Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Heb net gelezen dat Max de motor van Spa in zijn auto heeft zitten voor morgen.
Dus geen nieuwe motor, maar omdat er enkele zegels  zijn verbroken bij het plaatsen telt deze wel als nieuwe motor.
Lekker verhaal weer  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Deze snap ik niet. Zou je het kunnen toelichten?

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 05 september 2015 - 17:18:46
Heb net gelezen dat Max de motor van Spa in zijn auto heeft zitten voor morgen.
Dus geen nieuwe motor, maar omdat er enkele zegels  zijn verbroken bij het plaatsen telt deze wel als nieuwe motor.
Lekker verhaal weer  >:(

Renault being Renault...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 05 september 2015 - 17:56:56
Deze snap ik niet. Zou je het kunnen toelichten?

Zover ik de post begrijp zijn er zegels van andere motoronderdelen gebroken bij het plaatsen van een ander onderdeel. Hoe je dat voor mekaar krijgt, geen flauw idee.

Wings

Zo las ik hem ook. Maar dan blijft het toch motor nr. 6?

Jehoentelaar

Dat specifieke ding wel, maar als er op wat voor wijze dan ook zegels gebroken zijn die ervoor zorgen dat andere motoronderdelen wel als nieuw onderdeel meetellen, kan 'ie alsnog een straf krijgen.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Het begint onderhand Formula Penalty te lijken. Niet normaal meer gewoon wat er voor [grid]straffen etc. uitgedeeld worden. De plank wordt helemaal misgeslagen nu. Racen lijkt een ondergeschikt gebeuren aan de strafcultuur. Idioterie!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Wat een gezeur weer zeg.  Q1 was nota bene al zo goed als afgelopen en volgens mij had niemand er last van.

Wings

Citaat van: Arthur op 05 september 2015 - 20:59:08
Het begint onderhand Formula Penalty te lijken. Niet normaal meer gewoon wat er voor [grid]straffen etc. uitgedeeld worden. De plank wordt helemaal misgeslagen nu. Racen lijkt een ondergeschikt gebeuren aan de strafcultuur. Idioterie!!

Dat gevoel heb ik dus ook.

Jehoentelaar

De zoektocht om alles via straffen zo eerlijk mogelijk te maken is compleet uit de hand te lopen. Vrees dat het einde nog niet in zicht is.

gloudiesaurus

Wordt een moeilijke race voor Max.
Zo snel mogelijk die drive through maar pakken, je tempo rijden, en hopen op een safety car...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

En dan? Renault komt echt te kort op dit circuit en is geen moment competitief geweest.

Mickey

Citaat van: gloudiesaurus op 06 september 2015 - 12:02:35
Wordt een moeilijke race voor Max.
Zo snel mogelijk die drive through maar pakken, je tempo rijden, en hopen op een safety car...

Moet die verplicht zsm ingelost worden? Anders beter maximaal plekken winnen bij de start en zo lang mogelijk uitstellen. Je weet maar nooit. Was het niet in Hongarije waar hij nauwelijks hinder had van die dt? Monza is qua circuit niet te vergelijken, maar ik zou zo lang mogelijk flexibel blijven qua strategie. In het begin die dt pakken is zo goed als zeker weten dat je bent uitgeschakeld.

Terminator

Dat is gewoon een verplichting. Binnen 3 ronden. SC telt niet mee in eerste 3 ronden uiteraard.