Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

MaxV start als laatste, dat wordt morgenavond genieten van veel heul veul veel spannende inaalacties. en een tweede crash gok ik;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Ik denk dat het met de inhaalacties van Verstappen, wel mee zal vallen hoor. Wat al gezegd is, dit is niet echt een Renault-circuit.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Wel jammer dat Sainz er weer voor staat hoor. Het is nu toch 5-2 voor Sainz.

Hopelijk staat de Toro Rosso van Max afgesteld op de race.

Hij moet ook nog een tijdstraf van 10 seconden ondergaan.
Een safety car zou Max niet slecht uitkomen denk ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 06 juni 2015 - 20:14:40
Ik denk dat het met de inhaalacties van Verstappen, wel mee zal vallen hoor. Wat al gezegd is, dit is niet echt een Renault-circuit.
toch hebben ze nog wel een aardige topspeed (door downforce op te offeren), dus de Manors, McLarens en Saubers moet ie wellicht toch wel kunnen pakken. En wie weet Sainz ook nog?

gloudiesaurus

Jep ik denk ook dat hij nog wel naar voren kan komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Robbert65 op 06 juni 2015 - 20:12:18
MaxV start als laatste, dat wordt morgenavond genieten van veel heul veul veel spannende inaalacties. en een tweede crash gok ik;-)
Citaat van: gloudiesaurus op 06 juni 2015 - 20:18:03
Wel jammer dat Sainz er weer voor staat hoor. Het is nu toch 5-2 voor Sainz.

Hopelijk staat de Toro Rosso van Max afgesteld op de race.

Hij moet ook nog een tijdstraf van 10 seconden ondergaan.
Een safety car zou Max niet slecht uitkomen denk ik...

Verstappen deed de qualie in race set up. Als we Mol moeten geloven.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Volgens Mol staat Verstappen afgesteld op de race, ja. Maar Sainz dan? Grote kans die ook natuurlijk. Wel op een baan waarvan je weet dat je geen Q3 traint (al was door de probs van Vettel en Massa nog dicht bij ook).

0634

Verstappen moet ook nog 10 sec stil staan in de pits morgen trouwens, en achteraan starten. Maar jullie denken dat het verder wel goed komt  ;)?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2015 - 20:22:25
Volgens Mol staat Verstappen afgesteld op de race, ja. Maar Sainz dan? Grote kans die ook natuurlijk. Wel op een baan waarvan je weet dat je geen Q3 traint (al was door de probs van Vettel en Massa nog dicht bij ook).
ik heb het niet gehoord, maar ik zou Mol wel met een korreltje zout nemen als het om Max (of 1 van zn andere favoriete coureurs) gaat.

0634

Citaat van: Tuesday op 06 juni 2015 - 20:24:18
Citaat van: Jeroen op 06 juni 2015 - 20:22:25
Volgens Mol staat Verstappen afgesteld op de race, ja. Maar Sainz dan? Grote kans die ook natuurlijk. Wel op een baan waarvan je weet dat je geen Q3 traint (al was door de probs van Vettel en Massa nog dicht bij ook).
ik heb het niet gehoord, maar ik zou Mol wel met een korreltje zout nemen als het om Max (of 1 van zn andere favoriete coureurs) gaat.

Dat is een goed advies inderdaad.

janke

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2015 - 20:23:19
Verstappen moet ook nog 10 sec stil staan in de pits morgen trouwens, en achteraan starten. Maar jullie denken dat het verder wel goed komt  ;)?

Die 10 sec, krijgt hij toch na de race erbij?? Al die reglementjes, het zal wel.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2015 - 20:23:19
Verstappen moet ook nog 10 sec stil staan in de pits morgen trouwens, en achteraan starten. Maar jullie denken dat het verder wel goed komt  ;)?
wie denkt of zegt dat dan? volgens mij helemaal niemand.

C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 06 juni 2015 - 20:18:03
Wel jammer dat Sainz er weer voor staat hoor. Het is nu toch 5-2 voor Sainz(...)

Klopt, maar per pole position is dit ongeveer 0,1-0,2 seconden. Sainz haalt'ie dit altijd door na Verstappen als laatste op de baan op de baan te komen. Maar wat eigenlijk veel belangrijker is, in de race haalt Max ook in, net als Jos. En daar laat Sainz wat liggen...

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Nee ik weet ook niet of het goed komt.

Enige voordeel, de afgelopen 17 jaar kwam de safety car de baan op.
Als hij slim is stopt hij snel voor die 10 seconden en dan maar hopen op een safety car.
Dan kan het nog goed komen  ;)

En Mol, tsjah die is wat Verstappen betreft te chauvinistisch. Een beetje is leuk maar zoveel?
Het is net als RTL GP Magazine, Verstappen voor Verstappen na...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: C.G. de Beaufort op 06 juni 2015 - 20:32:29
Citaat van: gloudiesaurus op 06 juni 2015 - 20:18:03
Wel jammer dat Sainz er weer voor staat hoor. Het is nu toch 5-2 voor Sainz(...)

Klopt, maar per pole position is dit ongeveer 0,1-0,2 seconden. Sainz haalt'ie dit altijd door na Verstappen als laatste op de baan op de baan te komen. Maar wat eigenlijk veel belangrijker is, in de race haalt Max ook in, net als Jos. En daar laat Sainz wat liggen...

Groet,

C.G. de Beaufort

Hopelijk. In Spanje was Sainz gewoon sneller in de race hoor  ;)

En of je nu als laatste je snelste ronde rijdt in de kwali of niet, zo heel veel maakt dat niet uit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is