Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 06:16:25
Volgens mij post jij hier overigens ook alleen maar voor het geld.

Wat is dit dan weer voor een k.. opmerking. Jij zou dan Miljonair moeten zijn. Maarja ik maak me er niet zo druk over. Wat figuren hiero kom je in elk topic tegen. Op alles en iedereen een reactie. De club van, noem ik het maar. De professoren van deze site. Nee de betweeters, weten alles. Indrukken, meningen van anderen worden net zo makkelijk de kop in gedrukt. En verder, laat maar.

Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Gerard op 26 juni 2015 - 10:16:59
Citaat van: gloudiesaurus op 25 juni 2015 - 16:06:31
Wat anders, wie gaan er dit weekend naar Italia a Zandvoort?
Ik ben er op zondag  :)

Ik zou e dolgraag bij willen zijn maar ik kan niet :(

Yep ik ben dit weekend ook op Zandvoort. Verheug me erop. Meer voor de Italiaanse race (auto) historie dan om de Verstappens te zien rijden. Lammers  dan wel weer, geintje.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 26 juni 2015 - 23:47:28
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 06:16:25
Volgens mij post jij hier overigens ook alleen maar voor het geld.

Wat is dit dan weer voor een k.. opmerking. Jij zou dan Miljonair moeten zijn. Maarja ik maak me er niet zo druk over. Wat figuren hiero kom je in elk topic tegen. Op alles en iedereen een reactie. De club van, noem ik het maar. De professoren van deze site. Nee de betweeters, weten alles. Indrukken, meningen van anderen worden net zo makkelijk de kop in gedrukt. En verder, laat maar.

Dat was een grapje, Janke. Relax joh.

janke

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 23:59:01
Citaat van: janke op 26 juni 2015 - 23:47:28
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 06:16:25
Volgens mij post jij hier overigens ook alleen maar voor het geld.

Wat is dit dan weer voor een k.. opmerking. Jij zou dan Miljonair moeten zijn. Maarja ik maak me er niet zo druk over. Wat figuren hiero kom je in elk topic tegen. Op alles en iedereen een reactie. De club van, noem ik het maar. De professoren van deze site. Nee de betweeters, weten alles. Indrukken, meningen van anderen worden net zo makkelijk de kop in gedrukt. En verder, laat maar.

Dat was een grapje, Janke. Relax joh.

Ik ben super relax man. Zit net aan mijn eerste La Trappe. Gebruik geen drugs. Had een fijne dag op mijn werk. Moet wel Duits praten tegen mijn klanten, maar who cares. Laat maar.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

La Trappe, goede keuze. Blond, dubbel, Tripple, Quadruple of Isidor?

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 23:59:01
Citaat van: janke op 26 juni 2015 - 23:47:28
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 06:16:25
Volgens mij post jij hier overigens ook alleen maar voor het geld.

Wat is dit dan weer voor een k.. opmerking. Jij zou dan Miljonair moeten zijn. Maarja ik maak me er niet zo druk over. Wat figuren hiero kom je in elk topic tegen. Op alles en iedereen een reactie. De club van, noem ik het maar. De professoren van deze site. Nee de betweeters, weten alles. Indrukken, meningen van anderen worden net zo makkelijk de kop in gedrukt. En verder, laat maar.

Dat was een grapje, Janke. Relax joh.

Stiekem haal ik elke keer m'n huur eruit door hier actief te zijn.

janke

Citaat van: FolkertE op 27 juni 2015 - 08:58:05
La Trappe, goede keuze. Blond, dubbel, Tripple, Quadruple of Isidor?

Ik ben een tripple liefhebber. :)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 27 juni 2015 - 10:51:41
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 23:59:01
Citaat van: janke op 26 juni 2015 - 23:47:28
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2015 - 06:16:25
Volgens mij post jij hier overigens ook alleen maar voor het geld.

Wat is dit dan weer voor een k.. opmerking. Jij zou dan Miljonair moeten zijn. Maarja ik maak me er niet zo druk over. Wat figuren hiero kom je in elk topic tegen. Op alles en iedereen een reactie. De club van, noem ik het maar. De professoren van deze site. Nee de betweeters, weten alles. Indrukken, meningen van anderen worden net zo makkelijk de kop in gedrukt. En verder, laat maar.

Dat was een grapje, Janke. Relax joh.

Stiekem haal ik elke keer m'n huur eruit door hier actief te zijn.

Volgens mij moet jij echt stinkend rijk zijn.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Citaat van: janke op 27 juni 2015 - 21:08:57
Citaat van: FolkertE op 27 juni 2015 - 08:58:05
La Trappe, goede keuze. Blond, dubbel, Tripple, Quadruple of Isidor?

Ik ben een tripple liefhebber. :)
zelf ga ik bijna altijd voor de quadruple. Heeft voor mij net een vollere en meer zoete smaak.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 27 juni 2015 - 21:09:49
Volgens mij moet jij echt stinkend rijk zijn.

Los van de bankrekening voel ik mij een rijk persoon. Komt omdat ik in plaats van Formule 1 graag de Supercar Challenge zie en in plaats van naar de Eredivisie graag naar amateurvoetbal ga. Wie het kleine niet eert... :)

Al zou een Grand Prix stiekem wel leuk zijn, zolang het geen Spa is.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 27 juni 2015 - 22:29:12
Citaat van: janke op 27 juni 2015 - 21:09:49
Volgens mij moet jij echt stinkend rijk zijn.

Los van de bankrekening voel ik mij een rijk persoon. Komt omdat ik in plaats van Formule 1 graag de Supercar Challenge zie en in plaats van naar de Eredivisie graag naar amateurvoetbal ga. Wie het kleine niet eert... :)

Al zou een Grand Prix stiekem wel leuk zijn, zolang het geen Spa is.

Dat scheelt een heleboel.
Maar waarom geen Spa?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Beetje de keerzijde van de medaille van een goed presterende Nederlander (laten we daar vanuit gaan) is dat het naast F1-fans het type 'fans' aantrekt waar ik niet voor m'n lol tussen ga zitten. Mocht de kans zich voordoen zou Silverstone of de A1-Ring de voorkeur hebben.

Wings

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2015 - 22:51:28
Ik sluit het niet uit, de wereld van de F1 is vreemd. Maar ik zie het niet heel snel gebeuren. Bottas, Hulkenberg of zelfs Ricciardo zie ik eerder gebeuren.

Ricciardo geloof ik niet in. Bij Ferrari lopen dingen nu gesmeerd, waarom zouden ze iemand naar binnenhalen die punten van Vettel wegkaapt? Niet vergeten dat de constructeurstitel bij Ferrari veel minder gewicht in de schaal legt dan bij de concurrenten. Voor hun betekent het meer poen. Ferrari krijgt, ongeacht waar zij eindigen, een afgesproken bedrag.

Hülkenberg komt niet! Is al een paar keer gelinkt en ook in gesprek geweest met Ferrari. Nooit kwam het tot een deal en bovendien vind ik de prestaties van Hülkenberg veel minder uitgesproken dan voorheen.

Wat overblijft is Bottas. Die interesse geloof ik wel. Net als Nasr past hij in het door mij geschetst profiel. Maar waarom Nasr kansloos zou zijn ontgaat me als ik eerlijk ben. Stel Ferrari verlengt Kimi nog een jaar en contracteert Nasr: prima mogelijk.

0634

Dan zou het kunnen, maar niet komend jaar al. Bottas is trouwens, als Hulkenberg, toch iemand die moeite heeft om de ster die hij bij zijn entree mee kreeg nog steeds te laten stralen. Hij heeft alle moeite met Massa en dat was in zijn hoogtijdagen een goede subtopper en meer niet. Als je die in deze fase van je loopbaan niet overtuigend kan verslaan, ben je (imo) geen potentiele wereldkampioen.

janke

Citaat van: Gerard op 26 juni 2015 - 10:16:59
Citaat van: gloudiesaurus op 25 juni 2015 - 16:06:31
Wat anders, wie gaan er dit weekend naar Italia a Zandvoort?
Ik ben er op zondag  :)

Ik zou e dolgraag bij willen zijn maar ik kan niet :(

Ben net thuis, ik heb genoten. Schitterende auto's gezien. Leuke demo's. Wat zijn die Lammers/Luyendyk/Verstappen sr/jr  toch relaxe vogels. Alle tijd voor een praatje/handtekening. (heb ik overigens niet gedaan, lange rijen). Je ziet ze gewoon genieten, mooi man. En druk. De Italian supercar demo was naar mijn hart. Ook wat parade's oa van Ferrari. Minardi demo, het blijven mooie liveries. Na hun laatste demo ben ik naar huis gegaan.

Maarhe die merchandise van Max ging over de toonbank. Volgens mij verdiend hij daarmee meer als zijn salaris bij STR. Ja, leuke dag gehad. Af en toe wat regen. Autosport leeft in Nederland, en niet alleen door Max, wat blijkt. Dat is goed zo. Blijven koesteren, vind ik.

Ik moest wel glimlachen toen ik terug kwam op de parkeerplaats, mijn BMW tussen wat Alfa's en Lancia's, stond ook nog een FIAT 695 Abarth van een Duitser bij. Niks mis mee. ;)
Some things are too important to be left in the past.