Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65


Citaat van: Matthijs op 19 augustus 2015 - 11:00:51
Nouja, het verschil tussen 55 en 60 procent is, voor 5 dagen vooruit in een bergachtig gebied, te verwaarlozen natuurlijk.

Overigens betekent een neerslagkans van 60% dat de kans 60% is dat er regen gaat vallen die dag. De kans dat dat tussen 14 en 16 uur 's middags gebeurt is natuurlijk veel kleiner.

Deze link vertelt je de voorspellingen per heel uur. volledig onbetrouwbaar, maar het verhoogt de voorpret niet waar? :D

http://buienradar.nl/weer/spa/be/2786318/#5daagse

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar


janke

Keurige eerste sessie van Verstappen en ook Sainz. Veel ronden gemaakt.
Some things are too important to be left in the past.

Hamilton#44

Gaan in de trainingen echt gelijk op die twee. Kwali Sainz nog iets beter, andersom Verstappen in de race.

0634

hij zal het nodig hebben. Mag weer ns achteraan starten.

janke

Ik las het, weer een motorwissel. Best balen natuurlijk. Zou hem regen op zondag helpen? Ik denk van niet. Maargoed, weer een teleustelling rijker die Max. Wordt hij alleen maar volwassener en beter door, denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

De topsnelheid blijft een tekortkoming. Het moet denk ik aan wat chaos voor hem liggen om in de buurt van de top tien te komen.

FolkertE

Ik las juist dat Max lange tijd de hoogste topsnelheid had.

Maar heb ik wat gemist? Mac achteraan dtarten?

Jehoentelaar

Misschien met een extreme afstelling, maar dan moeten ze zover compenseren in de langzamere delen dat je er niet heel veel mee wint. Uiteindelijk blijft het een Renault achterin en die komt tekort.

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 19 augustus 2015 - 15:27:23

Citaat van: Matthijs op 19 augustus 2015 - 11:00:51
Nouja, het verschil tussen 55 en 60 procent is, voor 5 dagen vooruit in een bergachtig gebied, te verwaarlozen natuurlijk.

Overigens betekent een neerslagkans van 60% dat de kans 60% is dat er regen gaat vallen die dag. De kans dat dat tussen 14 en 16 uur 's middags gebeurt is natuurlijk veel kleiner.

Deze link vertelt je de voorspellingen per heel uur. volledig onbetrouwbaar, maar het verhoogt de voorpret niet waar? :D

http://buienradar.nl/weer/spa/be/2786318/#5daagse


En wie sleepte vandaag de hele dag op Spa Francorchamps een vest en windjack c.q. regenjas mee...Jaahaa... :P
En zweten man!

Maar het was er tof om nu eens lekker op een tribune te zitten. Ik kreeg Gold 2 tot mijn beschikking...Voor minder doe ik het niet meer, hahaha!


En dat dankzij onze hoofdredeacteur... 8)

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 augustus 2015 - 17:18:07
hij zal het nodig hebben. Mag weer ns achteraan starten.

Alonso en Button toch?

Wings

Citaat van: janke op 21 augustus 2015 - 18:59:24
Ik las het, weer een motorwissel. Best balen natuurlijk. Zou hem regen op zondag helpen? Ik denk van niet. Maargoed, weer een teleustelling rijker die Max. Wordt hij alleen maar volwassener en beter door, denk ik.

Op de één of andere manier had ik er al op gerekend (in de toto ook niet meegenomen in de top 10). Ik kan me goed voorstellen dat ze de motoren op circuits als Hongarije zo goed en kwaad als het kan gebruiken en dan op de highspeedtracks een paar plaatsen voor lief nemen op zaterdag en een nieuwe motor monteren. Of het hem ver gaat brengen waag ik te betwijfelen. Regen zou kunnen bijdragen maar dat dat kwartje ook de andere kant kan uitrollen bewijst Silverstone. Ik denk dat Max maximaal moet genieten van zijn thuisrace en verder is het mooi als hij punten pakt maar ik betwijfel het.

Henkie

Hoe kan het dat Max dit al de 2e keer overkomt en Carlos nog helemaal niet?
En hoe zit het met de motorwissels van Red Bull?

Wings

Geen idee. Toeval? Pech? Of misschien rijdt Max minder behoudend dan Carlos? Wie zal het zeggen...

Perton

Citaat van: Wings op 21 augustus 2015 - 23:19:06
Citaat van: Jeroen op 21 augustus 2015 - 17:18:07
hij zal het nodig hebben. Mag weer ns achteraan starten.

Alonso en Button toch?
nee. Die hebben hun straf eerder gekregen en schuiven dus weer een plekje naar voren Door Max.