Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Met deze crash erbij was ie toch uiteindelijk iets van negende ofzo? Top tien moet toch wel mogelijk zijn ja dan. Maar goed er hoeft maar een gek moment te gebeuren en dan hang je.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Als hij geen Q3 haalt valt me dat tegen. Geldt ook voor Sainz.

gloudiesaurus



Kijk eens linksboven  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Als Sport1 nu ook meeleest, ga eens naar die persoon die die vlag heeft gehangen. Ik ben benieuwd, wie, wat, waarom.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Ik mag zeker weer niks zeggen?

Wings

Citaat van: Sabai op 23 mei 2015 - 11:59:19
Toen Giedo destijds een derde tijd reed waren de reacties een stuk leuker idd.

Giedo reed met een inferieure wagen. Dus dat kan ik mij wel voorstellen.

gloudiesaurus

Teleurstellend! Hier had meer in gezeten. In Q2 reed hij 1.16.4 in Q3 16.9. Nu staat Sainz er ook nog voor en Maldonado ook nog eens  >:(
4-2 voor Sainz nu....

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Na een tweede plaats in de eerste vrije training liggen de verwachting natuurlijk hoger. Mensen hopen dan toch dat Max net dat beetje extra kan laten zien. Zo links en rechts lees je dan dat mensen denken dat hij zich kan settelen vlak achter de Mercedessen en voor de Ferrari's en Red Bulls en misschien wel naar het podium toekan. En wat als hij op P3 rijdt en Hamilton en Rosberg krijgen het aan de stok met elkaar? Hoewel ik deze best-case-scenario's kan waarderen zijn ze natuurlijk niet reëel. Niettemin had ik gehoopt op een P5/P7. Wat dat aangaat valt heel Toro Rosso ietwat tegen want de achtste stek van Sainz is ook niet om over naar huis te schrijven. Ben benieuwd wat morgen in het vat zit voor beiden.

gloudiesaurus

Maar Max moet zorgen dat hij Sainz voor blijft... en dat doet hij nu al 3x op rij niet. Tegenvallend!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Heb niet.gekeken dus is puur scorebordjournalistiek, maar monaco is natuurlijk de plek waar het op het eind mis kan gaan, zeker gezien er schijnbaar dreiging van regen was. Verstappen had het in de eerste run moeten doen, heeft dat niet gedaan. Jammer, maar morgen weer een dag.

0634

Die verwachtingen is voor mensen die niet zovaak F1 kijken. Hij moest 2 dingen doen: Q3 halen en Sainz verslaan. Dat is half gelukt. Onnodig in mijn ogen. Het hele weekend prima presterend maar laat zich in dat ene rondje dat het er écht om gaat opnieuw verschalken door Sainz. Dat ziet de wereld ook he.

Ik wil niet negatief doen (dat meen ik) maar Sainz rijdt veel te vaak voor Verstappen in mijn ogen. En dat was hier absoluut nergens voor nodig.

gloudiesaurus

Ik ben het met je eens Jeroen.

En de hele wereld kan hosanna roepen over Verstappen incl. Verstappen.nl. Als Verstappen zo doorgaat in de kwalificatie dan kiest Red Bull aan het eind van het liedje toch voor Sainz.

Vandaag was het niet nodig. Mijn gevoel zegt dat Verstappen sneller is dan Sainz in Monaco maar dat hij het in Q3 verprutst heeft. Morgen zal het niet meevallen, Maldonado staat er ook nog tussen.

Weet iemand hoe is het afgelopen met de FIA-weging die Sainz mistte? Dit kan hem anders nog wel een penalty kosten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 mei 2015 - 15:27:56
Die verwachtingen is voor mensen die niet zovaak F1 kijken. Hij moest 2 dingen doen: Q3 halen en Sainz verslaan. Dat is half gelukt. Onnodig in mijn ogen. Het hele weekend prima presterend maar laat zich in dat ene rondje dat het er écht om gaat opnieuw verschalken door Sainz. Dat ziet de wereld ook he.

Ik wil niet negatief doen (dat meen ik) maar Sainz rijdt veel te vaak voor Verstappen in mijn ogen. En dat was hier absoluut nergens voor nodig.
nou, wat een ramp zeg. Ik vind vooral P10 teleurstellend, dat Sainz 2/100e sneller is zegt me niet zoveel.

gloudiesaurus

Citaat@Max33Verstappen seriously unhappy about only starting 10th after looking so good earlier. Saw him lock up a few times at Rascasse

Laat we hopen dat hij het morgen goed kan maken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 23 mei 2015 - 15:40:30
Citaat van: Jeroen op 23 mei 2015 - 15:27:56
Die verwachtingen is voor mensen die niet zovaak F1 kijken. Hij moest 2 dingen doen: Q3 halen en Sainz verslaan. Dat is half gelukt. Onnodig in mijn ogen. Het hele weekend prima presterend maar laat zich in dat ene rondje dat het er écht om gaat opnieuw verschalken door Sainz. Dat ziet de wereld ook he.

Ik wil niet negatief doen (dat meen ik) maar Sainz rijdt veel te vaak voor Verstappen in mijn ogen. En dat was hier absoluut nergens voor nodig.
nou, wat een ramp zeg. Ik vind vooral P10 teleurstellend, dat Sainz 2/100e sneller is zegt me niet zoveel.

Het teamduel staat nu op 4-2 voor Sainz. Daar wordt wel naar gekeken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is