Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Trulli-train (ik heb de hele discussie niet gelezen, dus vergeef me als het al gepost staat) ontstond doordat Trulli over één ronde sneller was dan zijn pace op zondag. En dat in tijden waarin inhalen moeilijk(er dan nu) was. Het kwam dan wel eens voor dat op tracks waar inhalen ook nog eens moeilijk was dit een vermenigvuldigend effect had. Je zag dan Trulli weer eens rond tuffen met een aantal rijders aan een touwtje onder zijn achtervleugel. Vandaar Trulli-train.   

Jehoentelaar

Inderdaad al gepost maar een mooie round-up van dit zijsprongetje. ;)

gloudiesaurus

En de snelheid van Max in de eerste twee vrije trainingen valt me zeker niet tegen!
Al is het wel zo dat Toro Rosso op vrijdag meestal wat beter voor de dag komt als op zaterdag en zondag.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Yup. Q3 zal al een heidens kwarwei worden vrees ik, maar we zullen zien.

Wings

Ik heb toch wel het idee dat Toro Rosso de snelheid van de vrije trainingen door kan zetten naar zaterdag en alleen zondag het laat afweten.

janke

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2015 - 08:42:27
Yup. Q3 zal al een heidens kwarwei worden vrees ik, maar we zullen zien.

Dat viel dus wel mee. ;)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Idd. Althans, voor Max dan, niet voor Sainz ;)

janke

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2015 - 14:46:30
Idd. Althans, voor Max dan, niet voor Sainz ;)

Yep, Verstappen 7de. Wordt nog een hele toer om die plek te handhaven in de race, denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

hij gaat lekker dit weekend zeg. Echt genieten, ook bv zn wagenbeheersing in de regen in FP3.

0634

Mooi moment overstuur. Corrigeerde hij fraai. Goed weekend tot nu toe. Vrees wel een beetje voor de racepace van STR, maar so far so good.

Perton

Maar goed, da's elk weekend wel een beetje de angst, dat het in de race achteruit gaat. Als ie tiende wordt, zou ik het al mooi vinden.

Tuesday

vind ik verder niet zo belangrijk. Hij heeft zich weer mooi laten zien.

janke

Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 20:44:44
Maar goed, da's elk weekend wel een beetje de angst, dat het in de race achteruit gaat. Als ie tiende wordt, zou ik het al mooi vinden.
Citaat van: Jeroen op 20 juni 2015 - 20:41:25
Mooi moment overstuur. Corrigeerde hij fraai. Goed weekend tot nu toe. Vrees wel een beetje voor de racepace van STR, maar so far so good.
Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 20:44:44
Maar goed, da's elk weekend wel een beetje de angst, dat het in de race achteruit gaat. Als ie tiende wordt, zou ik het al mooi vinden.

Dat achteruit gaan heeft betrekking op de engine en wat pits problemen, en ja Monaco. Maar dat was wel of niet een fout. Verder vind ik dat jochie een aardige 2015 F1 seizoen hebben. Vanmiddag ff sneakie met Raikkonen, leuk moment, vind ik. Rondjes rijders zijn er genoeg in de F1. Die er toe doen wat minder. Persoonlijkheden zijn er maar weinig. Geen Mansell, Montoya  bijvoorbeeld. Ik hou wel van herrie in de keuken. En daar is Verstappen aardig mee bezig. Constant in the picture.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ik weer waardoor het achteruit gaan komt. Ik neem verstappen dan ook niks.kwalijk.

Maar eerlijk is eerlijk inderdaad, hij rijdt een top weekend.

janke

Citaat van: Perton op 20 juni 2015 - 21:15:06
Ik weer waardoor het achteruit gaan komt. Ik neem verstappen dan ook niks.kwalijk.

Maar eerlijk is eerlijk inderdaad, hij rijdt een top weekend.

Waarom zet je dat dan niet in je vorige post erbij Perton?? Is het een hele andere invalshoek. ;)
Some things are too important to be left in the past.