Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Je moet wel opletten als je achter rijdt. Bj Maldonado ging het ook al mis, stukje vleugel eraf. Verstappen ging te hard daar, blijft zijn fout.

(geen straf nodig verder maar laten we niet doen of het Grosjeans schuld is)

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 21:08:57
Je moet wel opletten als je achter rijdt. Bj Maldonado ging het ook al mis, stukje vleugel eraf.
Dit dus. Het is gewoon twee keer in een race gebeurd. Dat met Maldonado was een ontzettend klein nietszeggend incidentje, maar als je twee keer in een race een ander raakt, dan is dat of heel erg toevallig, of heeft de coureur gewoon zelf wat agressief of ongeduldig rondgereden.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Kootje op 24 mei 2015 - 21:04:33
Vroeger remmen dan normaal is geen fout, dat doe je bewust. >:(

Wel als dit ineens gebeurd, ca 15m, voor de allereerste keer. Zodoende dat Allan McNish hierop wees.

Groet,

C.G. de Beaufort

0634

Alle excuses zoeken ten spijt: Grosjeam remde 5 m later dan een ronde ervoor. De crash is 110% Verstappen's schuld.

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1  46 min.46 minuten geleden
@markjw975135 @Max33Verstappen @RGrosjean He didn't. Grosjean braked 5m later than on the previous lap

Perton

Mooi, kunnen die fabels ook weer de wereld uit.

Pancake Shield

Weet je wat het jammere dan is, niet zo zeer hier. Maar op andere F1-sites zitten de 'fans' alweer met van alles achter Grosjean aan. Ik heb de scheldwoorden in combinatie met Fransoos ook weer vrolijk door de lucht zien vliegen. Zelfs het advies dat hij maar moest 'oprotten' uit de Formule 1. En gezien hoe de Verstappen-fans vroeger waren, zal Grosjean ook weer wel wat doodsbedreigingen gehad hebben. En dit soort...'fans' zorgen er wel voor natuurlijk dat er echt een grimmige sfeer komt te hangen rond Verstappen soms...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Zou Eddie Jordan de mails met doodsbedreigingen nog bewaard hebben?

janke

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 22:00:43
Zou Eddie Jordan de mails met doodsbedreigingen nog bewaard hebben?

Ha, das een goeie.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 21:47:13
Alle excuses zoeken ten spijt: Grosjeam remde 5 m later dan een ronde ervoor. De crash is 110% Verstappen's schuld.

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1  46 min.46 minuten geleden
@markjw975135 @Max33Verstappen @RGrosjean He didn't. Grosjean braked 5m later than on the previous lap

En hoe komt hij aan de info? Ik geloof daar weinig van.

0634

#2754
De telemetrie van Lotus.

Citaat
 Michel Roelfsema ‏@michelmirjam  9 uur9 uur geleden
@andrewbensonf1 @markjw975135 @Max33Verstappen @RGrosjean according to max he braked 10 m earlier

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1  9 uur9 uur geleden
@michelmirjam Max is wrong

 Michel Roelfsema ‏@michelmirjam  9 uur9 uur geleden
@andrewbensonf1 can't tell but it's a shame it ended like this, although i don't agree with the penalty

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1  9 uur9 uur geleden
@michelmirjam you might not be able to tell. But Lotus's telemetry can

Het is in mijn ogen nog altijd een schandalige straf, maar Grosjean is hiermee volledig vrijgepleit en het ongeluk is gewoon 100% Max' schuld.

Wings

"But Lotus's telemetry can". En dat klopt. De telemetrie van Lotus kan uitwijzen dat Romain niet eerder remde. 

0634

Ook goed. Dan hou jij vol dat jij aan de hand van tv beelden kan zien of een rijder een paar meter eerder of later remde dan een ronde eerder. Prima.

Jehoentelaar

Wat ik nu mis is een screenshotanalyse van good old Heart of Light waarin een verschil wordt aangetoond wat niemand met het blote oog kan zien.

Wings

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 10:04:12
Ook goed. Dan hou jij vol dat jij aan de hand van tv beelden kan zien of een rijder een paar meter eerder of later remde dan een ronde eerder. Prima.

Jos Verstappen schreef dat Max volgens de telemetrie van Toro Rosso zelfs eerder remde dan de ronde daarvoor. Laten we het over één ding eens zijn: als Romain later remde dan de ronde daarvoor en Verstappen eerder, was er geen contact. Dus één van twee verdraait de feiten.

0634

Ik vind het verder prima. Los van de rempunten: Verstappen reed achter Grosjean en niet andersom. Verstappen raakt tot twee keer toe iemand van achteren. Maldonado en Grosjean. Dat vertelt mij dat hij beter op moet letten met heel dichter achter iemand rijden.