Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Mickey op 28 mei 2015 - 13:15:27
Die editie van de Masters daar was ik bij, ik denk dat mijn herinnering daarom wat gekleurd is. :)

Ik heb op Zandvoort gereden en een editie van de Masters bezocht. Super evenement maar inderdaad hopeloos om te bereiken. Maar echt vervelend vond ik dat nooit. Vaak leuke auto's, leuke dames,dus genoeg te zien.

0634

Het is prima te bereiken. Kwartiertje met de scooter. Als het lekker weer is 40 minuutjes fietsen  ;)

Wings

Ik heb sinds mijn zestiende geen fiets meer gezien van dichtbij.

Matthijs

Dan hoop ik dat je 17 bent...

janke

Citaat van: Wings op 28 mei 2015 - 20:09:33
Ik heb sinds mijn zestiende geen fiets meer gezien van dichtbij.

Toen werd je blind? ???
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Matthijs op 28 mei 2015 - 13:33:07
Ik hoop dat ze voor een baanrecord gaan of in ieder geval getimede rondjes. Ik heb persoonlijk niks met donutsdraaien en vervolgens heel langzaam rijden.

Jos met de Minardi van de grote Jumbo man zal wel niet. Enneh, het circuit is ook veranderd hè. Is het niet een Ferrari met Badoer? Kan me ook herinneren dat John Bosch met een privé Ferrari het probeerde.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Misschien met zo'n Orange Arrows. Rijden er nog een paar van rond in hobbyseries.

Of zo'n Benetton, maar ik weet niet of die zomaar worden uitgeleend door Van Kalmthout en consorten.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: janke op 28 mei 2015 - 21:35:13
Citaat van: Matthijs op 28 mei 2015 - 13:33:07
Ik hoop dat ze voor een baanrecord gaan of in ieder geval getimede rondjes. Ik heb persoonlijk niks met donutsdraaien en vervolgens heel langzaam rijden.

Jos met de Minardi van de grote Jumbo man zal wel niet. Enneh, het circuit is ook veranderd hè. Is het niet een Ferrari met Badoer? Kan me ook herinneren dat John Bosch met een privé Ferrari het probeerde.
Klopt, Verstappen Sr zal niet in de buurt komen van het baanrecord. Maar Jr zou dat zeker kunnen proberen. Hoezo is de baan veranderd? Die ligt toch al 15 jaar zo?

janke

Citaat van: Matthijs op 29 mei 2015 - 09:56:23
Citaat van: janke op 28 mei 2015 - 21:35:13
Citaat van: Matthijs op 28 mei 2015 - 13:33:07
Ik hoop dat ze voor een baanrecord gaan of in ieder geval getimede rondjes. Ik heb persoonlijk niks met donutsdraaien en vervolgens heel langzaam rijden.

Jos met de Minardi van de grote Jumbo man zal wel niet. Enneh, het circuit is ook veranderd hè. Is het niet een Ferrari met Badoer? Kan me ook herinneren dat John Bosch met een privé Ferrari het probeerde.
Klopt, Verstappen Sr zal niet in de buurt komen van het baanrecord. Maar Jr zou dat zeker kunnen proberen. Hoezo is de baan veranderd? Die ligt toch al 15 jaar zo?

Is het alweer zo lang geleden dat het Scheivlak in ere werd hersteld?
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs


Matthijs

Eerder in dit topic had ik al geschreven dat niet alleen Max, maar ook Carlos Sainz een 'momentje' had. Gelukkig liep het voor hem wel goed af.

P.S. Fikse mazzel maar goede car control!


Zeeuw

Stoere beelden; de regie heeft dit wel helelmaal gemist volgens mij. Fraai potje sturen inderdaad.





Was wel raak  :o

Mickey

Wow! Gaaf om te zien! Het was me in de race al wel opgevallen dat ook Sainz een stukje wing end plate kwijt was.

Matthijs

Wat een vette foto. En wat een mazzel voor Sainz.