Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 12 augustus 2015 - 17:19:46
Dat is aan jou uiteraard. Ik zie die reden wel. Ik twijfel of Sainz inderdaad exact gelijk behandeld wordt als Verstappen. Het is niet meer dan twijfel, maar die twijfel is er wel.

Er is geen situatie geweest waarin Sainz in een zelfde situatie niet bevoordeeld werd waar Verstappen dat wel werd. Dus is er behalve jouw onderbuik gevoel geen gegronde reden voor twijfel, vooralsnog.  :)

0634

Dat zeg je al een paar keer. Ik zie dat anders. Dat is toegestaan, toch?

Wings

Natuurlijk mag dat. Maar Hamilton#44 mag toch ook vaststellen dat er geen directe aanleiding toe is. Misschien dat je wat meer diepgang in de discussie kunt brengen door toe te lichten waarom je twijfelt in plaats van te herhalen dat je twijfelt.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 13 augustus 2015 - 11:59:53
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/interviews/2015/8/rookie-reflections---q-a-with-toro-rossos-max-verstappen.html
Leuk interview op de site van FIA met Max Verstappen. Goed fotowerk ook.

De laatste vraag impliceert dat Verstappen een Nederlands paspoort heeft. I'm confused. Verder leuk/standaard interview.

Wings

Over de mogelijk transfer naar Ferrari: er was ooit een Nederlandse coureur. Getalenteerd en een hoopvol vooruitzicht. Echter viel dit talent al vrij snel in de smaak bij topteams. Diens manager waarschuwde pas op de plaats te maken en eerst een solide basis leggen vooraleer je de sprong in het diepe maakt. De manager werd aan de kant geschoven en het talent sprong in het diepe waar hij terecht kwam in situatie waarin alles draaide om die ander. Die ander die de beste van dat moment bleek en later nog veel successen had. Door gebrek aan ervaring en een team dat de focus op het kampioenschap had liggen verbleekte de prestaties en werd hij snel teruggezet in de rangorde en zou hij zijn F1-carrière lang in auto's rijden waarmee hij zichzelf niet kon onderscheiden van anderen. De kaars doofde na wat avonturen in de achterhoede.

Wie was die Nederlandse coureur nog eens?

Juist ja!

Max, ben slim en wacht je moment af!


0634

Citaat van: Robbert65 op 13 augustus 2015 - 11:59:53
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/interviews/2015/8/rookie-reflections---q-a-with-toro-rossos-max-verstappen.html
Leuk interview op de site van FIA met Max Verstappen. Goed fotowerk ook.

Ik vind het vooral heel leuk dat de FIA serieus bezig is met internet en ook met social media. Het mocht ook wel een keer.

Wel een vreemd foto... lijkt wel een pruik  ???

Robbert65

gossie, die jongen vergeet zijn gel een keer en dan wordt ie meteen van toupetgedrag beschuldigd :-D ::)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Mag je dat ook niet meer zeggen dan? Het wordt steeds strenger hier geloof ik.

Jehoentelaar

Nee, dat mag niet Jeroen. Alleen hosannah en positieve berichtgeving, de rest is in de ban.

En morgen gaan de kijkcodes van Sport1 op de bon, af te halen bij het gemeentehuis.

0634

Wat een mooi haar heeft Max trouwens op die foto.

Robbert65

Citaat van: Jeroen op 13 augustus 2015 - 22:12:07
Mag je dat ook niet meer zeggen dan? Het wordt steeds strenger hier geloof ik.

Van mij mag je alles zeggen hoor!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 13 augustus 2015 - 22:39:01
Nee, dat mag niet Jeroen. Alleen hosannah en positieve berichtgeving, de rest is in de ban.

En morgen gaan de kijkcodes van Sport1 op de bon, af te halen bij het gemeentehuis.

Van mij mag hij alles zeggen hoor!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Robbert65 op 14 augustus 2015 - 00:14:03
Citaat van: Jeroen op 13 augustus 2015 - 22:12:07
Mag je dat ook niet meer zeggen dan? Het wordt steeds strenger hier geloof ik.

Van mij mag je alles zeggen hoor!

Okee. Da's mooi. Dan begreep ik je denk ik verkeerd. NEver mind. :)

Fietser

Citaat van: Wings op 13 augustus 2015 - 18:58:18
Over de mogelijk transfer naar Ferrari: er was ooit een Nederlandse coureur. Getalenteerd en een hoopvol vooruitzicht. Echter viel dit talent al vrij snel in de smaak bij topteams. Diens manager waarschuwde pas op de plaats te maken en eerst een solide basis leggen vooraleer je de sprong in het diepe maakt. De manager werd aan de kant geschoven en het talent sprong in het diepe waar hij terecht kwam in situatie waarin alles draaide om die ander. Die ander die de beste van dat moment bleek en later nog veel successen had. Door gebrek aan ervaring en een team dat de focus op het kampioenschap had liggen verbleekte de prestaties en werd hij snel teruggezet in de rangorde en zou hij zijn F1-carrière lang in auto's rijden waarmee hij zichzelf niet kon onderscheiden van anderen. De kaars doofde na wat avonturen in de achterhoede.

Wie was die Nederlandse coureur nog eens?

Juist ja!

Max, ben slim en wacht je moment af!

Er was ooit een Nederlandse coureur waarvan 'we' even dachten dat hij wereldtop was. Hoewel vaak bijzonder spectaculair, bleek hij helaas al snel te weinig in huis te hebben om zich te meten met de echte top. Hij daalde daardoor af naar de onderste regionen in de F1. Uiteindelijk verdween hij naar een lagere klasse, waar het ook tegenviel. Ondanks dat zijn er nog steeds mensen die vinden dat er andere oorzaken (dan talent) ten grondslag liggen aan de uiteindelijk tegenvallende resultaten van deze Nederlandse coureur.
De zoon van deze coureur lijkt over betere papieren te beschikken. Ik wens hem veel wijsheid en - vooral - geluk toe, want je weet meestal pas achteraf wat 'je goede moment' was.