Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Het is inderdaad een ruim begrip, maar als we vastzitten achter een coureur al als pech gaan bestempelen.... dan blijf je bezig in mijn ogen.

0634

Doodzonde dit. Reed geweldig, tot aan de crash. Prima gedaan. Ik denk dat we weinig punten mogen verwachten in Canada met de STR. Ook vandaag zag je toen Max achter Bottas reed dat zelfs op de korte rechte tunnelstuk, de Renault ernstig tekort komt. Kan je nagaan hoe dat in Canada gaat...

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 17:00:51
Het is inderdaad een ruim begrip, maar als we vastzitten achter een coureur al als pech gaan bestempelen.... dan blijf je bezig in mijn ogen.
ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Als je F1 coureur heb je het sowieso niet slecht getroffen ;) pech is een heel relatief begrip. Puur vanuit strategisch oogpunt kun je vastzitten achter een coureur best wel pech noemen.

Perton

Ben ik met je eens, achter Bottas vastzitten bestempel ik dan ook inderdaad als een klein beetje pech, omdat dat onnodig was en het resultaat van de mislukte pitstop. Maar achter Maldonado vastzitten had ie voorkomen als ie beter had gekwalificeerd. Dat vind ik dus geen pech. Dat Maldonado dan remproblemen had en minder hard ging dan had gekund, dat noem ik dan onfortuinlijk.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 17:43:12
Doodzonde dit. Reed geweldig, tot aan de crash. Prima gedaan. Ik denk dat we weinig punten mogen verwachten in Canada met de STR. Ook vandaag zag je toen Max achter Bottas reed dat zelfs op de korte rechte tunnelstuk, de Renault ernstig tekort komt. Kan je nagaan hoe dat in Canada gaat...

Tenzij Renault een  verse motor uit de schappen trekt en STR Verstappen vanuit de pits laat vertrekken. Motorvermogen iets omhoog schroeven en gaan! ;)

Pancake Shield

Ik ga er sowieso vanuit dat ze er een nieuwe motor in gooien en vanuit de pits gaan starten. Vooral gewoon, omdat ze dan ook wel een complete andere strategie er tegen aan kunnen gooien.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Oké Kootje had gelijk over topsnelheid in het andere topic, maar voor hetzelfde geldt pakt Verstappen een 8e plek in de kwalificatie. 13e starten, dan kan ie nog wel wat doen, dan zou ik niet vanuit de pits willen starten.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 18:13:17
Oké Kootje had gelijk over topsnelheid in het andere topic, maar voor hetzelfde geldt pakt Verstappen een 8e plek in de kwalificatie. 13e starten, dan kan ie nog wel wat doen, dan zou ik niet vanuit de pits willen starten.

Ja, oke. Dan is het eerst afwachten idd.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:10:31
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 17:43:12
Doodzonde dit. Reed geweldig, tot aan de crash. Prima gedaan. Ik denk dat we weinig punten mogen verwachten in Canada met de STR. Ook vandaag zag je toen Max achter Bottas reed dat zelfs op de korte rechte tunnelstuk, de Renault ernstig tekort komt. Kan je nagaan hoe dat in Canada gaat...

Tenzij Renault een  verse motor uit de schappen trekt en STR Verstappen vanuit de pits laat vertrekken. Motorvermogen iets omhoog schroeven en gaan! ;)

Denk je serieus dat een nieuwe Renaultmotor Toro Rosso in staat stelt om al die snellere motoren in te halen in Canada waardoor Max weer de punten in kan vanuit de pitstraat? Lijkt mij sterk. Max heeft zoveel minder PKs dat hij op dat lange rechte stuk iedere ronde al een kwartier verliest.

janke

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 18:45:42
Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:10:31
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 17:43:12
Doodzonde dit. Reed geweldig, tot aan de crash. Prima gedaan. Ik denk dat we weinig punten mogen verwachten in Canada met de STR. Ook vandaag zag je toen Max achter Bottas reed dat zelfs op de korte rechte tunnelstuk, de Renault ernstig tekort komt. Kan je nagaan hoe dat in Canada gaat...

Tenzij Renault een  verse motor uit de schappen trekt en STR Verstappen vanuit de pits laat vertrekken. Motorvermogen iets omhoog schroeven en gaan! ;)

Denk je serieus dat een nieuwe Renaultmotor Toro Rosso in staat stelt om al die snellere motoren in te halen in Canada waardoor Max weer de punten in kan vanuit de pitstraat? Lijkt mij sterk. Max heeft zoveel minder PKs dat hij op dat lange rechte stuk iedere ronde al een kwartier verliest.

Daar geloof ik ook niet in. Wat ik al zei, Canada kunnen we ook vergeten, helaas. Als ik ongelijk krijg zou natuurlijk uitstekend zijn.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 18:45:42
Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:10:31
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 17:43:12
Doodzonde dit. Reed geweldig, tot aan de crash. Prima gedaan. Ik denk dat we weinig punten mogen verwachten in Canada met de STR. Ook vandaag zag je toen Max achter Bottas reed dat zelfs op de korte rechte tunnelstuk, de Renault ernstig tekort komt. Kan je nagaan hoe dat in Canada gaat...

Tenzij Renault een  verse motor uit de schappen trekt en STR Verstappen vanuit de pits laat vertrekken. Motorvermogen iets omhoog schroeven en gaan! ;)

Denk je serieus dat een nieuwe Renaultmotor Toro Rosso in staat stelt om al die snellere motoren in te halen in Canada waardoor Max weer de punten in kan vanuit de pitstraat? Lijkt mij sterk. Max heeft zoveel minder PKs dat hij op dat lange rechte stuk iedere ronde al een kwartier verliest.

Nee natuurlijk geloof ik daar niet in. Vandaar ook de wink. Maar dromen mag, nietwaar?

0634


C.G. de Beaufort

Ze noemen het een rijdersfout van Verstappen. Die wordt op z'n pole in Canada 5 plaatsen achteruit gezet + 2 strafpunten. Maar goed, dan moeten ook een rijdersfout van Grosjean benoemen. Die ging ineens zo'n 15 meter eerder remmen. En als je vlak achter Grosjean rijdt, dan krijg idd. brokken. Allan McNish bij de BBC gaf dit ook aan.

Groet,

C.G. de Beaufort




Kootje

Vroeger remmen dan normaal is geen fout, dat doe je bewust. >:(

janke

Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 mei 2015 - 20:52:15
Ze noemen het een rijdersfout van Verstappen. Die wordt op z'n pole in Canada 5 plaatsen achteruit gezet + 2 strafpunten. Maar goed, dan moeten ook een rijdersfout van Grosjean benoemen. Die ging ineens zo'n 15 meter eerder remmen. En als je vlak achter Grosjean rijdt, dan krijg idd. brokken. Allan McNish bij de BBC gaf dit ook aan.

Groet,

C.G. de Beaufort
Is het nou eerder remmen of eerder van het gas. Verstappen zit hier gewoon fout. Ik kan met de beste wil geen smoesje vinden dat hier Grosjean de ass is. Dat is Verstappen zelf.
Some things are too important to be left in the past.