Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

En de Red Bull's zijn er ook nog he... genoeg kapers.
En vlak ook de Sauber's met Ferrari-motor niet uit.

Sainz is idd. niet ver weg.

Sainz voor blijven en de top 10 halen. Dat is het doel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Zou mooi zijn als Max weer punten scoort.

Perton

Citaat van: janke op 20 juni 2015 - 21:27:18
Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 21:15:06
Ik weer waardoor het achteruit gaan komt. Ik neem verstappen dan ook niks.kwalijk.

Maar eerlijk is eerlijk inderdaad, hij rijdt een top weekend.

Waarom zet je dat dan niet in je vorige post erbij Perton?? Is het een hele andere invalshoek. ;)
omdat het vanzelfsprekend is?

FolkertE

Als Kimi/Ferrari  het niett lieten afwsten in q1,  had Verstappen een heel constant weekend gehad met altijd p8.

0634

Zeer, zeer sterk weekend van Verstappen. Hulde!

Jehoentelaar

Fraai weekend, strakke race en vier punten in de tas. Leuk!

FolkertE

En 1 punt boven Sainz.

FolkertE

Overigens vind ik het wel grappig om te lezen dat er direct na de race al geruchten op doken over het laatste jaar van Kimi en dat Verstappen hem gaat opvolgen.

Perton

Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

gloudiesaurus

Sterk weekend! Hele weekend voor Sainz en afsluiten met een mooie 8e plek.
En zich ook niet zomaar gewonnen geven tegenover Maldonado.

1 puntje meer dan Sainz nu. Knap hoor!  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2015 - 21:31:27
Citaat van: janke op 20 juni 2015 - 21:08:38
Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 20:44:44
Maar goed, da's elk weekend wel een beetje de angst, dat het in de race achteruit gaat. Als ie tiende wordt, zou ik het al mooi vinden.
Citaat van: Jeroen op 20 juni 2015 - 20:41:25
Mooi moment overstuur. Corrigeerde hij fraai. Goed weekend tot nu toe. Vrees wel een beetje voor de racepace van STR, maar so far so good.
Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 20:44:44
Maar goed, da's elk weekend wel een beetje de angst, dat het in de race achteruit gaat. Als ie tiende wordt, zou ik het al mooi vinden.

Dat achteruit gaan heeft betrekking op de engine en wat pits problemen, en ja Monaco. Maar dat was wel of niet een fout. Verder vind ik dat jochie een aardige 2015 F1 seizoen hebben. Vanmiddag ff sneakie met Raikkonen, leuk moment, vind ik. Rondjes rijders zijn er genoeg in de F1. Die er toe doen wat minder. Persoonlijkheden zijn er maar weinig. Geen Mansell, Montoya  bijvoorbeeld. Ik hou wel van herrie in de keuken. En daar is Verstappen aardig mee bezig. Constant in the picture.

Ik vind Hamilton en Alonso ook persoonlijkheden. Maar mensen schieten al in de vlekken als de ene een bordje overhoop rijdt en de andere weigert benzine te sparen als zijn team dat nodig acht.

Uiteraard zijn Hamilton en Alonso dat, ik gebruikte denk ik een verkeerd woord, laat ik dan zeggen smaakmakers, zoals vanmiddag Verstappen en Maldonado. Leuk robbertje vechten, en dat was ook wel het enigste wat er gebeurde op de baan wat spanning aangaat.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik vond Bottas en Ricciardo ook smaakmakers. Vochten ook leuke duels uit. Wat dat betreft vind ik nog steeds dat we een uitstekende generatie rijders hebben. Weinig Di Resta's, veel vechtersbazen.

0634

Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:26:49
Niet zo gek natuurlijk. Kimi ligt bij het publiek (ene deel ervan althans ) onder vuur dus elke coureur die presteert wordt er dan mee in verband gebracht. Hoe vaak je wel niet het ricciardo naar Ferrari gerucht leest wat puur gebaseerd is op het feit dat red Bull zo matig presteert.

Maar zo gek is het toch niet? Bottas of Ricciardo. Veel meer smaken zijn er niet voor Ferrari in mijn ogen.

Fietser

Prima race van Verstappen. Wel een beetje jammer dat hij (wellicht afgeleid door wat achter hem gebeurde met Maldonado) de bocht miste waardoor hij plek 7 verloor. Maar geweldig hoe hij weer tot vlak achter de man uit Venezuela terugkwam. Nogmaals, zeer sterk.

janke

Hij moet maar eens goed nadenken wat hij volgend jaar wil. Laat hem kijken naar andere opties, zitjes die eventueel vrijkomen. Want ik blijf er van overtuigd dat hij in een bijv. Williams nog meer kan laten zien. Maar papa weet dat natuurlijk ook allemaal. En nee STR is geen slecht team. Hun chassis schijnt zeer goed te zijn. Misschien op Silverstone kan hij weer mee met de top acht. Dat is niet zo een rechte stukken circuit.
Some things are too important to be left in the past.