Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2015 - 11:53:08
Faenza is om de hoek van Maranello, dus wat dat betreft...
Maar het zou ook verstandig zijn van Red Bull om zowel STR als RB met dezelfde motor te laten rijden. Ze werken al nauw samen en ze kunnen dan ook data gebruiken van de motor van elkaar.
Dat was ook de reden dat STR een paar jaar geleden is overgestapt van Ferrari naar Renault.

janke

Citaat van: Maikel0230 op 23 juli 2015 - 22:41:21
Laat ik op mijn eerdere commentaar uitbreiden zodat het wat duidelijk is. Die stap is logisch omdat ze allebei in Italië zitten en er vroeger een goede verstandhouding is geweest die een nieuw contract wel gemakkelijker zouden moeten maken. Italianen onder elkaar, dat zou toch de zaak moeten vergemakkelijken.


Omdat het beiden Italianen zijn is dat logisch? Sorry, vind ik een beetje kort door de bocht. En wat Verstappen betreft was vandaag nou niet een goede dag.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Nette kwalificatie van Max hoor!
Eindelijk netjes opgebouwd door snelste ronde in Q3 te rijden.
En Sainz voor gebleven, het is nu 6-4.

Extra knap omdat Verstappen gisteren een groot gedeelte van VT2 mistte.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: janke op 24 juli 2015 - 23:01:59
Citaat van: Maikel0230 op 23 juli 2015 - 22:41:21
Laat ik op mijn eerdere commentaar uitbreiden zodat het wat duidelijk is. Die stap is logisch omdat ze allebei in Italië zitten en er vroeger een goede verstandhouding is geweest die een nieuw contract wel gemakkelijker zouden moeten maken. Italianen onder elkaar, dat zou toch de zaak moeten vergemakkelijken.


Omdat het beiden Italianen zijn is dat logisch? Sorry, vind ik een beetje kort door de bocht. En wat Verstappen betreft was vandaag nou niet een goede dag.

Indien Renault de stekker eruit trekt dan vindt ik een terugkeer naar Ferrari logisch ja

omdat: A) Het allebei Italiaanse teams zijn, die staan natuurlijk sympathiek tegenover elkaar. Het personeel in beide teams is zo goed als 90% Italiaans wat een band alleen maar ken versterken

           B) Faenza and Maronello liggen bijna letterlijk en figuurlijk op steenworp afstand van elkaar.
           C) Er vroeger al een goede samenwerking was.

Is het nu niet meer zo kort door de bocht? ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Zo er is een apart topic over Renault.
In dit topic gaat het verder over Max Verstappen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Hij heeft Sainz verslagen in de kwalificatie. Nog 2 keer en het kwalificatieduel doet er weer toe. Maar dat wisten jullie al. (y)

Mickey

Best netjes gedaan van Max inderdaad. Zeker gegeven de lastige VT's.

Hij zou denk ik zelf alleen zijn enthousiasme vooraf wel iets mogen temperen, meen ik. Men heeft al bijzonder hoge verwachtingen van hem en als je dan voor het weekend gaat roepen dat dit weleens je beste race tot nu toe zou kunnen zijn, dan zouden er een hoop mensen na deze kwalificatie weleens teleurgesteld kunnen zijn.

Maar, de puntenverdeling kennen we natuurlijk morgen pas rond een uur of half vier. Laten we hopen dat hij de stijgende lijn weet voort te zetten.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 25 juli 2015 - 19:38:36
Hij heeft Sainz verslagen in de kwalificatie. Nog 2 keer en het kwalificatieduel doet er weer toe. Maar dat wisten jullie al. (y)

Oh, ik dacht dat voor de kwalificate 3 vs 5 was... In dit geval wordt het nu 4 vs 5. Nu nog één dus.

Groet,

C.G. de Beaufort

Pancake Shield

Nette kwalificatie van de Nederlander. Maar ik denk dat punten buiten bereik liggen. Met beide Lotussen en Force India's achter hem, denk ik dat hij net iets tekort komt voor de top tien. Maar het kan ook net goed vallen. STR, Lotus en Force India gaan, denk ik strijden om de laatste puntjes.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Citaat van: C.G. de Beaufort op 25 juli 2015 - 20:13:33
Citaat van: Wings op 25 juli 2015 - 19:38:36
Hij heeft Sainz verslagen in de kwalificatie. Nog 2 keer en het kwalificatieduel doet er weer toe. Maar dat wisten jullie al. (y)

Oh, ik dacht dat voor de kwalificate 3 vs 5 was... In dit geval wordt het nu 4 vs 5. Nu nog één dus.

Groet,

C.G. de Beaufort

Het is nu 4-6 voor Sainz  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 25 juli 2015 - 20:51:11
Nette kwalificatie van de Nederlander. Maar ik denk dat punten buiten bereik liggen. Met beide Lotussen en Force India's achter hem, denk ik dat hij net iets tekort komt voor de top tien. Maar het kan ook net goed vallen. STR, Lotus en Force India gaan, denk ik strijden om de laatste puntjes.

Klopt. Op Hongarije is het lastig inhalen. Hij heeft in ieder geval Maldonado en beide Force India's achter zich. Maar meestal is Toro Rosso wat beter in de kwalificatie dan de race. Maar het circuit moet Toro Rosso liggen... hopen op wat puntjes en Sainz weer voor blijven  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2015 - 20:58:59
Citaat van: C.G. de Beaufort op 25 juli 2015 - 20:13:33
Citaat van: Wings op 25 juli 2015 - 19:38:36
Hij heeft Sainz verslagen in de kwalificatie. Nog 2 keer en het kwalificatieduel doet er weer toe. Maar dat wisten jullie al. (y)

Oh, ik dacht dat voor de kwalificate 3 vs 5 was... In dit geval wordt het nu 4 vs 5. Nu nog één dus.

Groet,

C.G. de Beaufort

Het is nu 4-6

voor Sainz  ;)

Op Spa Francorchamps moet hij voor de vele Nederlandse fans toch een 5-6 kunnen scoren  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Citaat van: Mickey op 25 juli 2015 - 19:57:42
Best netjes gedaan van Max inderdaad. Zeker gegeven de lastige VT's.

Hij zou denk ik zelf alleen zijn enthousiasme vooraf wel iets mogen temperen, meen ik. Men heeft al bijzonder hoge verwachtingen van hem en als je dan voor het weekend gaat roepen dat dit weleens je beste race tot nu toe zou kunnen zijn, dan zouden er een hoop mensen na deze kwalificatie weleens teleurgesteld kunnen zijn.

Maar, de puntenverdeling kennen we natuurlijk morgen pas rond een uur of half vier. Laten we hopen dat hij de stijgende lijn weet voort te zetten.

Helemaal mee eens, en laat hem inderdaad eens als " the underdog " beginnen aan een weekend.

Wings

Citaat van: Mickey op 25 juli 2015 - 19:57:42
Best netjes gedaan van Max inderdaad. Zeker gegeven de lastige VT's.

Hij zou denk ik zelf alleen zijn enthousiasme vooraf wel iets mogen temperen, meen ik. Men heeft al bijzonder hoge verwachtingen van hem en als je dan voor het weekend gaat roepen dat dit weleens je beste race tot nu toe zou kunnen zijn, dan zouden er een hoop mensen na deze kwalificatie weleens teleurgesteld kunnen zijn.

Wat een onzin zeg! Als een rijder denkt dat hij wel eens goed kan gaan scoren omdat het karakter van de auto goed bij de baan past moet hij dat maar niet of in afgeslankte vorm uitspreken omdat mensen anders teleurgesteld kunnen zijn? Dit is nu wat ik bedoel met van rijders geen PR-robotten willen maken. Kom nou.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2015 - 21:00:34
Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2015 - 20:58:59
Citaat van: C.G. de Beaufort op 25 juli 2015 - 20:13:33
Citaat van: Wings op 25 juli 2015 - 19:38:36
Hij heeft Sainz verslagen in de kwalificatie. Nog 2 keer en het kwalificatieduel doet er weer toe. Maar dat wisten jullie al. (y)

Oh, ik dacht dat voor de kwalificate 3 vs 5 was... In dit geval wordt het nu 4 vs 5. Nu nog één dus.

Groet,

C.G. de Beaufort

Het is nu 4-6

voor Sainz  ;)

Op Spa Francorchamps moet hij voor de vele Nederlandse fans toch een 5-6 kunnen scoren  :)

Reageer je nu op je eigen post Peter? :P :-*