Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Maikel0230

Correct en ik heb overigs de andere auto's die nog in de race waren niet van de baan zien glijden daar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

hij geeft een reden, geen excuus.

janke

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:25:16
hij geeft een reden, geen excuus.

Foutje sorry, zou eerlijk zijn. Wind de schuld geven is een zwak excuus, sorry.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 20:41:57
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:25:16
hij geeft een reden, geen excuus.

Foutje sorry, zou eerlijk zijn. Wind de schuld geven is een zwak excuus, sorry.
dat is een reden, geen excuus. Als je zegt dat je verrast werd door de wind is dat gewoon je eigen fout toegeven.

C.G. de Beaufort

(..)Soms veranderde de wind ineens en ik denk dat dit me verrast heeft in de tweede bocht, toen ik net weer vol op mijn gas was gegaan. Normaal gesproken is dat een erg stabiele bocht, maar na de herstart was het er erg glad", vertelde Verstappen na de race aan GPUpdate.net(..)

Okay, de eerste fout van Verstappen. Dat is een leermoment voor'm. De volgende keer zal hij in de TR uitkijken wanneer er een wind opsteekt.

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

hij had trouwens ook een slechte start, teruggevallen tot P18. Hij startte als enige op de harde band volgens mij, is alweer de 2e keer dat hij met een afwijkende strategie de fout in gaat. Misschien moet STR m gewoon lekker mee laten rijden ipv op afwijkende strategien te zetten.

janke

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:45:44
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 20:41:57
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:25:16
hij geeft een reden, geen excuus.

Foutje sorry, zou eerlijk zijn. Wind de schuld geven is een zwak excuus, sorry.
dat is een reden, geen excuus. Als je zegt dat je verrast werd door de wind is dat gewoon je eigen fout toegeven.
[/quote
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:45:44
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 20:41:57
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:25:16
hij geeft een reden, geen excuus.

Foutje sorry, zou eerlijk zijn. Wind de schuld geven is een zwak excuus, sorry.
dat is een reden, geen excuus. Als je zegt dat je verrast werd door de wind is dat gewoon je eigen fout toegeven.

Zwakke reden, dus excuus. Maar Verstappen was vanaf de qualie niet top. In de qualificatie gelijk een spin, daarna zat hij er niet meer bij. Wat is het probleem?? Dit weekend gewoon vergeten. Bagger voor het hele STR Team. That's racing om Senna even te citeren.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

#3517
hoe zwakker de reden, hoe dommer de fout. Het is gewoon wat het is, of wil je liever dat ie een andere reden verzint?

janke

Ja, ik was even aan het pissen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:57:21
hij had trouwens ook een slechte start, teruggevallen tot P18. Hij startte als enige op de harde band volgens mij, is alweer de 2e keer dat hij met een afwijkende strategie de fout in gaat. Misschien moet STR m gewoon lekker mee laten rijden ipv op afwijkende strategien te zetten.

Nah we zullen nooit weten of de afwijkende strategie verkeerd was. Denk ook dat de afwijkende strategie niet zoveel met de slechte start te maken heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2015 - 21:13:35
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 20:57:21
hij had trouwens ook een slechte start, teruggevallen tot P18. Hij startte als enige op de harde band volgens mij, is alweer de 2e keer dat hij met een afwijkende strategie de fout in gaat. Misschien moet STR m gewoon lekker mee laten rijden ipv op afwijkende strategien te zetten.

Nah we zullen nooit weten of de afwijkende strategie verkeerd was. Denk ook dat de afwijkende strategie niet zoveel met de slechte start te maken heeft.
nou, de coureurs klaagden al over weinig grip op de grid, met harde banden ben je dan nog eens extra in het nadeel. Bij de herstart wilde ie wellicht te graag de schade weer goedmaken?

gloudiesaurus

Geen idee. Ik denk een combinatie van de teveel willen en koude banden hebben.
Stukje ervaring wat mist denk ik. Hier moet hij van leren.

Budapest moet de Toro Rosso goed liggen.
Dan moet hij daar Sainz maar weer pakken en punten scoren...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Hoe hangt de vlag erbij qua motoren?


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is