Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 18:20:11
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.

Nasr zie ik ook wel als een kandidaat. Een solide rijders die niet boven zichzelf uitstijgt maar verder ook niet veel verkeerd doet. Een beetje de Barrichello van nu.

Robbert65

Genoten van Max dit weekend, constant, kalm, verstandig handelen bij die inhaalactie van Bottas, geweldig gevecht met Maldonado, Strategisch misschien iets minder goed, maar toch: 4 punten in the pocket en een mooi resultaat behaald na een weekend waarin MaxV alles goed deed. Leuk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 21 juni 2015 - 19:58:23
Hij moet maar eens goed nadenken wat hij volgend jaar wil. Laat hem kijken naar andere opties, zitjes die eventueel vrijkomen. Want ik blijf er van overtuigd dat hij in een bijv. Williams nog meer kan laten zien. Maar papa weet dat natuurlijk ook allemaal. En nee STR is geen slecht team. Hun chassis schijnt zeer goed te zijn. Misschien op Silverstone kan hij weer mee met de top acht. Dat is niet zo een rechte stukken circuit.

Zonder flauw te doen zijn er gezien de stand van zaken wel meer coureurs die veel meer kunnen laten zien in een Williams dan in een STR. Maar ik denk ook wel dat er wat teams geïnteresseerd zullen zijn als hij de huidige lijn doortrekt.

Perton

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 18:20:11
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.
o nee is ook niet gek, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel meer dat elke naam vanzelf wel wordt genoemd omdat Kimi het moeil8jk heeft

gloudiesaurus

Volgens Max Verstappen moet de Toro Rosso op Silverstone nog wat beter gaan dan in Oostenrijk. Dat beloofd wat dan  :)
En daarna komt Hongarije, het circuit waarbij ik heel veel van Toro Rosso verwacht.

Kunnen nog mooie weken worden zo!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

In die periode dat ik veel kritiek had, riep ik het al: als de betrouwbaarheid in orde zou zijn,  zou verstappen volgens mij een Veel groter verschil met sainz laten zien. Oostenrijk gaf daar al een goede indicatie van en ik denk zeker dat hij die lijn zal kunnen doortrekken. Uiteraard zal Sainz sommige weekenden sterker zijn, maar het krachtsverschil van dit weekend was eigenlijk wat ik van de winter wel verwachtte, als ik eerlijk Ben.

gloudiesaurus

Ik denk dat ook een stukje ervaring meespeelt. Op de Red Bull Ring reed Verstappen al veel meer. Dat is op Silverstone bijvoorbeeld niet zo. Dat scheelt wel.

Overigens laat Tost weten dat Verstappen zonder het ophouden van Kvyat waarschijnlijk 7e was geweest:
Citaat"The race started well for us today. Both drivers managed to do a good start, especially Carlos had a great first lap and moved up to P9. Max's pace was strong and even though he wasn't able to hold Bottas behind, the speed was good throughout the race. Unfortunately we lost some seconds behind Kvyat, which in the end cost us the seventh place as I'm convinced that if that hadn't happened, we could've kept Maldonado behind. In the end Max crossed the line in P8, which means more points for the team, but we can't be totally happy as our direct competitors scored more points than us. Carlos' pace was also good, but unfortunately he had a technical problem which we now have to analyse. Hopefully we can prevent this from happening at the next race in Silverstone. I would also like to say that the car worked very well thanks to the upgrades we brought here, so hopefully we can continue improving on the performance side and finish the race in the points with both cars next time out."
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 20:15:29
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 18:20:11
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.

Nasr zie ik ook wel als een kandidaat. Een solide rijders die niet boven zichzelf uitstijgt maar verder ook niet veel verkeerd doet. Een beetje de Barrichello van nu.

Geloof ik niet zo in omdat Ferrari toch vaak naar wat rijpere rijders kijkt. Aan de andere kant is dit een nieuw management natuurlijk dus wie weet hoe die daar naar kijken. Maar Nasr? Nee, geloof ik niet zo.

0634

Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 20:41:58
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 18:20:11
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.
o nee is ook niet gek, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel meer dat elke naam vanzelf wel wordt genoemd omdat Kimi het moeil8jk heeft

Vanwaar de 8? O dat is codetaal voor 'Grosjean gaat het worden?' ;)

Hamilton#44

Het is dat Ferrari nooit zo'n jonge coureur in dienst zal nemen met zo weinig ervaring maar waarom zouden die Italianen Max eigenlijk niet nemen in 2016? Raikkonen gaat niet meer beter worden en met Max heb je 1 van de sterren van de toekomst in huis, dat kunnen we nu wel zeggen. Daarnaast is Max de ideale 2e rijder totdat hij het stokje van Vettel kan overnemen.

Disclaimer: Ik geloof niet dat dit gaat gebeuren hoor.  ;)

Perton

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 22:41:48
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 20:41:58
Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 18:20:11
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.
o nee is ook niet gek, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel meer dat elke naam vanzelf wel wordt genoemd omdat Kimi het moeil8jk heeft

Vanwaar de 8? O dat is codetaal voor 'Grosjean gaat het worden?' ;)
shit je hebt de code gekraakt.

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 22:40:41
Geloof ik niet zo in omdat Ferrari toch vaak naar wat rijpere rijders kijkt. Aan de andere kant is dit een nieuw management natuurlijk dus wie weet hoe die daar naar kijken. Maar Nasr? Nee, geloof ik niet zo.

Massa nam ook geen karrenvrachten ervaring mee toen hij werd gecontracteerd. Tot nu toe vind ik Nasr een solide indruk maken. Maakt weinig fouten en kan snel rond gaan in de juiste situatie. Bovendien leggen topteams jong -potentieel- talent vast dus het aanbod wordt wat beperkter. Maar goed, we zullen zien. Verstappen (om ontopic te gaan) heeft een contract bij Red Bull dus die droom zal niet uitkomen vrees ik.

Hamilton#44

Misschien een gratis klantenmotor voor STR als doekje voor het bloeden?

Wings


Tuesday

het ligt er ook een beetje aan wat ze willen bij Ferrari. Ik zou het voorlopig nog ff met Kimi aankijken en later in het seizoen een beslissing nemen. Een coureur als Bottas, Hulkenberg of Nasr zou als 2e coureur wellicht een goede optie zijn, Ricciardo weet ik niet of Vettel dat ziet zitten en Max; die zou ik als topcoureur de komende jaren niet naast me willen hebben. Maar goed, als Ferrari juist wel een coureur wil die Vettel het vuur aan de schenen kan leggen dan zou Max (of Ricciardo) misschien wel een optie zijn.