Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Precies. En Magnussen. Ik geloof er niks van dat McLaren een rijder van buitenaf zal halen als Button stopt.

Wings

Wie is beschikbaar binnen een reƫel kader?

0634


Wings

Dat zich niemand tussen wal en schip bevindt. De gevestigde orde hebben een contract. Hoewel ik me realiseer dat het rommelt bij Red Bull en ik eerder al Ricciardo aan McLaren heb gelinkt. Zelfs al rommelt het niet.

0634

O zo bedoel je. Tja inderdaad. Al kunnen er eerdaags 4 Red bullrijders op de markt komen.

Maar sowieso denk ik dat McLaren voor Alonso en Magnussen/Vandoorne gaat indien JB stopt.

Wings

Ik kan me niet voorstellen dat ze Magnussen wederom contracteren. Maar we zullen het zien.

0634

Ik ook niet, vond hem verre van slecht maar ook weer niet heel indrukwekkend. Al debuteerde hij in een beroerde wagen en dan zit het afbreukrisico er voor een rookie altijd wel in. Wat als Verstappen een Toro Rosso had gehad die niet vooruit zou komen? Maar goed, zoals gezegd, ik was ook niet onder de indruk van K-Mag.

Wings

Niet vergeten dat McLaren gewoon vijfde werd met 181 punten. De Toro Rosso komt niet in de buurt van dat resultaat. Verder vind ik Magnussen ook niet heel slecht maar nog minder bijzonder.

0634

Er is nogal een verschil in verwachting tussen topteam McLaren en opleidingsteam Toro Rosso. Voor McLaren was dat een slecht jaar.

Wings

Citaat van: Jeroen op 26 september 2015 - 09:33:21
Er is nogal een verschil in verwachting tussen topteam McLaren en opleidingsteam Toro Rosso. Voor McLaren was dat een slecht jaar.

Ik kijk puur en alleen naar wat de rijder doet. Dat het geen al te best jaar voor McLaren zou worden stond vast en wisten we. Ik denk niet dat verwachtingen te hoog waren. Verder vond ik Magnussen kleurloos. Ik kan geen enkele geweldige move van hem herinneren (deze zal er ongetwijfeld wel zijn geweest) en de afstand naar Button vond ik wel erg groot. Los van het feit of we dat nu wel of niet vinden dat het mag heb ik niet het idee dat hij slecht was maar vond ik hem ook niet bijzonder. Dat wilt niet zeggen dat hij geen kans meer verdient en geen Formule 1 materiaal is maar zou hij Button niet vervangen heb ik niet het idee dat er een rijder verloren is gegaan die kon vechten om kampioenschappen.

0634

Ben ik verder ook wel met je eens hoor. Nergens slecht, maar kleurloos is een goede omschrijving. Degelijk ook. Sober. Dat soort woorden omschrijven het goed.

gloudiesaurus

Puike race van Max weer! Enkele op een rij nu.
Het wordt steeds duidelijk dat Max de overhand heeft op Sainz  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

In races is Verstappen echt een beul. Je gaat je afvragen hoelang Verstappen nog in de STR blijft. Hij is toch een beetje de aandachttrekker van Red Bull geworden. Hij past ook perfect bij hun imago: jong, hip, opwindend.

Pancake Shield

Het viel mij op dat de Japanese regie sowieso vaak de Toro Rosso-jonkies opzocht. Natuurlijk wel vanwege de gevechten, maar toch.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Laat hem juist nog maar lekker bij STR blijven. Zodra die bij een topteam rijdt, start ie vooraan en is het gedaan met de vijf mooie inhaalacties per race.