Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik was er ook Janke! Zeker een super dag.

En wat was het bij die merchandise-stand van Max enorm druk. Niet normaal. Ook de hele dag gewoon, alsof het voor niks was...

Mooie demo van Max en hij nam samen met vader Jos alle tijd voor de fans. De F1-demo's waren prachtig en met wat Ferrari's etc. erbij is het al snel een hele mooie dag. Af en toe een klein beetje regen, maar gelukkig kwam het zonnetje ook nog door  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 25 juni 2015 - 23:34:39
Aangezien zelfs Alonso hier is beticht van kiezen voor het geld kijk ik inmiddels nergens meer van op.

Als je van een subtop team naar een team gaat waar ze met een nieuwe motor starten en je verdiend 15.5 miljoen euro meer dan is die gedacht niet zo vreemd nee.

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 25 juni 2015 - 23:17:14
Het is ook niet alsof Verstappen gratis bij Ferrari kon rijden maar bij Tyrrell 10 miljoen verdiende en daarom maar voor Tyrrell koos.

Ja precies, en waarom mocht hij geen geld verdienen? Als hij echt bij een beter team had kunnen rijden voor minder geld had hij dat wel gedaan hoor. Die betere teams waren niet geïnteresseerd dus ja, dan kies je voor de middenmotor die het meeste geld betaald.

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 29 juni 2015 - 16:26:44
Citaat van: Jehoentelaar op 25 juni 2015 - 23:34:39
Aangezien zelfs Alonso hier is beticht van kiezen voor het geld kijk ik inmiddels nergens meer van op.

Als je van een subtop team naar een team gaat waar ze met een nieuwe motor starten en je verdiend 15.5 miljoen euro meer dan is die gedacht niet zo vreemd nee.

Echter al diverse malen met valide redenen onderuit gehaald en daarom niet relevant.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 29 juni 2015 - 17:02:49
Citaat van: Hamilton#44 op 29 juni 2015 - 16:26:44
Citaat van: Jehoentelaar op 25 juni 2015 - 23:34:39
Aangezien zelfs Alonso hier is beticht van kiezen voor het geld kijk ik inmiddels nergens meer van op.

Als je van een subtop team naar een team gaat waar ze met een nieuwe motor starten en je verdiend 15.5 miljoen euro meer dan is die gedacht niet zo vreemd nee.

Echter al diverse malen met valide redenen onderuit gehaald en daarom niet relevant.

VERKEERDE TOPIC

Jehoentelaar

Net alsof off-topic discussiëren een rariteit is in deze toko.

Kootje

Oh nee, zeer zeker niet. Maar om nu in 2 topics dezelfde discussie te gaan voeren is ook zo zinloos.

Hamilton#44

#3412
- edit -

heb reactie geplaatst in het juiste topic  :)

- edit -

Enzo


Robbert65

Citaat van: Hamilton#44 op 29 juni 2015 - 16:26:44
Citaat van: Jehoentelaar op 25 juni 2015 - 23:34:39
Aangezien zelfs Alonso hier is beticht van kiezen voor het geld kijk ik inmiddels nergens meer van op.

Als je van een subtop team naar een team gaat waar ze met een nieuwe motor starten en je verdiend 15.5 miljoen euro meer dan is die gedacht niet zo vreemd nee.

Achteraf heb je gelijk, maar vooraf kon je een gang naar Maclaren niet als een stap terug zien. Ook gezien de salarissen die ze daar kunnen bieden.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Hamilton#44 op 29 juni 2015 - 16:26:44
Citaat van: Jehoentelaar op 25 juni 2015 - 23:34:39
Aangezien zelfs Alonso hier is beticht van kiezen voor het geld kijk ik inmiddels nergens meer van op.

Als je van een subtop team naar een team gaat waar ze met een nieuwe motor starten en je verdiend 15.5 miljoen euro meer dan is die gedacht niet zo vreemd nee.

Achteraf heb je gelijk, maar vooraf kon je een gang naar Maclaren niet als een stap terug zien. Ook gezien de salarissen die ze daar kunnen bieden.
Citaat van: Hamilton#44 op 30 juni 2015 - 11:55:48
- edit -

heb reactie geplaatst in het juiste topic  :)

- edit -

-oeps-
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


C.G. de Beaufort

Dat lijkt mij geen goed bericht. Max over Ferrari-gerucht: "Betekent dat ik goed bezig ben"

Zie hier : http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12648.3405.html#msg434953

We weten wat er met Jos is gebeurd. Hij moet minstens nog een jaar in de TR rijden en dan misschien de RB. Maar, nog geen Ferrari... Dat doe je als je jaren in de F1 zit...

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Ik zou niet weten waarom niet. Met Vettel heeft Ferrari een ster in huis dus Verstappen kan er rijpen. Vooral snel zijn en Vettel niet teveel in de weg rijden. Echter geloof ik niet dat Ferrari al nadenkt over de generatie na Vettel. Ze zijn net begonnen aan een nieuw tijdperk waar naar mij idee ook de focus ligt. Bovendien laat Red Bull Verstappen echt niet zomaar gaan. Hij staat nu eenmaal onder contract bij Red Bull en aangezien Red Bull het ook mogelijk maakt zal je dat moeten respecteren. 

Wings

Overigens lees ik nu net dat Verstappen daar anders over denkt. Nou ja dat mag natuurlijk. En wat is wijsheid? Men vond Verstappen ook te jong en zie wat hij na 1 jaar al bereikt kan hebben (mocht Ferrari dit doorzetten). Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat Ferrari nu al rijders als Verstappen aan zich wilt verbinden en denk nog steeds dat we het moeten zoeken in de hoek waarin Bottas maar ook Nasr zich bevinden maar te tijd zal het ons leren. Ferrari heeft me vaker verrast/verbaast in het leven.