Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Eens met Wings. Gewoon zeggen ' Sorry mijn fout... ' Dat gelul er omheen....

Franky R.

We kunne het moment terugkijke,,,, :P


http://www.gppits.net/nieuws/video_het_moment_dat_max_verstappen_zijn_auto_verloor/


Is zo een, twee, drie niet veel van te zeggen...maar ik neig naar een eigen fout.

janke

Volgens hem hetzelfde probleem als gisteren, zijn kont brak uit. Voor wat het waard is. Was het zijn fout dan moet hij dat ook zeggen. Hij wordt er toch niet door afgerekend?
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Tja ik neig ook naar eigen fout. Ik wil hem gerust nog het voordeel van de twijfel te geven aangezien het gisteren ook alsnog om een probleem ging met de wagen.

Doch de beelden neigen echt wel naar een gewone spin hoor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 16:55:44
Volgens Verstappen waren de bandjes prima in orde, zie site.
ja, ok, misschien was het wat anders, al blijft het zo vlak na de SC wel verdacht. Het was iig wel erg knullig. Erg jammer dat het net dit weekend allemaal misgaat, hier lag achteraf gezien misschien wel een kans op top 5 of met heel veel geluk misschien wel podium. Vettel lag in de beginfase ook op P9 en kwam uiteindelijk op het podium terwijl Ferrari dit weekend erg matig was.

Maikel0230

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 17:18:52
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 16:55:44
Volgens Verstappen waren de bandjes prima in orde, zie site.
ja, ok, misschien was het wat anders, al blijft het zo vlak na de SC wel verdacht. Het was iig wel erg knullig. Erg jammer dat het net dit weekend allemaal misgaat, hier lag achteraf gezien misschien wel een kans op top 5 of met heel veel geluk misschien wel podium. Vettel lag in de beginfase ook op P9 en kwam uiteindelijk op het podium terwijl Ferrari dit weekend erg matig was.

Toen het zo begon te renen dacht ik echt wel: "Max dit had een mooie kans geweest voor je om je regenkwaliteiten te laten zien."

Spijtig, volgende keer beter.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 17:18:52
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 16:55:44
Volgens Verstappen waren de bandjes prima in orde, zie site.
ja, ok, misschien was het wat anders, al blijft het zo vlak na de SC wel verdacht. Het was iig wel erg knullig. Erg jammer dat het net dit weekend allemaal misgaat, hier lag achteraf gezien misschien wel een kans op top 5 of met heel veel geluk misschien wel podium. Vettel lag in de beginfase ook op P9 en kwam uiteindelijk op het podium terwijl Ferrari dit weekend erg matig was.

Top 5? Je vergeet zekers Kvyat en Hülkenberg. Waren goed bezig.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Van gpupdate http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/327784/verstappen-baalt-van-spin-ik-werd-verrast-door-de-wind/

Citaat"Het was moeilijk om de harde banden om temperatuur te houden. Ze zijn natuurlijk stijver dan de mediums, maar er waren vandaag ook meer windstoten. Soms voelde het goed en veranderde in één keer de wind. Dat verraste me in de tweede bocht, toen ik alweer volgas ging. Normaal gesproken is dat een erg stabiele bocht, maar na de herstart was het erg glad

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Nu is het de wind en daarvoor hetzelfde als gister? Wat anderen al zeiden, zeg gewoon dat je te gretig was en een foutje gemaakt hebt. Het is gewoon een leermomentje inderdaad meer niet.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

janke

#3504
Citaat van: Pancake Shield op 05 juli 2015 - 17:46:47
Nu is het de wind en daarvoor hetzelfde als gister? Wat anderen al zeiden, zeg gewoon dat je te gretig was en een foutje gemaakt hebt. Het is gewoon een leermomentje inderdaad meer niet.


Precies, lijkt wel het poepje van schaatser Hilbert vd Duim. Kon toen iedereen ook vreselijk om lachen. Man je maakt een foutje, so what?

EDIT MOD: Heb je post wat opgeruimd
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 17:22:28
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 17:18:52
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 16:55:44
Volgens Verstappen waren de bandjes prima in orde, zie site.
ja, ok, misschien was het wat anders, al blijft het zo vlak na de SC wel verdacht. Het was iig wel erg knullig. Erg jammer dat het net dit weekend allemaal misgaat, hier lag achteraf gezien misschien wel een kans op top 5 of met heel veel geluk misschien wel podium. Vettel lag in de beginfase ook op P9 en kwam uiteindelijk op het podium terwijl Ferrari dit weekend erg matig was.

Top 5? Je vergeet zekers Kvyat en Hülkenberg. Waren goed bezig.
die vergeet ik niet, met een perfect getimede call zoals bij Ferrari/Vettel was je vandaag gewoon spekkoper. Met een beetje/veel geluk had Verstappen ook een enorme stap kunnen maken. Maar goed, dan had het wel allemaal mee moeten zitten. Het is iig een gemiste kans.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 05 juli 2015 - 17:46:47
Nu is het de wind en daarvoor hetzelfde als gister? Wat anderen al zeiden, zeg gewoon dat je te gretig was en een foutje gemaakt hebt. Het is gewoon een leermomentje inderdaad meer niet.
In feite zegt ie nu toch ook gewoon dat het zn eigen fout is?

Pancake Shield

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 17:52:38
Citaat van: Pancake Shield op 05 juli 2015 - 17:46:47
Nu is het de wind en daarvoor hetzelfde als gister? Wat anderen al zeiden, zeg gewoon dat je te gretig was en een foutje gemaakt hebt. Het is gewoon een leermomentje inderdaad meer niet.
In feite zegt ie nu toch ook gewoon dat het zn eigen fout is?

Ik bedoelde ook gewoon meer dat hij daar gelijk mee had moeten komen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Klopt op de BBC had hij het over warme banden en dat hij niet begreep wat er was gebeurd.

Nu is het ineens weer koudere banden en de wind?

Kom op zeg, het mag wel een beetje duidelijk graag.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Ik blijf het allebei magere excuses vinden. De wind staat er al langer dus dat kun je weten als je voorbij het pitgebouw bent. Koude banden, voor zover je die niet zelf zoveel mogelijk naar een gewenste temperatuur hebt gekregen, hoor je na een SC altijd rekening mee te houden.