Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Wat moet ik daarmee? Die opstelling wisten we toch al?

0634

Verstappen vóór de McLarens.

C.G. de Beaufort

(..)Nu moeten ze (Renault, red.) maar zorgen dat het een keer ophoudt, want hier kan ik niet tegen", aldus Verstappen.(..)

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/24404720/__Verstappen__klaar_met_Renault___.html

Dit lijkt mij niet goed van Max. Renault doet wat ze kunnen. Okay, dat is tekort. Hij had beter een sarcastische opmerking maken... 8)

Groet,

C.G. de Beaufort

0634

O ja, daar is het weer. Het fenomeen dat haaks staat op de algehele wens van iedereen dat men karakters in de sport wil maar ondertussen mag men absoluut niet zeggen wat men denkt, want o jee, het zou eens verkeerd kunnen vallen. Want god 'Renault doet wat ze kunnen'. Tja, dat mag ik wel hopen ja.

Vanaf dag 1 verrast Max mij positief met zijn perspresentatie. Hij zegt wat hij denkt, ook al vinden mannen als Button of Massa dat hij ongelijk heeft. Verstappen is een persoonlijkheid, een karakter, en ik ben dol blij dat hij geen media-getrainde politieke correctheid uit straalt.

Verstappen zorgt op de baan en daarbuiten voor veel media-aandacht. Hij is in niets een grijze muis. Dat dat maar voor eeuwig zo mag blijven. Ga zo door Max, ik geniet ervan. Laat je nooit monddood maken.

Mickey

Na zo frequent falen van Renault denken ik dat zijn commentaar prima gepast is.

Leuk filmpje, geen idee of deze al eerder voorbij gekomen is hier:


Perton

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2015 - 08:32:36
Verstappen vóór de McLarens.

Dat zag ik. Dat wisten we ook al. Omdat de tweede motorwissel van mclaren weer na die van Max is doorgevoerd. Maar zoals de situatie op vrijdag was, was het logisch dat Max 20e zou zijn. Of logisch... Zo was het reglement.

Wings

Op die fiets! Nou ik ben weer bij. ;)

Perton

Enige wat ik fout had, was dat ik in mijn discussiepunten de motorwissel van zaterdag van McLaren al meenam in de redenatie, en daardoor ben ik wellicht op dat punt wat onduidelijk geweest.

0634

Ik wil het niet eens snappen. Ik wil autoracen zien, zonder dat ik wiskundige formules moet loslaten om de startopstelling te begrijpen.

Jehoentelaar

Ik zie het altijd wel met de formatieronde.

0634

Vroeger kon je het gewoon aan het einde van de kwalificatie zien. Heel gek was dat.

gloudiesaurus

Wat een geweldige race van Max!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Kak, Max deed het twee keer in Blanchimont! Deze op Alonso heb ik nooit gezien. Rond 1:22

http://www.dumpert.nl/mediabase/6677137/ca8890ef/max_verstappen_heerscht_op_spa.html


Maikel0230

Een keertje aan de binnenkant van Blanchimont en een keertje buitenom! Deze jongen is gewoon puur F1 goud!

:o


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25