Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 21 juli 2015 - 20:08:43
Is dat zo? Massa deed dat toch altijd best goed? Irvine. Barrichello. Hebben allemaal een hele fraaie loopbaan gekregen met de nodige zeges. Het wordt pas vervelend als ze zichzelf als meer dan tweede rijder zien. Op zich lijkt het mij een uitstekende baan (en naar het schijnt zijn de primaire arbeidsomstandigheden ook niet verkeerd).

Vind ik ook, Irvine en Barrichello waren ook suptoppers. Als je dan 10 miljoen per jaar verdient, voor Ferrari rijdt, en de nodige overwinningen/poles/podia kan scoren mag je niet klagen lijkt me.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 22 juli 2015 - 11:09:13
Misschien dat Ferrari hem inhuurt en een jaar stalt bij Haas?

Misschien dat Ferrari hem helemaal niet wil, dat Max goed zit bij Red Bull, een doorlopend contract heeft, en Bottas naar Ferrari gaat?  ;)

Hamilton#44

Ik denk dat elk team interesse had, Red Bull had alleen een junior team STR waardoor hij daar voor koos.

gloudiesaurus

Ik denk dat het contract bij Toro Rosso ook wel zo zit dicht getimmerd dat Verstappen voorlopig helemaal niet weg kan  ;)
Moet hij ook niet willen, bij Toro Rosso zit op zijn plek.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Nou ja, ze kunnen hem altijd uitkopen natuurlijk zoals dat nu ook over Bottas beweerd wordt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Alleen wil Williams best wat geld krijgen, van Red Bull vraag ik me dat af.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 23 juli 2015 - 11:37:09
Alleen wil Williams best wat geld krijgen, van Red Bull vraag ik me dat af.

Precies die later Verstappen op dit moment niet gaan.

Ben wel benieuwd wat er volgend jaar op motorengebied gaat gebeuren bij Toro Rosso. Belangrijk voor de performance volgend jaar.
http://www.onestopstrategy.com/article/25343-Tost+waiting+for+Renault%27s+decision+on+future.html
Tost hint hier zelfs een beetje naar Ferrari toe.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Toro Rosso en Ferrari hebben natuurlijk al een fijne relatie in principe. Zat in de wagen waarmee Vettel destijds in Monza won ook niet een Ferrari-motor?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 23 juli 2015 - 15:32:32
Toro Rosso en Ferrari hebben natuurlijk al een fijne relatie in principe. Zat in de wagen waarmee Vettel destijds in Monza won ook niet een Ferrari-motor?

Klopt. En Ferrari lijkt me op dit moment ook geen stap achteruit voor Toro Rosso.

Al blijft natuurlijk de grote vraag wat Red Bull wil. Red Bull weet zelfs ook wel dat ze Ferrari met een Ferrari-motor in de Red Bull moeilijk gaan verslaan  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Citaat van: Pancake Shield op 23 juli 2015 - 15:32:32
Toro Rosso en Ferrari hebben natuurlijk al een fijne relatie in principe. Zat in de wagen waarmee Vettel destijds in Monza won ook niet een Ferrari-motor?

Yep, STR is ook grotendeels een Italiaans team (voorheen Minardi).

Maikel0230

Als Renault stopt dan zie ik STR wel weer omschakelen naar Ferrari, dat is gewoon logisch gezien ze allebei in Italië zitten. Daarbij heeft Ferrari niet recent laten weten wel open te staan  in het leveren van PU's aan RB?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Maikel0230 op 23 juli 2015 - 21:39:09
Als Renault stopt dan zie ik STR wel weer omschakelen naar Ferrari, dat is gewoon logisch gezien ze allebei in Italië zitten.

Is dat werkelijk zo logisch?? Lijkt me niet. Trouwens jarenlang werd Renault de hemel in geprezen en nu met het nieuwe motor reglement is het bagger. Ze zitten er even niet bij qua betrouwbaarheid. Maar dat gaat echt geen eeuwen duren. Honda net zo.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Laat ik op mijn eerdere commentaar uitbreiden zodat het wat duidelijk is. Die stap is logisch omdat ze allebei in Italië zitten en er vroeger een goede verstandhouding is geweest die een nieuw contract wel gemakkelijker zouden moeten maken. Italianen onder elkaar, dat zou toch de zaak moeten vergemakkelijken.

Wat Renault betreft is het toch wel duidelijk dat men binnen het bedrijf serieuze vragen stelt bij hun toekomst. Ze zijn gereduceerd tot twee teams waarvan de eigenaar dezelfde is en die toch overduidelijk hengelen naar oftewel vooruitgang of een andere PU. Aan de andere kant zijn er nog steeds de geruchten dat ze misschien opnieuw zelf een team willen. Het is nogal verwarrend de berichtgeving/geructhen daaromtrent.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Citaat van: gloudiesaurus op 23 juli 2015 - 16:53:28
Citaat van: Pancake Shield op 23 juli 2015 - 15:32:32
Toro Rosso en Ferrari hebben natuurlijk al een fijne relatie in principe. Zat in de wagen waarmee Vettel destijds in Monza won ook niet een Ferrari-motor?

Klopt. En Ferrari lijkt me op dit moment ook geen stap achteruit voor Toro Rosso.

Al blijft natuurlijk de grote vraag wat Red Bull wil. Red Bull weet zelfs ook wel dat ze Ferrari met een Ferrari-motor in de Red Bull moeilijk gaan verslaan  ;)

Ik geloof dat de relatie tussen Red Bull en Ferrari niet zo heel lekker is. Omdat zodra Red Bull Renault-motoren kon krijgen de Ferrari-motoren plus het contract bij STR gedumpt heeft. En volgens mij waren Tost en co niet heel gelukkig toen zij moesten overstappen naar Renault.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Faenza is om de hoek van Maranello, dus wat dat betreft...
Maar het zou ook verstandig zijn van Red Bull om zowel STR als RB met dezelfde motor te laten rijden. Ze werken al nauw samen en ze kunnen dan ook data gebruiken van de motor van elkaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is