Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Zou wel lachen zijn als Massa een keer een fout maakt en Verstappen daar wat over gaat zeggen.  ;D

Kootje

Ja ... dat hij te oud is en het allemaal niet meer kan bijbenen. ;D

Tuesday

Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:27:53
@Tuesday,

Omdat wat kamp Verstappen zegt, en ja ... ook die hebben telemetrie, niet in lijn is met wat Benson zegt. Daarbij twijfelt niemand aan de schuldvraag (nou ja ... alkleen Wings 'n beetje), maar slechts aan het rempunt van Grosjean. Lag dat idd vroeger dan de ronde ervoor of niet? Waren er dus verzachtende omstandigheden en is de straf te hoog en slechts bedoeld om 'n punt te maken, of is het toch 'n stomme fout?
heeft kamp verstappen telemetrie van Lotus? lijkt mij sterk.

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:29:32
Zou wel lachen zijn als Massa een keer een fout maakt en Verstappen daar wat over gaat zeggen.  ;D


Verstappen kan ook wijzen naar Canada 2014... :P

Hamilton#44

Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:17:41
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 16:16:18
Doordat Verstappen een (dubbele) straf krijgt riekt het allemaal wel heel erg naar FIA politiek.
maar wel politiek die is vastgelegd in regelgeving. Ondanks dat er steeds verschillende stewards zitten wordt dit vrij consequent uitgevoerd. Verstappen is echt niet de eerste die een gridstraf voor de volgende wedstrijd krijg

Dat zeg ik ook niet maar ik bedoel in de context van zijn leeftijd en het gedoe wat er al was.
Als ie nu zelf of iemand anders het ziekenhuis in rijdt kan de FIA altijd wapperen met deze straf en zeggen dat ze hem geprobeerd hebben bij te spijkeren. Politiek in die zin bedoel ik.

Ik bedoel als je hier al een gridstraf voor krijgt, had Ricciardo ook wel een tijdstraf kunnen krijgen.

Hamilton#44

Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:30:14
Ja ... dat hij te oud is en het allemaal niet meer kan bijbenen. ;D

;D

Hamilton#44

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2015 - 17:33:08
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:29:32
Zou wel lachen zijn als Massa een keer een fout maakt en Verstappen daar wat over gaat zeggen.  ;D


Verstappen kan ook wijzen naar Canada 2014... :P

wat was er toen dan?

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:34:47
Citaat van: Franky R. op 25 mei 2015 - 17:33:08
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:29:32
Zou wel lachen zijn als Massa een keer een fout maakt en Verstappen daar wat over gaat zeggen.  ;D


Verstappen kan ook wijzen naar Canada 2014... :P

wat was er toen dan?


Hint, Massa en Perez, Hint*
;)

Kootje

Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:31:36
Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:27:53
@Tuesday,

Omdat wat kamp Verstappen zegt, en ja ... ook die hebben telemetrie, niet in lijn is met wat Benson zegt. Daarbij twijfelt niemand aan de schuldvraag (nou ja ... alkleen Wings 'n beetje), maar slechts aan het rempunt van Grosjean. Lag dat idd vroeger dan de ronde ervoor of niet? Waren er dus verzachtende omstandigheden en is de straf te hoog en slechts bedoeld om 'n punt te maken, of is het toch 'n stomme fout?
heeft kamp verstappen telemetrie van Lotus? lijkt mij sterk.

Niet die van Lotus, maar wel die van Max. En als daaruit blijkt dat Max juist vroeger remde dan normaal, dan mag je mij vertellen hoe hij dan achterop Romain kan klappen als die juist later remde. Iets wat ik sowieso al onwaarschijnlijk vind omdat hij niet meer het beste rubber onder z'n auto had zitten.

En nee ... de eerdere verklaring van Perton daarover vind ik totaal niet aannemelijk. Leuk bedacht, dat wel, maar totaal ongeloofwaardig.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2015 - 17:35:43
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:34:47
Citaat van: Franky R. op 25 mei 2015 - 17:33:08
Verstappen kan ook wijzen naar Canada 2014... :P

wat was er toen dan?


Hint, Massa en Perez, Hint*
;)

Maar was dat niet Perez die ineens van z'n lijn ging?

Hamilton#44

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2015 - 17:35:43

Verstappen kan ook wijzen naar Canada 2014... :P

wat was er toen dan?
[/quote]


Hint, Massa en Perez, Hint*
;)
[/quote]

Oja is waar ook, dat die dan nog durft te zeiken.  ;D

Trouwens, ik heb Massa nog nooit succesvol iemand op de baan zien inhalen geloof ik. Dat is wel zo'n beperkte coureur naar mijn mening, blij dat die nooit WK geworden is.

0634

Wat Kootje zegt: Perez week toen nogal van zijn lijn af, kon Massa ook weer niet zoveel aan doen.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:37:03
Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:31:36
Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:27:53
@Tuesday,

Omdat wat kamp Verstappen zegt, en ja ... ook die hebben telemetrie, niet in lijn is met wat Benson zegt. Daarbij twijfelt niemand aan de schuldvraag (nou ja ... alkleen Wings 'n beetje), maar slechts aan het rempunt van Grosjean. Lag dat idd vroeger dan de ronde ervoor of niet? Waren er dus verzachtende omstandigheden en is de straf te hoog en slechts bedoeld om 'n punt te maken, of is het toch 'n stomme fout?
heeft kamp verstappen telemetrie van Lotus? lijkt mij sterk.

Niet die van Lotus, maar wel die van Max. En als daaruit blijkt dat Max juist vroeger remde dan normaal, dan mag je mij vertellen hoe hij dan achterop Romain kan klappen als die juist later remde. Iets wat ik sowieso al onwaarschijnlijk vind omdat hij niet meer het beste rubber onder z'n auto had zitten.

En nee ... de eerdere verklaring van Perton daarover vind ik totaal niet aannemelijk. Leuk bedacht, dat wel, maar totaal ongeloofwaardig.
Verstappen rijdt een andere lijn en zit dichter op Grosjean als de ronde daarvoor.

janke

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 17:43:45
Wat Kootje zegt: Perez week toen nogal van zijn lijn af, kon Massa ook weer niet zoveel aan doen.


Dat kon hij ook niet. Maar in 2013 had hij er een paar van: nou nou. En daar zat ook Monaco bij.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

#2819
Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 17:43:45
Wat Kootje zegt: Perez week toen nogal van zijn lijn af, kon Massa ook weer niet zoveel aan doen.
Perez kreeg bovenop zn uitvalbeurt wel een gridstraf voor die actie. Dus dit is ook een mooi voorbeeld voor de consequentheid van de stewards.