Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Klopt. Dat ze van tijd tot tijd onzin schrijven is algemeen bekend, maar dat ze rijders nu ook al quotes in de mond leggen die ze niet hebben gezegd vind ik toch wel een sterk staaltje onzinjournalistiek. Het doet je toch steeds meer twijfelen aan alles dat we dagelijks aan nieuws lezen. Zeker omdat dit nou niet echt een schokkend onderwerp is. Bij lange na niet interessant genoeg om over te liegen, lijkt mij. Maar blijkbaar dus wel.

Matthijs

Nouja, ze zullen het niet zomaar uit de lucht gegrepen hebben, er zal wel een aanleiding zijn geweest. Misschien Verstappen die heeft gezegd dat hij zijn rijbewijs zo snel mogelijk wil halen als hij tijd heeft en dat hij op een ander moment gezegd heeft dat hij in de zomervakantie weer eens tijd heeft voor andere dingen dan f1.

gloudiesaurus

En wellicht een journalist die het verkeerd heeft begrepen ofzoiets dergelijks...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Wat valt er verkeerd te begrijpen? Verstappen praat gewoon prima Engels. In The Guardian staat letterlijk:

Citaat"I'm doing my lessons in the summer break and then will take my test around my birthday in September," he added. "With the F1 schedule it has been difficult to fit everything in so I've had to wait for the break.

Hij maakt dus nog extra verwijzingen naar wanneer hij examen wil doen en dat hij specifiek heeft gewacht op de break. Het is dus niet één tussenzinnetje of zo dat net verkeerd opgevat werd. Hoe kan je dit soort tekst verkeerd opvatten?

gloudiesaurus

Geen idee Jeroen...  ;) Kan het ook niet verklaren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik wel: bij elkaar geschreven onzin. Geen nieuws over dat Nederlandse supertalent? Verzinnen we toch wat.

0634


gloudiesaurus

En meneer Massa moet ook eens ophouden met zeuren:
http://www.onestopstrategy.com/article/25456-Verstappen+still+not+listening+to+criticism.html

Al is het natuurlijk ook de media die hierop blijft doorgaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

GMM, de tumor van de Formule 1-journalistiek. Dat is nog erger gespuis dan Telegraaf en Bild bij elkaar. Ik neem het dan ook met een flinke korrel zout dat Massa uitspraken heeft gedaan die je dusdanig negatief moet opvatten.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 10 augustus 2015 - 13:43:31
En meneer Massa moet ook eens ophouden met zeuren:
http://www.onestopstrategy.com/article/25456-Verstappen+still+not+listening+to+criticism.html

Al is het natuurlijk ook de media die hierop blijft doorgaan.

Mwa, zo spannend is het niet. Beetje herhalen van wat al gezegd is.

Matthijs

#3880
Citaat van: gloudiesaurus op 09 augustus 2015 - 15:37:59
Overigens gaat Max zijn rijbewijs helemaal niet halen  ;) Zie interview Autovisie:

CitaatWat ga je kopen als je je rijbewijs hebt gehaald?

"Ik heb een auto van Renault gekregen, een Clio R.S. Ik las overal dat ik de komende maand mijn rijbewijs zou halen, maar daar heb ik tijdens de Formule 1-zomerstop helemaal geen tijd voor. Ik weet echt niet waar dat verhaal vandaag komt. Maar ja, als het eenmaal op het internet staat, kopieert iedereen dat natuurlijk."

Citaat van: Verstappen.nlAls ik achttien word, doe ik mijn rijexamen. Ik ben geslaagd voor de theorie, maar moet tot mijn achttiende wachten voor ik het praktijkexamen mag afleggen.

Ehh, Max? Of gaat Max nu ook zeggen dat zijn eigen website allemaal verhalen verzint? Beetje vaag dit. Waarom niet gewoon toegeven dat je iets van soortgelijke strekking hebt gezegd? Of zeg dan: nee ik doe het pas in het najaar, na mijn 18e verjaardag. Zo belangrijk is het allemaal niet dus waarom zo geheimzinnig?

Miguel

Het eerste schandaal rondom Max Verstappen is een feit. Zo vader, zo zoon.

Nee maar serieus, ben ik de enige die begrijpt wat hij bedoelt met 'ik moet tot mijn achttiende wachten'?
Peace out yo.

BMW.WilliamsF1

Misschien mag je in Belgie pas examen doen met je 18e? Hij heeft natuurlijk een Bels paspoort, dus dan zal ie daar wel examen moeten doen.

Matthijs

Joh die hele rijlessen kunnen me gestolen worden. Het gaat me om dat hij doet alsof de pers maar wat verzint terwijl hij het zelf bijna zo zegt.

CitaatIk las overal dat ik de komende maand mijn rijbewijs zou halen, maar daar heb ik tijdens de Formule 1-zomerstop helemaal geen tijd voor. Ik weet echt niet waar dat verhaal vandaag komt. Maar ja, als het eenmaal op het internet staat, kopieert iedereen dat natuurlijk


Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2015 - 17:38:20
En toch vraag ik me ernstig af of ze het andersom ook zouden hebben gedaan.

Dat is nu niet aan de orde.  :)

Dat zal de toekomst eventueel uitwijzen. Zolang dat niet het geval is, is er geen reden om daaraan te twijfelen.