Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Jammer alleen dat Zandvoort met eigen vervoer hopeloos slecht bereikbaar is op dit soort dagen. En om als kuddedier met de NS te gaan daar voel ik ook niet zoveel voor.


gloudiesaurus

Met de NS is Zandvoort redelijk goed te bereiken.
Anders je auto bijv. in Haarlem bij Ikea parkeren (gratis parkeerplaats) en het laatste stukje met de trein  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Mickey op 28 mei 2015 - 12:54:04
Jammer alleen dat Zandvoort met eigen vervoer hopeloos slecht bereikbaar is op dit soort dagen. En om als kuddedier met de NS te gaan daar voel ik ook niet zoveel voor.
Was bij A1GP altijd goed geregeld, die treinen. Oké, het zat vrij vol, maar goed, als er een hogesnelheidslijn zou rijden, zou die ook overvol zitten. Je moet nou eenmaal tienduizenden mensen die allemaal tegelijk willen reizen vervoeren. Ik zou niet weten hoe je dat anders zou willen doen.

Hotelletje boeken in Amsterdam, 's ochtends de deur uit, zonder problemen naar Haarlem, daar even in de drukte wachten en paar minuten later liep je richting circuit. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, eerlijk gezegd.

Gerard

Liever in een ietwat volle trein dan urenlang vast staan op de Zandvoortselaan of Zeeweg..

Mickey

Ja, je moet er inderdaad ook wel wat voor over hebben. Kwamen er überhaupt toeschouwers naar die A1GP?  ;)

Ik verwacht met de populariteit van Max dat er wel heel veel toeschouwers zullen zijn.

gloudiesaurus

Ik verwacht bij Max Verstappen ook wel veel bezoekers.

Maar de A1GP was extreem destijds, vooral in 2006. Er waren toen 90.000 bezoekers.
In de jaren '90 waren er bij de Marlboro Masters eens 110.000 bezoekers. Al was dat toen een gratis evenement en werd mensen die op strand lagen en die even snel een kijkje kwamen kijken ook meegeteld als bezoeker  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens was de demo die Jos toen gaf in de Tyrrell enkele jaren terug op Zandvoort wel enorm gaaf. Ik verwacht weer zoiets  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Die editie van de Masters daar was ik bij, ik denk dat mijn herinnering daarom wat gekleurd is. :)

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 28 mei 2015 - 12:55:34
Met de NS is Zandvoort redelijk goed te bereiken.
Anders je auto bijv. in Haarlem bij Ikea parkeren (gratis parkeerplaats) en het laatste stukje met de trein  :)

Of Overveen, altijd plek voor de auto, nooit heel druk op 't stationnetje en maar een kort ritje.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Citaat van: Mickey op 28 mei 2015 - 13:08:34
Ja, je moet er inderdaad ook wel wat voor over hebben. Kwamen er überhaupt toeschouwers naar die A1GP?  ;)
Geen idee of het uitverkocht was, maar het zal wel gigantisch vol. Vooral handig dat ze toen voor heel Tarzan twee eetkraampjes (eentje aan het begin vd bocht, de ander aan het eind ervan) hadden neergezet het eerste jaar. Heb vervolgens een hele Formule Ford-race gemist toen ik wat eten ging halen.

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 28 mei 2015 - 13:12:56
Overigens was de demo die Jos toen gaf in de Tyrrell enkele jaren terug op Zandvoort wel enorm gaaf. Ik verwacht weer zoiets  :)



Ik mis de like knop hier :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Ik hoop dat ze voor een baanrecord gaan of in ieder geval getimede rondjes. Ik heb persoonlijk niks met donutsdraaien en vervolgens heel langzaam rijden.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 13:26:46
Citaat van: Mickey op 28 mei 2015 - 13:08:34
Ja, je moet er inderdaad ook wel wat voor over hebben. Kwamen er überhaupt toeschouwers naar die A1GP?  ;)
Geen idee of het uitverkocht was, maar het zal wel gigantisch vol. Vooral handig dat ze toen voor heel Tarzan twee eetkraampjes (eentje aan het begin vd bocht, de ander aan het eind ervan) hadden neergezet het eerste jaar. Heb vervolgens een hele Formule Ford-race gemist toen ik wat eten ging halen.

A1GP leek zowat uitverkocht te zijn, maar die treinen waren toen echt veetreinen echt helemaal vol. Ik was vanuit station Roosendaal naar Zandvoort gereisd. In Haarlem stonden daadwerkelijk op het perron beveiligers en conducteurs die de mensen toen in de trein lieten gaan. En zodra die vol was, mocht er ook echt niemand meer bij en dan stond je echt tegen elkaar aan gedrukt. Maar dat was ook echt wel extreem. Ik ben met DTM daar ook twee keer naar toe gegaan en toen viel het reuze mee. Openbaar vervoer naar Zandvoort is inderdaad het handigst.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 28 mei 2015 - 13:33:07
Ik hoop dat ze voor een baanrecord gaan of in ieder geval getimede rondjes. Ik heb persoonlijk niks met donutsdraaien en vervolgens heel langzaam rijden.

Met F1-demomateriaal zal het wel bij wat niet al te snelle rondjes blijven. Ze rijden vaak ook op aangepaste demobanden.