Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Met DC in Spa bedoel je? Dat was ook geen braketest. No way.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 juni 2015 - 23:04:00
Met DC in Spa bedoel je? Dat was ook geen braketest. No way.
dat niet, maar voor er verdere discussie ontstaat, dit is wat Coulthard later zelf zei;
Citaat van:  DC
"I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now."

0634

Ja dat weet ik. Maar geen braketest dus. Braketest is opzet. Dit was geen opzet. Daar zit nogal een verschil in.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2015 - 00:01:53
Ja dat weet ik. Maar geen braketest dus. Braketest is opzet. Dit was geen opzet. Daar zit nogal een verschil in.
daarom begon ik ook met 'dat niet' ;) en de rest was zoals gezegd om verdere discussie te voorkomen. Schumacher ligt nogal gevoelig you know, ook al gaat het hier eigenlijk over Coulthard en ging het de vorige keer over Hamilton ;)

0634

Schumacher ligt gevoelig?  ;)

janke

Citaat van: Jeroen op 05 juni 2015 - 23:04:00
Met DC in Spa bedoel je? Dat was ook geen braketest. No way.

Coulthard dus, maar breaktest? Nee, ik moet je gelijk geven. Vandaar mijn vraag. Maar MS gevoelig?  Ik krijg er geen diarree van ofzo, slapeloze nachten ook niet. Ik hoop wel dat hij weer een beetje de oude wordt, tuurlijk.
Some things are too important to be left in the past.

C.G. de Beaufort

Aha, dat is leuk. In de 2-training van de race in Canada, probeert Hamilton Grosjean te passeren, alleen Grosjean kijkt niet in de spiegels. Helaas, door extra te remmen en naar links uit  wijken voorkomt Hamilton een crash...

Groet,

C.G. de Beaufort

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_wisselt_motor/

Dat wordt waarschijnlijk achteraan starten.

Hopen op een safety car dan maar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Echt balen. Kan je achteraan beginnen. Haal je het halve veld in en krijg je er een stop and go overheen, zodat je weer opnieuw kan beginnen. Vrij kansloos vooruitzicht. Het enige positieve is dat we 'm vermoedelijk wel veel zullen zien inhalen.

Jehoentelaar

Denk het niet. Zo sterk is die STR niet op snelle banen als deze.

janke

Gaat toch redelijk. Met Mijnheer Massa wat minder. Vettel net zo.
Some things are too important to be left in the past.

Terminator

#3071
Ze kiezen nu voor een tijdstraf aan het eind van de race ipv een dt-penalty.
Terwijl een SC hier regelmatig voorkomt, dat een DT helemaal niet nadelig hoeft te zijn( met deze pitstraat kost dat ook niet zoveel tijd.

Nu kiezen ze voor hetzelfde (achteraan starten) maar met een tijdstraf op het eind. Met een SC op het ëind ben je dus gewoon de Sjaak. Die keuze snap ik niet.
En ik vind het zonde van de banden om zoveel te rijden nu.

Jehoentelaar


janke

Citaat van: Terminator op 06 juni 2015 - 19:24:52
Ze kiezen nu voor een tijdstraf aan het eind van de race ipv een dt-penalty.
Terwijl een SC hier regelmatig voorkomt, dat een DT helemaal niet nadelig hoeft te zijn( met deze pitstraat kost dat ook niet zoveel tijd.

Nu kiezen ze voor hetzelfde (achteraan starten) maar met een tijdstraf op het eind. Met een SC op het ëind ben je dus gewoon de Sjaak. Die keuze snap ik niet.
En ik vind het zonde van de banden om zoveel te rijden nu.

Met je eens, je start toch al achteraan en dan die extra sraf erbij. Banden sparen is een optie. En verse banden heeft hij wel nodig als hij wat wil bereiken. Maar Canada wordt niks voor hem. Ook niet met SC. Denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ook niet met verse banden. Het is gewoon een race van schadebeperking om door te komen. Kan je beter proberen zo hoog mogelijk te eindigen, waardoor de tijdstraf uiteindelijk mee zal vallen. Al had ie misschien zijn laatste run beter kunnen laten voor wat het was.