Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Ok dan niet joh. Goede, inhoudelijke reactie van je.

Tuesday

oh ja, dat filmpje... volgens mij bewijst dat alleen maar dat het wel de fout van Max was. De afstand is duidelijk kleiner geworden dus had Max eerder moeten remmen als in de ronde ervoor om een aanrijding te voorkomen. Dan is het excuus van Max dat ie op precies hetzelfde punt remde wel een heel slecht excuus.

Wings

Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 13:16:26
Lol, op zulke idiote posts ga ik niet eens inhoudelijk reageren.

De één leest niet, de ander is dom, een derde post niet inhoudelijk, nog een ander post idioot. Gaat lekker met je.   

Perton

Was zijn excuus niet dat ie 10 meter eerder remde?

Perton

Citaat van: Wings op 08 juni 2015 - 18:32:29
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 13:16:26
Lol, op zulke idiote posts ga ik niet eens inhoudelijk reageren.

De één leest niet, de ander is dom, een derde post niet inhoudelijk, nog een ander post idioot. Gaat lekker met je.
Geen idee wie er niet leest, maar dat ik Terminator dom noemde, was omdat hij op elk argument van me reageerde met "Dat is onzin" ipv met feitelijke argumenten te komen. En Mickey zijn post was een goed argument tegen Grosjean wou je zeggen? Ga ergens anders irritant lopen doen.

Wings

Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 18:30:53
oh ja, dat filmpje... volgens mij bewijst dat alleen maar dat het wel de fout van Max was. De afstand is duidelijk kleiner geworden dus had Max eerder moeten remmen als in de ronde ervoor om een aanrijding te voorkomen. Dan is het excuus van Max dat ie op precies hetzelfde punt remde wel een heel slecht excuus.

Om dat te kunnen concluderen zal je de snelheid en vertraging (in verhouding tot de snelheid) moeten weten plus wat was de afstand een ronde eerder in relatie tot die snelheid en vertraging.

Wings

Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 18:34:57
Citaat van: Wings op 08 juni 2015 - 18:32:29
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 13:16:26
Lol, op zulke idiote posts ga ik niet eens inhoudelijk reageren.

De één leest niet, de ander is dom, een derde post niet inhoudelijk, nog een ander post idioot. Gaat lekker met je.
Geen idee wie er niet leest, maar dat ik Terminator dom noemde, was omdat hij op elk argument van me reageerde met "Dat is onzin" ipv met feitelijke argumenten te komen. En Mickey zijn post was een goed argument tegen Grosjean wou je zeggen? Ga ergens anders irritant lopen doen.

Ja en jij bent perfect en hebt alleen prima argumenten. Flikker zelf op Perton en laat de mensen hier in hun waarde. Niemand zit hier te wachten om als dom of idioot weggezet te worden.

Tuesday

Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 18:33:19
Was zijn excuus niet dat ie 10 meter eerder remde?
nee, exactly the same als de ronde ervoor. Dat zei ie iig afgelopen donderdag op de persco.

Mickey

Citaat van: Wings op 08 juni 2015 - 18:32:29
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 13:16:26
Lol, op zulke idiote posts ga ik niet eens inhoudelijk reageren.

De één leest niet, de ander is dom, een derde post niet inhoudelijk, nog een ander post idioot. Gaat lekker met je.   

Ik dacht als noob al dat het aan mij lag. Kom hier pas een paar weken, maar meneer Perton komt op mij structureel nogal opgewonden over.

Perton

Ik ben niet perfect, hoor.

Perton

Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 18:39:21
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 18:33:19
Was zijn excuus niet dat ie 10 meter eerder remde?
nee, exactly the same als de ronde ervoor. Dat zei ie iig afgelopen donderdag op de persco.
Oké, dacht dat ie eerder had gezegd dat ie eerder remde. My bad. Los van dat ik hem sowieso al schuldig vond, is dat inderdaad nog meer reden om hem als schuldig te benoemen inderdaad, aangezien hij dichter bij zat. Naja, voorheen reed ie meestal vooraan, dus dit is ie minder gewend :P

Tuesday

Citaat van: Wings op 08 juni 2015 - 18:35:47
Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 18:30:53
oh ja, dat filmpje... volgens mij bewijst dat alleen maar dat het wel de fout van Max was. De afstand is duidelijk kleiner geworden dus had Max eerder moeten remmen als in de ronde ervoor om een aanrijding te voorkomen. Dan is het excuus van Max dat ie op precies hetzelfde punt remde wel een heel slecht excuus.

Om dat te kunnen concluderen zal je de snelheid en vertraging (in verhouding tot de snelheid) moeten weten plus wat was de afstand een ronde eerder in relatie tot die snelheid en vertraging.
nee, dat hoeft niet. Ik weet dat Grosjean niet eerder remde en dezelfde lijn reed en dat de afstand een stuk kleiner was. Als Verstappen ook op hetzelfde punt remt als de ronde ervoor en er toch opknalt, heeft ie simpelweg te laat geremd.

Wings

Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 18:33:19
Was zijn excuus niet dat ie 10 meter eerder remde?

Waarom zou hij 10 meter moeten remmen in beginsel? Stel hij reed daar 5 kilometer langzamer en remde forser aan? Bovendien (en dat is een serieuze vraag) wordt remkracht überhaupt meegewogen? Niet dat ik Romain beticht van een break-test maar het heeft wel degelijk invloed op je vertraging. Ik lees alleen dat wordt gekeken naar een rempunt maar nooit naar de vertraging.

Perton

Citaat van: Mickey op 08 juni 2015 - 18:39:44
Citaat van: Wings op 08 juni 2015 - 18:32:29
Citaat van: Perton op 08 juni 2015 - 13:16:26
Lol, op zulke idiote posts ga ik niet eens inhoudelijk reageren.

De één leest niet, de ander is dom, een derde post niet inhoudelijk, nog een ander post idioot. Gaat lekker met je.   

Ik dacht als noob al dat het aan mij lag. Kom hier pas een paar weken, maar meneer Perton komt op mij structureel nogal opgewonden over.
Ik heb structureel moeite met domme en of koppige (vaak in combinatie) mensen. Als je daadwerkelijk van mening bent dat Grosjean niet serieus valt te nemen, omdat hij zelf een botsing heeft veroorzaakt, dan vind ik je inderdaad een dwaas.

Wings

Citaat van: Tuesday op 08 juni 2015 - 18:41:41
nee, dat hoeft niet. Ik weet dat Grosjean niet eerder remde en dezelfde lijn reed en dat de afstand een stuk kleiner was. Als Verstappen ook op hetzelfde punt remt als de ronde ervoor en er toch opknalt, heeft ie simpelweg te laat geremd.

Dat zou een conclusie kunnen zijn ja. Maar je mist informatie om dit te kunnen concluderen.