Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wings op 07 juni 2015 - 18:26:31
Hoezo maakte Verstappen een fout? Zijn banden waren aan gort en hij moest op een ongelukkig moment schuiven om gelapt te worden. Dat zijn dingen waar je vrij weinig aan kunt doen. Hij is geen tovenaar.


Zijn banden waren niet aan gort, hij/zijn team had de harde band gekozen voor de laatste stint en die waren trager dan de zachtere variant.

Tuesday

ok, Sainz was de betere in Spanje. Wat hebben we nog meer?

Wings

Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 18:56:38
Zijn banden waren niet aan gort, hij/zijn team had de harde band gekozen voor de laatste stint en die waren trager dan de zachtere variant.

Hoe dan ook, hij was door externe factoren langzamer en moest op een ongelukkig moment aan de kant. Tot aan dat moment consolideerde Max prima.

Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 18:52:36
Welke kritiek? Er is geen kritiek.

Oké. Dan nuanceer ik gebakken lucht. Wat jij wilt.

Perton

Ah, daar was het brake-testje van Verstappen.

;)

Terminator

Als Toro Rosso nu Verstappen niet alle banden had laten gebruiken in de kwalificatie, was een laatste aanval wellicht wel gelukt. Hij komt nu precies die ronden tekort die hij in de kwalificatie moest rijden.

Perton

Werd ie 13e/14e ipv 15. Resultaat blijft 0 punten. Zoveel had ie er ook niet mee gewonnen.

Terminator

#3156
Wel als er 4,5 waren uitgevallen. Dus wederom onzin wat je zegt.

0634

Citaat van: Wings op 07 juni 2015 - 19:16:46
Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 18:56:38
Zijn banden waren niet aan gort, hij/zijn team had de harde band gekozen voor de laatste stint en die waren trager dan de zachtere variant.

Hoe dan ook, hij was door externe factoren langzamer en moest op een ongelukkig moment aan de kant. Tot aan dat moment consolideerde Max prima.

Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 18:52:36
Welke kritiek? Er is geen kritiek.

Oké. Dan nuanceer ik gebakken lucht. Wat jij wilt.

Je kan wel heel geirriteerd gaan doen, maar noem mij hier één iemand die Verstappen maar niks vind. Ik zie ze niet. En ik kom hier toch echt iedere dag.


0634

Citaat van: Perton op 07 juni 2015 - 21:32:28
Werd ie 13e/14e ipv 15. Resultaat blijft 0 punten. Zoveel had ie er ook niet mee gewonnen.

Hij was bij voorbaat kansloos. Ook zonder al die strafpunten. Je ziet het ook aan Sainz. Twaalfde. Heel veel meer zat er niet in de STR op deze baan. Monza zal nog erger zijn vrees ik.

Perton

Citaat van: Terminator op 07 juni 2015 - 21:36:28
Wel als er 4,5 waren uitgevallen. Dus wederom onzin wat je zegt.
Allejezus wat ben jij dom. Ja als er 5 uitvallen dan pakt ie punten ja. Niet op eigen kracht. Maar ga je nog aantonen hoe de drive through van Button vele malen sneller was dan de manier die Toro Rosso hanteerde of ga je nu met smoesjes komen dat het niet aan te tonen is omdat Button is uitgevallen?

Pancake Shield

Citaat van: Terminator op 07 juni 2015 - 21:36:28
Wel als er 4,5 waren uitgevallen. Dus wederom onzin wat je zegt.

Keyword: als. Als is niet gebeurd, dus het is echt compleet niet relevant wat je zegt. Plus als ze niet gekwalificeerd hadden, hadden ze net als Button een drive-through moeten doen. En om nu te zeggen dat dat een gigantisch succes was.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Nee Pancake, da's onzin wat je zegt. Terminator heeft alle wijsheid in pacht, en al het andere is onzin.

0634

Citaat van: Terminator op 07 juni 2015 - 21:36:28
Wel als er 4,5 waren uitgevallen. Dus wederom onzin wat je zegt.

Dit zal toch zeker cynisch bedoeld zijn, hoop ik? ???

Perton

Aangezien Terminator commentaar had op mijn post dat ze in de kwalificatie niet uit konden gaan van problemen bij anderen, lijkt het me dat Terminator niet zo'n grote hypocriet is dat ie exact eenzelfde argument voor de race gaat gebruiken. Dus de conclusie kan alleen zijn dat het inderdaad cynisch is bedoeld.

0634

Jamaar, sowieso... je kan toch niet zeggen 'als er 4 of 5 uit waren gevallen'... Dat zijn er nogal wat, 4 of 5. Als je nou 1 uitvaller nodig hebt, okee, maar 4 of 5? Daar kan je niet op gaan rijden.