingen gaan verzinnen, we hebben natuurlijk geen idee hoe dat in de dagelijkse praktijk loopt met Max en Jos. Als je dat wel weet, dan moet je 't er wel even bij zeggen. En hoe. Maar gespeculeer, verzinsels, neh.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Ik ben het trouwens wel een beetje met Hamilton#44 eens dat de aanwezigheid Jos soms wat storend kan overkomen. Er hoeft maar iets te gebeuren wat Max doet en meteen staan er her en der interviews met Jos over dat gebeuren overal op het internet. Dat was aan het begin van het seizoen leuk, maar Jos zijn mening kennen we nu ook wel. Echt relevant is het niet. Het interview waarin Jos zei dat het voor 2016 wel goed zat, vind ik dan wél weer relevant, dus het is niet zo dat ik volledig Jos-moe ben.

Maar goed, ik vond elke keer John Button in beeld op den duur ook vervelend, uiteindelijk was het maar een vader, niets meer en niets minder. Maar als het voor de coureur werkt om beter te presteren, maakt mijn mening natuurlijk ook geen reet uit.

0634

Als het mijn zoon was stond ik daar ook.

Robbert65

Jos wordt volgens mij niet gezien als een vijfde wiel aan de wagen. Wat ik er over lees en hoor: Max vindt het erg fijn dat Jos bij 'm is en ook las ik, dat Jos' inbreng bij STR als nuttig wordt ervaren. Mij stoort het voor geen meter dat ie zijn commentaar na afloop aan de telefoon geeft of af en toe een interviewtje doet, ik vind het fijn om hem te horen of lezen, goeie pief met veel verstand van het spelletje en heul dicht bij 't vuur, da's ook nuttig...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ventje is ook nog maar net achttien hè, maar gaat wel de hele wereld over met allerlei nieuwe invloeden van buitenaf. Daar zou ik ook graag kort op zitten als vader, zeker het eerste jaar. Die twee zijn bovendien gewend om op elkaars lip te zitten, kijkend naar Max' kartgeschiedenis. Wel zou het imo nu vanzelf minder moeten worden, nu we al eventjes onderweg zijn en het nieuwe er wel af is.

0634

Citaat van: Robbert65 op 06 oktober 2015 - 19:39:46
Jos wordt volgens mij niet gezien als een vijfde wiel aan de wagen. Wat ik er over lees en hoor: Max vindt het erg fijn dat Jos bij 'm is en ook las ik, dat Jos' inbreng bij STR als nuttig wordt ervaren. Mij stoort het voor geen meter dat ie zijn commentaar na afloop aan de telefoon geeft of af en toe een interviewtje doet, ik vind het fijn om hem te horen of lezen, goeie pief met veel verstand van het spelletje en heul dicht bij 't vuur, da's ook nuttig...

Mee eens.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 06 oktober 2015 - 19:42:04
Ventje is ook nog maar net achttien hè, maar gaat wel de hele wereld over met allerlei nieuwe invloeden van buitenaf. Daar zou ik ook graag kort op zitten als vader, zeker het eerste jaar. Die twee zijn bovendien gewend om op elkaars lip te zitten, kijkend naar Max' kartgeschiedenis. Wel zou het imo nu vanzelf minder moeten worden, nu we al eventjes onderweg zijn en het nieuwe er wel af is.


Ik zou het niet weten, waarom pa Verstappen er niet kort op zou mogen blijven zitten. Zie ook pa Button die bij elke race aanwezig was. Zelfs nadat Jenson wereldkampioen was geworden.


Accoord, pa Button zal zijn mond gehouden hebben over afstellen of zo [die man reed auto- en rallycross], maar je pa in de buurt...waarom niet?

gloudiesaurus

Zie het probleem ook niet, Jos heeft Max altijd goed begeleidt.
En we moeten niet vergeten dat Max nog  steeds erg jong is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Tja, als is ie 36, als hij zijn pa in de buurt wil hebben moet hij dat vooral doen. Van mij part laat hij zijn opa en zijn hond ook invliegen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2015 - 20:53:43
Tja, als is ie 36, als hij zijn pa in de buurt wil hebben moet hij dat vooral doen. Van mij part laat hij zijn opa en zijn hond ook invliegen.
of michaela...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

#4661
Citaat van: gloudiesaurus op 06 oktober 2015 - 20:54:23
http://www.ebay.com/itm/Scuderia-Toro-Rosso-Racing-Suit-Worn-and-Signed-by-Max-Verstappen-2015-/181894258749?roken=cUgayN&soutkn=uM57iK

Iemand nog overall kopen van Max?  ;)
Hij is nu al 4x zo duur als die van Sainz...
wow! kijk hoe die prijzen zich ontwikkelen! Meer dan 6k nu, Bottas 2 k maar, Hamilton, 4k. die overall van Max is ruim 6 al nu  whahaahahahaa, dit is wel lachen;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 06 oktober 2015 - 20:42:38
(..)En we moeten niet vergeten dat Max nog  steeds erg jong is.

Yep, hij is net 18 geworden. Kortom, er is niks mis mee wanneer Jos erop zit...

Groet,

C.G. de  Beaufort


Kootje

Zolang Max er geen probleem mee heeft dat z'n pa er bij is, wie zijn wij dan om er 'n punt van te maken?

Perton

Geen idee, maar er is altijd wel iemand die volgens sommigen te veel aanwezig is. Eerst was het Anthony Hamilton, en nog eerder was het Erja Hakkinen.