Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 juli 2015 - 21:12:26
Citaat van: Ruby Tuesday op 09 juli 2015 - 20:19:32
Citaat van: Jehoentelaar op 09 juli 2015 - 20:14:07
Want? Hij noemt de Autosport.com-gebruikers als voorbeeld bij een opmerking in algemene zin die in deze discussie relevant is.
hoe moeilijk kan het zijn om het voorbeeld van dit forum te gebruiken dan? als hij zich er aan stoort, dan moeten die voorbeelden hier toch voor het oprapen liggen? dan heeft zo'n voorbeeld ook gelijk wat meer waarde.
ga ergens anders janken als de discussie je niet aanstaan.  Ik heb een interessante discussie met Wings,  ik heb het idee dat hij dat ook vindt. Dan heb je de keuze om eraan mee te doen of om het te laten rusten.  Fucking kleuter dat je weer bent.
och, gaan we weer schelden? volgens mij maak ik een valide punt. Sleep er niet allerlei uitspraken van anderen bij als je het alleen tegen Wings hebt. Ik was 1 van de personen die dat van VT 1 in Monaco heeft gezegd, ik voel me aangesproken en probeer het nogmaals toe te lichten. Daar reageer je met u hu op en vervolgens ga je er dingen van een ander forum bijhalen. Wat wil je daar nou precies mee? alle Max fans over 1 kam scheren? je moet gewoon de uitspraken van 1 persoon pakken en als daar inconsequenties inzitten dan heb je een punt, maar nu pak je een hele groep en ja daar zul je altijd inconsequenties in vinden.

0634

Citaat van: Wings op 09 juli 2015 - 19:34:32
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2015 - 17:41:05
Als Max zich niet fijn voelt in een nerveuze wagen zal hem dat dus ook niet sneller maken. Blijft dus overeind dat je de onderlinge Q's gewoon met elkaar mag vergelijken.

Alleen heeft het geen waarde als de focus anders ligt. Net als trainingen dat niet hebben.

De focus ligt niet anders. Dmv zaterdag proberen ze op zondag een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Niemand rijdt om alleen op zaterdag te presteren. Dat hele argument is kolder. Laat je niet zoveel wijsmaken door Mol. De man is een meester om iedere voorsprong van Max op Sainz tien keer te herhalen maar als het andersom is is er altijd een reden. Misschien heeft Sainz ook wel eens een reden.

Perton

Oké, jongetje. Als jij je in twee weken tijd ofzo meerdere malen aangesproken voelt door al mijn posts, en ik elke keer weer herhaal dat ik het niet tegen jou heb, moet je misschien eens te rade gaan of je niet zelf een beetje 'paranoïde' bent (ik kan even geen beter woord bedenken, vandaar de aanhalingstekens). Dus het is niet echt mijn probleem dat jij je door elke post persoonlijk aangesproken voelt.

Maar als jij iemand was die vond dat Verstappen het in Spanje beter deed dan Sainz, en in de kwalificaties altijd prima presteert, dan mag je je inderdaad aangesproken voelen. Ik weet uit mijn hoofd niet wie op dit forum die gedachtegang er op na houden, vandaar dat ik bewust geen namen noemde en (dat had Jehoentelaar goed geraden) even een zijsprongetje maakte door het Autosport-forum te noemen. Ik ga mensen namelijk niet vals 'beschuldigen.

-edit- Jeroen kwam tussendoor. Dit was uiteraard (ditmaal wel, ik benoem het maar even expliciet) voor Tuesday.

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 juli 2015 - 22:22:03
Oké, jongetje. Als jij je in twee weken tijd ofzo meerdere malen aangesproken voelt door al mijn posts, en ik elke keer weer herhaal dat ik het niet tegen jou heb, moet je misschien eens te rade gaan of je niet zelf een beetje 'paranoïde' bent (ik kan even geen beter woord bedenken, vandaar de aanhalingstekens). Dus het is niet echt mijn probleem dat jij je door elke post persoonlijk aangesproken voelt.

Maar als jij iemand was die vond dat Verstappen het in Spanje beter deed dan Sainz, en in de kwalificaties altijd prima presteert, dan mag je je inderdaad aangesproken voelen. Ik weet uit mijn hoofd niet wie op dit forum die gedachtegang er op na houden, vandaar dat ik bewust geen namen noemde en (dat had Jehoentelaar goed geraden) even een zijsprongetje maakte door het Autosport-forum te noemen. Ik ga mensen namelijk niet vals 'beschuldigen.

-edit- Jeroen kwam tussendoor. Dit was uiteraard (ditmaal wel, ik benoem het maar even expliciet) voor Tuesday.
je weet zelf geen eens wie wat gezegd heeft, maar toch durf je te zeggen dat ik 'paranoide' ben als ik me aangesproken voel? ik was idd 1 van de mensen die dat van Monaco VT 1 heeft gezegd en ik weet dat nog wel, dus vind je t gek dat ik me aangesproken voel. Wees gewoon en kerel en spreek mensen direct aan ipv zo te generaliseren. 'Ja, bij Max fans is er altijd wel wat waardoor het niet relevant is'... wie bedoel je dan? ook mensen hier of alleen alle nederlanders op autosport zoals je ook alweer zo generaliserend zei. Ik wordt er een beetje moe van. En hou aub op met die denigrerende woorden tegen iemand ie ouder is dan jij.

Perton

#3604
Oké, jongetje. Ik ga niet van elke post onthouden wie hem heeft gezegd. Het valt me alleen op dat er doorgaans, op verschillende websites, een groot gedeelte van de posts wel van de strekking zijn zoals ik die beschrijf. Dat zal variëren van 60 tot 90%, afhankelijk van de site. Alles wat ook maar een beetje als kritiek op Verstappen kan worden beschouwd, zelfs constructieve, wordt weggezet als getroll. En ja, dat is inderdaad weer buiten dit forum. Maar het is wel een tendens die er heerst bij Nederlandse fans. Ik kan er niet zoveel aan doen dat dat generaliserend is, als ik het constant bij elk nieuwsbericht over Verstappen weer terugzie. Zonder uitzondering.

En nogmaals, ik ga niet zomaar namen noemen. Er is wel een aantal personen die ik beschouw als te grote Verstappen-fanboi, maar die hadden met mijn discussie met Wings vrij weinig te maken, dus dan ga ik ze er ook niet op die wijze bij betrekken, omdat mijn posts jou niet zinnen. Blijkaar is die stijl van mensen er lukraak bij halen acceptabel in het sociale milieu waar Tuesday zich in begeeft, maar ik sta daar dan wel weer boven. Jongetje.

En dolkomisch dat jij Mr. Denigrerend himself bent, en dan gaat lopen janken over dat je ouder bent. Ik dacht oprecht altijd dat je een nerd van begin 20 was. Maar je bent dus een wat oudere nerd.

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 juli 2015 - 22:47:10
Oké, jongetje. Ik ga niet van elke post onthouden wie hem heeft gezegd. Het valt me alleen op dat er doorgaans, op verschillende websites, een groot gedeelte van de posts wel van de strekking zijn zoals ik die beschrijf. Dat zal variëren van 60 tot 90%, afhankelijk van de site. Alles wat ook maar een beetje als kritiek op Verstappen kan worden beschouwd, zelfs constructieve, wordt weggezet als getroll. En ja, dat is inderdaad weer buiten dit forum. Maar het is wel een tendens die er heerst bij Nederlandse fans. Ik kan er niet zoveel aan doen dat dat generaliserend is, als ik het constant bij elk nieuwsbericht over Verstappen weer terugzie. Zonder uitzondering.

En nogmaals, ik ga niet zomaar namen noemen. Er is wel een aantal personen die ik beschouw als te grote Verstappen-fanboi, maar die hadden met mijn discussie met Wings vrij weinig te maken, dus dan ga ik ze er ook niet op die wijze bij betrekken, omdat mijn posts jou niet zinnen. Blijkaar is die stijl van mensen er lukraak bij halen acceptabel in het sociale milieu waar Tuesday zich in begeeft, maar ik sta daar dan wel weer boven. Jongetje.

En dolkomisch dat jij Mr. Denigrerend himself bent, en dan gaat lopen janken over dat je ouder bent. Ik dacht oprecht altijd dat je een nerd van begin 20 was. Maar je bent dus een wat oudere nerd.
waarom moest je uberhaupt anderen erbij halen in de discussie met Wings?  tja en verder; diep en dieptriest.

Perton

Als je zoveel moeite hebt met mijn posts,  moet je er maar niet meer op reageren. Of als je dat wel doet, niet elke keer als een verstokte nerd zo moeilijk blijven doen.

Tuesday

Ik ga geen overhaaste beslissing nemen, maar ik ga nu toch echt wel serieus overwegen om het forum te verlaten. Blijkbaar meent er hier 1 iemand een vrijbrief te hebben om te beledigen en te schelden. Dus als morgen mn account verdwenen is, dan weet je waarom en anders tot in Hongarije.

Perton

Echt? Je oplossing is niet 'hé misschien is het inderdaad beter om niet altijd met de hakken in het zand te reageren' maar weggaan? Oké,  raar.

Wings

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2015 - 22:21:00
Citaat van: Wings op 09 juli 2015 - 19:34:32
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2015 - 17:41:05
Als Max zich niet fijn voelt in een nerveuze wagen zal hem dat dus ook niet sneller maken. Blijft dus overeind dat je de onderlinge Q's gewoon met elkaar mag vergelijken.

Alleen heeft het geen waarde als de focus anders ligt. Net als trainingen dat niet hebben.

De focus ligt niet anders. Dmv zaterdag proberen ze op zondag een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Niemand rijdt om alleen op zaterdag te presteren. Dat hele argument is kolder. Laat je niet zoveel wijsmaken door Mol. De man is een meester om iedere voorsprong van Max op Sainz tien keer te herhalen maar als het andersom is is er altijd een reden. Misschien heeft Sainz ook wel eens een reden.

Niemand zegt dat Verstappen niet het uiterste uit zijn Toro Rosso wilt trappen. Bovendien heeft Mol het niet verzonnen maar Verstappen dit uitgelegd, Mol herhaalt het alleen. Of moet ik mij ook maar niets laten wijsmaken door Verstappen? Het argument is verder waarheid als een huis (of deze toepasbaar is op Verstappen moet ik maar aannemen: ik stel zijn auto niet af) en zelfs onlosmakelijk verbonden aan het racen/tactiek omdat je niks mag veranderen aan de set-up van je auto, tussen de race en kwalificatie. Kijk alleen al naar rijders die bijvoorbeeld met een regenafstelling kwalificeren op een droge zaterdagmiddag omdat het op zondag vermeend gaat regenen. Betekend niet dat deze rijders niet zo hard mogelijk trappen op zaterdag en zover mogelijk naar voren willen staan.

gloudiesaurus

Hey jongens houdt het gezellig.

Het is wel zo dat Mol extreem pro-Verstappen is. Hij slaat hier soms in door. In het Sport1 topic is hier ook al eerder over gepost.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Wings op 10 juli 2015 - 05:31:25
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2015 - 22:21:00
Citaat van: Wings op 09 juli 2015 - 19:34:32
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2015 - 17:41:05
Als Max zich niet fijn voelt in een nerveuze wagen zal hem dat dus ook niet sneller maken. Blijft dus overeind dat je de onderlinge Q's gewoon met elkaar mag vergelijken.

Alleen heeft het geen waarde als de focus anders ligt. Net als trainingen dat niet hebben.

De focus ligt niet anders. Dmv zaterdag proberen ze op zondag een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Niemand rijdt om alleen op zaterdag te presteren. Dat hele argument is kolder. Laat je niet zoveel wijsmaken door Mol. De man is een meester om iedere voorsprong van Max op Sainz tien keer te herhalen maar als het andersom is is er altijd een reden. Misschien heeft Sainz ook wel eens een reden.

Niemand zegt dat Verstappen niet het uiterste uit zijn Toro Rosso wilt trappen. Bovendien heeft Mol het niet verzonnen maar Verstappen dit uitgelegd, Mol herhaalt het alleen. Of moet ik mij ook maar niets laten wijsmaken door Verstappen? Het argument is verder waarheid als een huis (of deze toepasbaar is op Verstappen moet ik maar aannemen: ik stel zijn auto niet af) en zelfs onlosmakelijk verbonden aan het racen/tactiek omdat je niks mag veranderen aan de set-up van je auto, tussen de race en kwalificatie. Kijk alleen al naar rijders die bijvoorbeeld met een regenafstelling kwalificeren op een droge zaterdagmiddag omdat het op zondag vermeend gaat regenen. Betekend niet dat deze rijders niet zo hard mogelijk trappen op zaterdag en zover mogelijk naar voren willen staan.

Verstappen heeft dat 1 keer gezegd, dat klopt. Maar of dat voor de rest van zijn loopbaan dus maar een valide argument is, zou ik niet durven beweren. Plus, wat zegt Sainz ervan? Daar horen we Mol ook niet over. Die horen we alleen maar zeggen dat wanneer Max voor Sainz staat ' daar kannie maar beter aan wennen want dat gaat steeds vaker gebeuren' en meer van dat soort fanboii uitingen die gruwelijk irritant zijn.

Bottom line: beide rijders, nee: allee rijders, stellen de wagen af op een manier waarop zij er het beste mee overweg kunnen en het beste resultaat kunnen behalen. Het resultaat op zondag, zaterdag is niet meer dan een manier er naartoe, waarbij deze op de ene baan belangrijker is dan op de andere. Niemand stelt zn wagen af voor zaterdag zonder op zondag te letten.

Hamilton#44

Misschien allemaal ff een keer tot tien tellen hier?  :) ;)

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 juli 2015 - 23:27:32
Echt? Je oplossing is niet 'hé misschien is het inderdaad beter om niet altijd met de hakken in het zand te reageren' maar weggaan? Oké,  raar.
het was een overweging omdat ik dat gescheld spuugzat ben. Felle discussies horen erbij, maar schelden en beledigen hoort niet op een forum thuis. Ik heb het al vaker gezegd, maar je raakt er misschien ook wel mensen mee die er niks mee te maken hebben. In dit geval bv mensen die een verleden hebben met pesten. Op een F1 forum moet je natuurlijk niet al te kleinzerig zijn, maar dit gaat wel erg ver. Ik heb daarom ook voor het eerst een klacht in gediend, niet om jou weg te krijgen, maar wel om een verzoek voor duidelijke regels wat betreft schelden en beledigen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2015 - 08:57:43
Verstappen heeft dat 1 keer gezegd, dat klopt. Maar of dat voor de rest van zijn loopbaan dus maar een valide argument is, zou ik niet durven beweren. Plus, wat zegt Sainz ervan? Daar horen we Mol ook niet over. Die horen we alleen maar zeggen dat wanneer Max voor Sainz staat ' daar kannie maar beter aan wennen want dat gaat steeds vaker gebeuren' en meer van dat soort fanboii uitingen die gruwelijk irritant zijn.

Ondertussen heb je niet in de gaten dat je langzaam maar zeker behoort tot de groep mensen die precies het tegenovergestelde doet. Inderdaad gruwelijk irritant.

CitaatBottom line: beide rijders, nee: allee rijders, stellen de wagen af op een manier waarop zij er het beste mee overweg kunnen en het beste resultaat kunnen behalen. Het resultaat op zondag, zaterdag is niet meer dan een manier er naartoe, waarbij deze op de ene baan belangrijker is dan op de andere. Niemand stelt zn wagen af voor zaterdag zonder op zondag te letten.

Klopt. Neemt niet weg dat je kan kiezen voor een afstelling die gunstiger over een racepace is dan over een ronde.